eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-02-04

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005367 z dnia 2021-02-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146442121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dabrowatar.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


JST

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b9b7137-66cc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienia dokonuje się w trybie art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) z uwagi na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.W postępowaniu pn.: „Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego złożono odwołanie do KIO. Z uwagi na brak rozstrzygnięcia KIO na dzień 25.01 oraz kończącym się okresem obowiązywania umowy pomostowej na styczeń 2021 r. koniecznym jest zabezpieczenie mieszkańcom przedmiotowych usług.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.2.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 566400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zagospodarowania odpadów komunalnych z Gminy Dąbrowa Tarnowska, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), zapisami Uchwały Nr XXXIV/509/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Dąbrowa Tarnowska.2) Zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych - selektywnie odbieranych odpadów komunalnych (zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska, dalej jako „Regulamin”), w następujących frakcjach:a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych b) odpadów wielomateriałowych,c) papieru i tektury, d) szkła,e) tworzywa sztucznego,f) odpadów ulegających biodegradacji, w tym zielonych,g) zużytych baterii i akumulatorów,h) zużytych opon,i) chemikaliów (środki chemiczne używane w gosp. domowym),j) przeterminowanych leków,k) mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, l) metali (puszki aluminiowe po napojach, piwie itp.),ł) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego,m) odpadów budowlanych i rozbiórkowych powstałych w wyniku drobnych prac remontowych.od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska.3. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia1) Odpady komunalne należy poddać ważeniu w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania;2) Odpady zebrane z terenu Gminy Dąbrowy Tarnowskiej, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować poprzez poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019 poz. 701 ze zm.);3) Wykonawca niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi.4) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania podczas trwania umowy wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, a w szczególności:4.1. ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1396 ze zm.),4.2. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 poz. 701 ze zm.), dalej jako „Ustawa o Odpadach”,4.3. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2019 r., poz 2010 ze zm.),4.4. obowiązującego w czasie realizacji przedmiotu Umowy Regulaminu (obecnie przyjęty Uchwała Nr XVIII/266/16 Rady Miejskiej w Dąbrowie Tarnowskiej z dnia 30 czerwca 2016r.).4. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówieniaWykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy Ustawy o Odpadach, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi ( Dz. U. z 2009r. Nr 104, poz. 868).5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia1) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 16 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzane zgodnie z obowiązującymi wzorami druków.Powyższe sprawozdanie należy przekazać Burmistrzowi Dąbrowy Tarnowskiej w terminach określonym przepisami.2) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art. 9q ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji dot. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający.3) Podstawą do miesięcznego rozliczenia usługi i wystawienia faktury będzie pisemny raport wykonania usługi sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Powyższy raport winien zawierać informację o ilości poszczególnych rodzajów odebranych odpadów.6. Baza magazynowo – transportowaWyposażenie bazy magazynowo-transportowej winno spełniać następujące warunki:1) teren bazy magazynowo-transportowej winien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym;2) miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych;3) teren bazy magazynowo - transportowej wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017r. – Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. 2018r., poz. 2268 z późn. zm.)4) baza magazynowo-transportowa winna być wyposażona w:4.1. pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób;4.2. miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566400

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 566400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis Karpatia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731014995

7.3.3) Ulica: Odległa 8

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566400

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-02-01 do 2021-03-31
2021-02-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.