eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 4770112002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji pełniących służbę/pracujących na terenie garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b35b235-3714-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002396/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249608/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36 /21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 392190,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - KPP w Ciechanowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 20332,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - KPP w Kozienicach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 3724,82 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - KPP w Lipsku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 13870,25 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - KPP w Łosicach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 3324,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - KPP w Makowie Mazowieckim. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 5690,62 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - KWP/CBŚP/KMP w Ostrołęce. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 62504,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - KWP/CBŚP/KMP w Płocku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 164497,96 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - KPP w Płońsku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 21215,12 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - KPP w Przasnyszu. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 10332,70 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 - KPP w Pułtusku. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 5680,44 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - KWP/KMP w Siedlcach. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 24187,68 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 - KPP w Sierpcu. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 11702,11 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13 - KPP w Sokołowie Podlaskim. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 25102,98 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 14 - KPP w Wyszkowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 9609,92 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 15 - KPP w Żurominie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 1873,12 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 16 - KPP w Żyrardowie. Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:

Świadczenia medyczne w zakresie wykonywania szczepień ochronnych dla policjantów
i pracowników Policji, pełniących służbę/pracujących na terenie działania KPP w: Ciechanowie, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Ostrołęce, Płocku, Płońsku, Przasnyszu, Pułtusku, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Wyszkowie, Żurominie, Żyrardowie.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:

dla zadania 1 - 16
a) Szczepienia ochronne, wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012r.
w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących prace, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności, obejmujące przeprowadzenie kwalifikacyjnego badania lekarskiego, iniekcję, dokonanie wpisu do książeczki oraz informowanie funkcjonariuszy/pracowników o terminach kolejnych dawek.
b) Osoby realizujące ww. usługi obowiązane są posiadać odpowiednie kwalifikacje
i spełniać wymagania określone przez ministra właściwego do spraw zdrowia.
c) Wykonawca może powierzyć realizację zamówienia Podwykonawcy. Miejsce realizacji powierzonego zamówienia winno znajdować się w miejscu świadczenia usługi wskazanym w umowie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości świadczenia usług w różnych lokalizacjach.
d) Podstawą wykonania szczepień na rzecz policjantów i pracowników, będą imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego.
e) Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, z pracownikiem wykonującym czynności przy rejestracji osób skierowanych na szczepienia.
f) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach,
o których mowa w art. 95 ustawy Pzp. Szczegółowe wymagania dot. realizacji oraz egzekwowania wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone
w projekcie umowy w § 7.
g) ODLEGŁOŚĆ od miejsca świadczenia usługi do jednostki wskazanej w Formularzu ofertowym, nie może być większa niż 40 km (najkrótsza, liczona w km z proponowanych tras obliczana za pomocą strony internetowej www.google.pl/maps„ wyznacz trasę samochodową”).
h) Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.

Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781), ustawą z dnia 6 listopada 2008 r.
o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 849), ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1175), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002)
2. Prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń;

4.5.3.) Główny kod CPV: 85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

4.5.5.) Wartość części: 8541,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5705,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5705,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU ZDROWIE Spółka Akcyjna Oddział Centrum Medyczne POLMEDIC w Radomiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143343166

7.3.3) Ulica: Konstruktorska 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-673

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5705,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 4 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 5 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67286,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67286,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67286,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPZOZ-Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000304616

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II nr 120A

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67286,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113875,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113875,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIKARD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610402628

7.3.3) Ulica: Kolegialna 47

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113875,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 8 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 9 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 10 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 11 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15017,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15017,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15017,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne MEDICA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610381010

7.3.3) Ulica: Chemików nr 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15017,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27124,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27124,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27124,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPZOZ -Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000306779

7.3.3) Ulica: Ks. Bosko nr 5

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27124,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 14 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 15 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 16 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.