Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00422016/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00425552/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BOISKA TRENINGOWE KS WARTA – PROJEKT – BUDOWA [POZNAŃ] – 2. POSTĘPOWANIE (skrócona nazwa postępowania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-87200c5e-53be-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BOISKA TRENINGOWE KS WARTA – PROJEKT – BUDOWA [POZNAŃ] – 2. POSTĘPOWANIE (skrócona nazwa postępowania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87200c5e-53be-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00005734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja infrastruktury obiektów wielofunkcyjnych KS Warta ROBOTY BUDOWLANE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/09/23/ZP47/2021-302
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych (wraz z zapewnieniem świadczenia usług nadzoru autorskiego) oraz robót budowlanych związanych z budową boisk treningowych (wraz
z infrastrukturą towarzyszącą), zlokalizowanych przy ul. Droga Dębińska 12 w Poznaniu – w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury obiektów wielofunkcyjnych KS Warta”.
Przewidziano realizację przedmiotu zamowienia w trybie zaprojektuj-wybuduj.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszelkie czynności mające na celu prawidłowe zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych umożliwiające uzyskanie pozwolenia na użytkowanie całości inwestycji. Konieczne jest uwzględnienie wytycznych zgodnie z podręcznikiem licencyjnym dla klubów Ekstraklasy (PZPN).
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce tymczasowych obiektów kubaturowych, ogrodzenia, nawierzchni utwardzonych, instalacji zewnętrznych, słupów oświetleniowych, hydrantów
2) Wycinkę drzew – na podstawie odrębnego opracowania i decyzji administracyjnej
3) Budowę miejsc postojowych
4) Budowę infrastruktury sportowej – budowa 2 boisk piłkarskich treningowych o nawierzchni naturalnej oraz o nawierzchni syntetycznej
5) Budowę infrastruktury towarzyszącej – ogrodzenie terenu, mała architektura (stojaki rowerowe)
6) Budowę infrastruktury technicznej (sieci i instalacje):
• instalacji ogrzewania boiska z nawierzchnią naturalną
• instalacji nawadniania boisk
• instalacji oświetlenia boisk
• instalacji odprowadzenia wód opadowych
• instalacji wodnej do napełniania zbiornika
7) Przebudowę instalacji hydrantowej.
W ramach uszczegółowienia opisu przedmiotu nadzoru Inżyniera Kontraktu Zamawiający udostępnia:
- Załącznik nr 1 do SWZ – projektowane postanowienia umowne;
- Załącznik nr 2 do SWZ – Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z załącznikami.
Uwaga: w ramach PFU wskazano rozwiązania dot. nawierzchni ze sztucznej trawy, które będą traktowane przez Zamawiającego jako równoważne. Wykonawca decyduje o wyborze oferowanego rozwiązania.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
ZADANIE JEST OBJĘTE DOFINANSOWANIEM ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU INFRASTRUKTURY PIŁKARSKIEJ – EDYCJA 2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16282358,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17988537,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16282358,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302258839
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 38
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
zgodnie z treścią oferty - podwykonawcom powierzone zostanie wykonanie następujących części zamówienia:
a) projekt - nazwa/adres podwykonawcy: ERMS PLUS Kamila Karłowska, Poznań,
ul. Zmartwychwstańców 8a/2;
b) boisko z trawy naturalnej - nazwa/adres podwykonawcy [niewybrany]
c) rozbiórki, roboty ziemne, sanitarne, elektryczne, zagospodarowanie terenu - nazwa/adres podwykonawcy [niewybrany].
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PANORAMA OBIEKTY SPORTOWE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16282358,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 325 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.