Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu Gminie Lyski o łącznej wysokości 3 700 000,00 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Lyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.lyski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu Gminie Lyski o łącznej wysokości 3 700 000,00 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a94f0b81-3e53-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015196/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie kredytu Gminie Lyski o łącznej wysokości 3 700 000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259898/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.07.2021.RFN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu Gminie Lyski w wysokości 3.700.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2021 r. w wysokości 2.809.385,92 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 890.614,08 zł;
2) oprocentowanie: zmienne;
3) stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:
a) do oferty: według stawki WIBOR 1M z 31.10.2021 r. + marża banku;
b) do umowy: kredyt jest oprocentowany wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy oraz stałej marży banku. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M
z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1 października – WIBOR 1M – 30 września. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca;
4) raty – płatne kwartalnie.
5) spłata kredytu (kapitału) karencja:
udzielenie kredytu Gminie Lyski w wysokości 3.700.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w 2021 r. w wysokości 2.809.385,92 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 890.614,08 zł - do dnia 31.12.2035 r., w tym okres karencji do dnia 31.12.2031 r.;
6) odsetki od kredytu: spłata odsetek w okresach miesięcznych płatnych w miesiącu następnym po upływie miesiąca, za który są naliczane, na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank kredytobiorcy, w terminie 3 dni od jego otrzymania. Odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. Do naliczenia odsetek należy przyjąć, że rok liczy 365 dni (w przypadku roku przestępnego 366 dni) a miesiąc rzeczywistą ilość dni;
7) kwota uruchomionego kredytu zostanie przelana na podstawie pisma Zamawiającego na konto wskazane przez Zamawiającego do 3 dni po złożeniu pisma; należy przyjąć możliwość niezaciągania kredytu lub uruchomienia kredytu w mniejszej kwocie niż wskazana w SWZ/ umowie oraz możliwość uruchomienia kredytu w transzach; minimalna kwota jaka zostanie uruchomienia to 890.614,08 zł.
8) zastrzega się prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowej prowizji (kosztów);
9) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową na których skarbnik złoży kontrasygnatę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742281,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788104,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742219,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000854
7.3.3) Ulica: Krakowska 29
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKOŁOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁOWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIKOŁOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742281,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2035-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu krótkoterminowego w wysokości 10 000 000,00 PLN
- Udzielenie kredytu długoterminowego, złotowego do wysokości 2.820.000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 4 000 000,00 zł
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Nowe Ostrowy w wysokości 1 300 000,00zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.