eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na 11 zadań w systemie "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na 11 zadań w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalwaria Zebrzydowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kalwaria-zebrzydowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na 11 zadań w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73699b9c-5139-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00005510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016835/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Gminie Kalwaria Zebrzydowska z podziałem na 11 zadań w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406091/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Biblioteki Publicznej w Kalwarii Zebrzydowskiej przy Al. Jana Pawła II 24 w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 9.2 kWp zlokalizowanej na dachu Biblioteki Publicznej w Kalwarii Zebrzydowskiej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 55200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach, Brody 479, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 34 kWp zlokalizowanej na dachu budynku Szkoły Podstawowej w Brodach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 204000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Miasta przy ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 26,4 kWp zlokalizowanej na dachu budynku Urzędu Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 158400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Kalwarii Zebrzydowskiej - Pawilon Sportowo- Turystyczny w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 22 kWp zlokalizowanej na dachu budynku Pawilonu Sportowo- Turystycznego – siedziby MKS „Kalwarianka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 132000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Kalwarii Zebrzydowskiej - Sala Widowiskowa w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 9.2 kWp zlokalizowanej na dachu budynku – Sali Widowiskowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 55200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Zebrzydowicach w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 18 kWp zlokalizowanej na dachu Szkoły Podstawowej w Zebrzydowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Zarzycach Wielkich, Zarzyce Wielkie 56, 34-142 Leńcze w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 4,8 kWp zlokalizowanej na dachu budynku szkolno-przedszkolnego w Zarzycach Wielkich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 28800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej – Hala Sportowa w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 34 kWp zlokalizowanej na dachu budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kalwarii Zebrzydowskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 204000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Zespołu Szkół nr 6 im. Bohaterów Westerplatte w Leńczach – filia Podolany w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 12.4 kWp zlokalizowanej na dachu budynku Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach – Filia Podolany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 74400,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej dla budynku Zespołu Szkół nr 6 im. Bohaterów Westerplatte, Szkoła Podstawowa w Leńczach w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 18. kWp zlokalizowanej na dachu budynku Zespołu Szkół nr 6 w Leńczach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Centrum Kultury, Sportu i Turystyki w Kalwarii Zebrzydowskiej - Budynek Główny- Stare Kino w zakresie: wykonania projektu wykonawczego technicznego oraz montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej o mocy min 12.4 kWp zlokalizowanej na dachu budynku – „Stare Kino”- budynek główny CKSi T. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji warunków zamówienia oraz w programie funkcjonalno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 74400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47724,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109809,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47724,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47724,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331793,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jamat Group Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492465858

7.3.3) Ulica: Jodłowa 21

7.3.4) Miejscowość: Polanka Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-607

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163693,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264805,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163693,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163693,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123485,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229463,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123485,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123485,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110793,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113344,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194018,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113344,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113344,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29827,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68726,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29827,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29827,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193282,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329565,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193282,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193282,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69796,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137093,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69796,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69796,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113344,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189217,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113344,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCE Fotowoltaika Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442244703

7.3.4) Miejscowość: Klecza Dolna 15a

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113344,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na zadanie nr 11 zostały złożone 4 oferty. Oferty złożone przez wykonawców:
1. EKOSUN Sp. z o. o. S.K. ul. Karpacka 15, 43-300 Bielsko-Biała,
2. Pana Łukasza Brózdę prowadzącego działalność gospodarczą pn. CERENER Łukasz Brózda 34-141 Przytkowice 109 A
zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, natomiast oferta złożona przez Fundację Pozytywni CO2, ul. Słonecznikowa 30 lok. 7, 35-604 Rzeszów została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) oraz art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania nr 11 wynosi 91 512,00 złotych brutto, natomiast cena oferty złożonej przez wykonawcę Pana Szymona Wadowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pn. Biuro Obsługi Inwestycji oś. Śpiwle 4, 34-200 Sucha Beskidzka wynosi 137 935,53 złote. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 91 512,00 złotych brutto, w związku z powyższym zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137935,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137935,53 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.