Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303988/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170047751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Stegna
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 552478286
1.5.8.) Numer faksu: 552478286
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops-stegna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-stegna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2da1fd8-56cc-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00278509/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303988/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.2261.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w miejscu zamieszkania na terenie gminy Stegna, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, a w przypadkach szczególnie uzasadnionych tj., gdy brak realizacji usług może spowodować zagrożenie życia lub zdrowia również w soboty, niedzielę i dni świąteczne. Forma pomocy udzielana jest w oparciu o art. 50 ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2020, poz. 1876 ze zmianami). Usługi świadczone w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022 r. Zindywidualizowany zakres usług dla każdej osoby nimi objętej każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w drodze postępowania administracyjnego.
2. Szacunkowa liczba osób objętych usługami opiekuńczymi w miejscu zamieszkania w 2022 roku wyniesie 12 osób.
3. Szacunkowa ilość godzin usług opiekuńczych w okresie wykonywania zamówienia wynosi 650 miesięcznie. Ilość godzin zaplanowanych na rok (okres 12 miesięcy) 650 x 12 miesięcy= 7800. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb, kształtowania się liczby świadczeniobiorców. Zamawiający nie jest w stanie określić liczby godzin dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
4. Przez godzinę świadczenia usług zamawiający rozumie godzinę zegarową świadczoną
u podopiecznego.
5. Wykonawca usług opiekuńczych zapewni ciągłość świadczonych usług i zatrudni taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne
do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
6. Zamawiający ma prawo do kontroli jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego i indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcami świadczącymi usługi objęte umową oraz do wystąpienia z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi opiekuńcze.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) sprawdzania jakości i terminowości wykonywania usług w miejscu ich świadczenia,
b) oceny zgodności świadczonych usług z decyzjami administracyjnymi,
c) korekty godzin usług u osób zakwalifikowanych do korzystania z usług,
d) weryfikacji dokumentów potwierdzających kwalifikacje, doświadczenie oraz formę zatrudnienia,
e) weryfikacje kart realizacji usług,
f) indywidualnej rozmowy z pracownikami wykonawcy świadczącymi usługi objętą niniejszą umową,
g) wystąpienie z wnioskiem do Wykonawcy o zmianę osoby świadczącej usługi,
h) zastrzega się, że osoby zatrudnione na stanowisku opiekuna muszą spełniać wymagania postawione w Części VI SWZ Warunki udziału w postępowaniu ust. 2.
i) Wykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących usługi opiekuńcze na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie (zgłoszenia do ZUS czy też wydane pracownikowi potwierdzenie warunków zatrudnienia w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania).
j) Wykonawca zatrudni opiekunów na umowę o pracę lub umowę zlecenie zgodnie
z przepisami kształtującymi umowy w przepisach Kodeksu Cywilnego lub Kodeksu Pracy na zasadach gwarantujących otrzymywanie przez pracownika minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
8. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
9. Przedmiot zamówienia określają:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) Zasady przyznawania i zakres świadczenia usług oraz zasady odpłatności za usługi ustala Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie na podstawie art. 50 i art. 96 ustawy o pomocy społecznej oraz odpowiednich aktów prawa miejscowego.
b) Osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia muszą być sprawne fizycznie
i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, posiadać umiejętności utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, nie mogą być karane oraz zobowiążą się do:
-zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawnią osobom trzecim danych personalnych osób, dla których świadczone są usługi, ich sytuacji osobistej, rodzinnej zdrowotnej i ekonomicznej,
-dbania o dobro świadczeniobiorcy, w tym o bezpieczeństwo oraz mienie,
-niewprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
-w czasie świadczenia usług w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie palić tytoniu, używać narkotyków ani spożywać alkoholu,
-nie będą obarczać własnymi problemami osób objętych usługami,
-w kontakcie z osobą, której świadczone są usługi będą stosować zwroty grzecznościowe oraz wykonywać usługi z poszanowaniem godności
i uczuć tej osoby, z zachowaniem ogólnie przyjętych norm społecznych,
-natychmiastowego tj. w tym samym dniu powiadomienia Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem o zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy, a w szczególności o: zgonie, umieszczenia w domu pomocy społecznej, pobycie w zakładzie opiekuńczo – leczniczym,
lub szpitalu, nieobecności lub stałym opuszczeniu miejsca zamieszkania, pisemnej rezygnacji z usług,
-utrzymania stałego kontaktu i współpracy z pracownikiem zamawiającego, współpracy z lekarzem, pielęgniarką środowiskową oraz przekazywania
w sytuacjach tego wymagających, na bieżąco informacji dotyczących funkcjonowania osoby, której świadczone są usługi,
-niezwłocznego informowania pracownika socjalnego Wykonawcy o: braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług np.
z powodu choroby, braku możliwości wejścia do mieszkania świadczeniobiorcy, wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących świadczeniobiorcy,
-niezwłocznego informowania pracownika socjalnego Wykonawcy o: braku możliwości stawienia się do pracy i świadczenia usług
np. z powodu choroby, braku możliwości wejścia do mieszkania świadczeniobiorcy, wszelkich niepokojących sygnałach dotyczących świadczeniobiorcy.
c) Częstotliwość świadczonych usług oraz termin muszą być zgodne z decyzją administracyjną. W sytuacji, kiedy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnego świadczeniobiorcy nie może ich wykonać w terminach określonych w decyzji np. z powodu choroby. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdorazowo zastępstwo.
d) Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc
w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów
z otoczeniem, w szczególności:
-podstawową pielęgnację (m.in. higiena ciała, ubieranie rozbieranie, pomoc przy czynnościach fizjologicznych, pomoc w przemieszczaniu, pomoc w przygotowaniu i spożywaniu posiłków, palenie w piecu, przynoszenie opału),
-podtrzymywanie aktywności społecznej (m.in. pomoc w utrzymywaniu więzi społecznych, rodzinnych oraz motywowanie do aktywności fizycznej, spacerów),
-wspieranie procesu leczenia (m. in. pomoc w dodarciu do zakładów opieki zdrowotnej, umawianie wizyt lekarskich, pielęgniarskich, realizacja recept, nadzór nad przyjmowaniem leków wg zaleceń lekarza),
-pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego (m. in. zapewnienie posiłków, zakupów, załatwianie spraw urzędowych, utrzymanie czystości otoczenia, pomoc w gospodarowaniu budżetem domowym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "STEGNA SERWIS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792253741
7.3.3) Ulica: UL. GDAŃSKA 2
7.3.4) Miejscowość: STEGNA
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "STEGNA SERWIS"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "STEGNA SERWIS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI STEGNA
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników, studentów i doktorantów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Czernica z podziałem na części" Usługi społeczne.
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz SOSW w Kalwarii Zebrzydowskiej.
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.