eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi@kozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg i zielenina terenie Gminy Kozienice w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1700f424-4873-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00005250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003856/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Bieżące utrzymanie dróg, terenów gminnych i wewnętrznych, zieleni, małej architektury oraz obiektów budowlanych na terenie miasta i gminy Kozienice. Realizacja w 2022 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP00275029/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.72.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych oraz zieleni na terenie miasta i gminy Kozienice obejmujące:
1. Remonty i bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w zakresie:
1) Remonty dróg o nawierzchni nieutwardzonej – wykonanie wzmocnienia odcinków dróg kruszywem o różnych frakcjach od 4 – 31,5 w sołectwach Gminy Kozienice. Rodzaj materiału /frakcji/ będzie ustalany na bieżąco/.
a. Wykaz zadań do realizacji ze środków sołeckich i ich wysokość z podaniem sołectw, będzie zawierał załącznik. Szczegółową lokalizację Wykonawca uzgodni z sołtysem. - ok. 1000 t /do wysokości środków finansowych sołectwa/.
2) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z tłucznia i klińca w ilości ok. 1500 ton, na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
a. Kruszywo 0-63mm – 200 t
b. Kruszywo 16-31mm – 400 t
c. Kruszywo 31-63mm – 250 t
d. Kruszywo 4-31,5mm – 250 t
e. Kruszywo 8-16mm – 250 t
f. Kruszywo 0-31,5mm – 100 t
g. Kruszywo 0-8 mm – 40 t
h. Kruszywo 2-8mm – 10 t
3) Remont cząstkowy dróg polegający na wykonaniu wzmocnienia jednowarstwową nawierzchnią z gruzu z wysypiska na potrzeby remontów w ramach odrębnych zleceń. Szacunkowe ilości kruszyw z podziałem na frakcje:
4) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu szlaki w ilości
ok. 600 t,
5) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu żwiru, piachu w ilości ok. 100 t,
6) Remont cząstkowy dróg o nawierzchni utwardzonej nieulepszonej przy użyciu gruzu
z wysypiska w ilości ok. 1200 t,
7) Ścinka poboczy przy drogach gminnych - ścinanie zawyżonych poboczy dróg gminnych
– ok. 1000 m2, obejmujące usunięcie gałęzi, kamieni itp., ścięcie poboczy z nadaniem wymaganego spadku poprzecznego, zagęszczenie powierzchni ściętego pobocza, wywóz nadmiaru gruntu, uzupełnienie poboczy po ścince mieszaniną gruntu uzyskanego ze ścinki poboczy z kruszywem 0 - 31,5 mm w stosunku 50/50, wg wskazań Zamawiającego, zagęszczenie miejsc uzupełnionych,
8) Usuwanie krzaków, drzew i pni - w ilości ok. 2 000 m2 (na wskazanie Zamawiającego),
9) Pielęgnacja zielni przydrożnej w tym nasadzenia nowych drzew,
10) Koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz terenów wokół mostów – ok.2 x 180 000m2 + 1 x 140 000m2=ok.500 000m2 w tym: koszenie ręczne lub mechaniczne, wywóz oraz utylizacja części zielonych,
11) Remonty cząstkowe ulic z betonu asfaltowego polimerami – ok.2 ton,
12) Remonty obiektów mostowych i przepustów,
13) Remonty i konserwacja infrastruktury w obrębie sieci kanalizacji deszczowej,
14) Remonty chodników, dróg, parkingów oraz likwidacja barier dla niepełnosprawnych,
15) Bieżące utrzymanie dróg w zakresie profilowania, uzupełniania nawierzchni, zagęszczania, równania, przy użyciu sprzętu – ok. 50 000m2,
16) Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni z kostek betonowych,
17) Montaż, demontaż, utrzymanie, wiat przystankowych,
18) Remonty w tym wymiana szyb i mycie wiat przystankowych,
19) Czyszczenie korytek odprowadzających wody deszczowe /Janików-Folwark, Nowa Wieś, Przewóz, Staszów, Nowiny, Polna/,
20) Zamiatanie dróg, chodników i parkingów,
21) Czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów,
22) Odchwaszczanie nawierzchni dróg w tym opryski, ręczne, mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
23) Wykaszanie wokół separatorów oraz koryt rzeki w obrębie wylotów kanalizacji deszczowej,
24) Wynajem sprzętu do bieżącego utrzymania i remontów dróg,
25) Wprowadzanie stałych organizacji ruchu na drogach i parkingach,
26) Konserwacja oświetlenia ulicznego,
27) Remont infrastruktury w pasie drogowym np. stojaki na rowery, ławki itp.
28) Pozostały zakres prac nie wymieniony, a niezbędny do realizacji bieżącego utrzymania dróg określany w pisemnych zleceniach.

2. Utrzymaniem oznakowania pionowego i poziomego dróg gminnych w zakresie:
a) Ustawienie znaków drogowych – prostowanie i pionowanie,
b) Wymianę znaków drogowych, konserwacja znaków i słupków,
c) Wykonywanie nowego oraz konserwacja istniejącego oznakowania poziomego ok. 3 500m2,

3. Dokonywaniem kontroli oznakowania dróg gminnych pod kątem dbałości o prawidłowe ich ustawienie w tym jakości oznakowania, kontrola stanu nawierzchni dróg utrzymywanych
i zarządzanych przez Gminę, chodników, parkingów, ciągów pieszo rowerowych, przepustów, korytek odprowadzających wody deszczowe oraz wiat przystankowych z wykonaniem wpisu do dziennika objazdu dróg. Wykonawca w trakcie objazdu dróg dokona ustawienia znaków /przekręcenia, pionowania, przykręcenia, czyszczenia/ i odnotuje to w dzienniku objazdu dróg.
W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego np. duży ubytek, zapadnięcie
w nawierzchni drogi i chodnika oznakuje miejsce poprzez jego wygrodzenie i dokona naprawy
z odnotowaniem zdarzenia w dzienniku objazdów.
Wykaz ulic, dróg, parkingów przedstawia załącznik nr 3 do Umowy

4. Utrzymanie czystości w mieście Kozienice w zakresie.

1) Zamiatanie mechaniczne, ręczne ulic, chodników i parkingów.
2) Opróżnianie koszy i ich utrzymanie.
3) Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy słupów i tablic ogłoszeniowych.
4) Utrzymanie szaletu miejskiego na placu 15-go Stycznia.
5) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych.
6) Inne prace związane z utrzymaniem czystości zlecone przez Gminę ( np. montaż koszy, słupów ulicznych, porządkowanie lub zamiatanie ręczne wyznaczonych terenów, wywóz zgrabionych liści w okresie jesiennym, itp.).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 1 do Umowy
5. Konserwację, renowację i utrzymanie zieleni miejskiej w mieście Kozienice w zakresie:
1) Odmładzanie żywopłotów.
2) Prześwietlanie i formowanie koron drzew ulicznych.
3) Mechaniczna pielęgnacja trawników.
4) Pielęgnacja drzew ulicznych.
5) Obsadzanie donic i kwietników.
6) Pielęgnacja kwiatów w donicach i kwietnikach.
7) Wygrabianie liści z trawników wiosną z wywozem.
8) Jesienne grabienie trawników z liści z wywozem
9) Ścinanie drzew.
10) Zakładanie trawników.
11) Inne prace zlecone przez Gminę (w tym określone w załączniku nr 2 poz. 12-20).
Zakres prac przedstawia załącznik nr 2 do Umowy

6. Utrzymanie fontanny na skwerze plac 15-go Stycznia w okresie od 01.05.2022 r.
do 31.10.2022 r.

7. Utrzymania fontanny oraz tężni solankowej na terenie skweru przy skrzyżowaniu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach w okresie od 01.04.2022 r. do 31.10.2022 r.
Zakres prac przedstawia załącznik nr 4 do Umowy.

8. Usługi w zakresie akcji kryzysowych w zakresie:
a) pełnienie dyżurów przez kierowców podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
b) pełnienie dyżurów przez dyspozytorów podczas akcji zgodnie z dyspozycją Gminy lub jego przedstawiciela,
c) świadczenie usługi transportu materiałów, sprzętu, osób niezbędnych do prowadzenia akcji – według potrzeb,
d) wynajem sprzętu ciężkiego do prowadzenia akcji,
e) dostawa wyposażenia, materiałów, sprzętu na potrzeby akcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2325000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2325000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2325000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15

7.3.4) Miejscowość: Kozienice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-900

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2325000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.