eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup lekkiego samochodu specjalistycznego na potrzeby zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego



Ogłoszenie z dnia 2022-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup lekkiego samochodu specjalistycznego na potrzeby zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup lekkiego samochodu specjalistycznego na potrzeby zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d40ba19-58ed-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Zakup lekkiego samochodu specjalistycznego na potrzeby zarządzania Kryzysowego do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308290/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.59.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 735159,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164959,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu specjalistycznego na potrzeby Zarządzania Kryzysowego (rok produkcji 2021), do Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
2. Dane pojazdu:
2.1. Rok produkcji 2021 – fabrycznie nowy
2.2. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu minimum 2900 kg
2.3. Podwozie typu Furgon w kolorze czerwonym
2.4. Rozstaw osi minimum 3490 mm
2.5. Długość pojazdu maksymalna 5400 mm
2.6. Wysokość maksymalna pojazdu 1980 bez belki świetlnej mm
3. Dane techniczne silnika i napędu:
3.1. Wysokoprężny z turbo doładowaniem o pojemności do 2000 cm3
3.2. Maksymalny moment obrotowym od 340 Nm
3.3. Moc maksymalna powyżej 140 KM
3.4. Norma emisji splin EURO 6
3.5. Skrzynia biegów 6-biegowa (manualna) plus bieg wsteczny
3.6. Układ jezdny 4x2, napęd na oś przednią wyposażony w system trakcji jezdnej ESP
3.7. Układ kierowniczy ze wspomaganiem
3.8. Układ hamulcowy wyposażony w ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania oraz układ wspomagania nagłego hamowania
3.9. Hamulce tarczowe na obu osiach
4. Kabina plus wyposażenie (standard)
4.1. Nadwozie typu Furgon 8 osobowe, przeszklone w części załogi, szybko demontowalny 2 i 3 rząd siedzeń
4.2. Układ kabiny 1+1+3+3
4.3. Wszystkie fotele wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa
4.4. Przedział wyłożony elementami tapicerskimi
4.5. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera
4.6. Centralny zamek z dwoma kluczami w tym 1 z pilotem
4.7. Lusterka boczne sterowane elektrycznie i podgrzewane,
4.8. Szyby w drzwiach przednich sterowane i opuszczane elektrycznie, w drugim rzędzie siedzeń przesuwne;
4.9. Dla drugiego rzędu foteli drzwi przesuwne z lewej i prawej strony
4.10. Drzwi tylne dwuskrzydłowe
4.11. Klimatyzacja manualna z przodu i z tyłu
4.12. Dodatkowe ogrzewanie – nawiewy z przodu i z tyłu
4.13. Czujnik deszczu i zmierzchu
4.14. Radio MP3 z głośnikami w kabinie plus sterowanie pod kierownicą
4.15. Gniazdo 12V-2 szt.
4.16. samochód dostarczony na oponach zimowych, dodatkowo komplet opon letnich
5. Zabudowa pożarnicza plus wyposażenie (standard);
5.1. Sygnalizacja świetlno-dźwiękowa (belka świetlna, generator sygnałów, głośnik), - komplet wykonane w technologii LED
5.2. Instalacja antenowa i zasilająca dla radiotelefonu stacjonarnego
5.3. Główny wyłącznik prądu urządzeń pozafabrycznych
5.4. Zderzaki i nadkola białe
6. Ubezpieczenia pojazdu
7. Pakiet ubezpieczeń AC, OC NW
8. Wymagana dokumentacja;
8.1. Producent zabudowy musi posiadać aktualną autoryzację producenta pojazdu, wykorzystanego do zabudowy, upoważniającą firmę zabudowującą do wykonywania zabudów bez utraty gwarancji na pojazd bazowy. Autoryzacja ta musi gwarantować możliwość obsługi i napraw gwarancyjnych całego pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługi producenta pojazdu bazowego. Dokument potwierdzający autoryzację producenta zabudowy należy załączyć do oferty.
9. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
9.1. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim;
9.2. Świadectwo badań technicznych pojazdu uprzywilejowanego;
9.3. Wyciąg ze świadectwa homologacji;
9.4. Książkę pojazdu lub kartę pojazdu;
9.5. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną;
9.6. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin zgodnie z dyrektywami UE;
9.7. zasady świadczeń usług gwarancyjnych oraz ich zakres;
9.8. wykaz punktów serwisowych;
9.9. Dokument gwarancyjny co do jakości przedmiotu zamówienia, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej:
9.9.1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji mechanicznej ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
9.9.2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 96 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu.
9.9.3. gwarancję na perforację podwozia na okres minimum 96 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu.
9.9.4. gwarancję na powłokę lakierniczą na okres minimum 36 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu.
10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem kompletną dokumentację umożliwiającą niezwłoczne zarejestrowanie pojazdu przez Zamawiającego.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34144210-3 – wozy strażackie
34114000-9 – pojazdy specjalne:
12. Pozostałe wymagania formalne
12.1. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy – 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki;
12.2. Samochód musi być, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych
12.3. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu w trakcie którego sprawdzony zostanie m. in. stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu w terminie 14 dni od stwierdzenia rozbieżności.
12.4. Dostawa/przekazanie przedmiotu zostanie potwierdzona protokołem przekazania/ odbioru.
12.5. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia
12.6. Po zapłaceniu przez zamawiającego przedmiot przechodzi na własność Zamawiającego bez składania jakichkolwiek pisemnych oświadczeń.
13. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia w SWZ wraz z załącznikami poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 uPzp oraz ust. 3 uPzp to:
13.1.1. Polskie Normy przenoszące normy europejskie,
13.1.2. normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,
13.1.3. europejskie oceny techniczne, rozumiane jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),
13.1.4. wspólne specyfikacje techniczne, rozumiane jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),
13.1.5. normy międzynarodowe,
13.1.6. specyfikacje techniczne, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,
13.1.7. inne systemy referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,
13.2. Przez normę należy rozumieć specyfikację techniczną przyjętą przez krajową, europejską lub międzynarodową instytucję normalizacyjną w celu powtarzalnego i stałego stosowania, której przestrzeganie nie jest obowiązkowe, w tym Polską Normę, normę europejską lub normę międzynarodową.
13.3. Przepis art. 101 ust. 3, 5 i 6 uPzp stosuje się.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171700,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171700,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171700,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W. BIBMOT BIK SP.J

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 817 00 07 382 Regon: 690248079

7.3.3) Ulica: Drzewieckiego 1

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171700,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.