eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzylesie › Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzylesie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-530

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-486307bc-aa27-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004880

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037046/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszów ulicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób komunikacji oraz wyjaśnienia
do SWZ zostały zapisane w rozdziale XII i XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Międzylesie z siedzibą w Międzylesiu, Plac Wolności 1
2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za
pomocą adresu e-mail: iod@efigo.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym– w oparciu o
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp – tekst jedn. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) oraz aktów wykonawczych do
uPzp.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w
Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z uPzp.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do
art. 22 RODO.
8. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Gminy Międzylesie oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą
w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Państwu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ITiG.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, kładek, innych
ciągów komunikacyjnych znajdujących się na terenie miasta Międzylesie oraz opróżnianie koszy ulicznych w roku 2024.
2. Lustracje terenu i bieżące usuwanie odpadów komunalnych (opakowania papierowe, szklane, plastikowe, metalowe,
gałęzie, liście itp.).
3. Systematyczne usuwanie chwastów rosnących przy krawężnikach i obrzeżach.
4. W przypadku wystąpienia anomalii pogodowych (ulewne opady deszczu, silne wichury itp.) przystąpienie do usuwania ich
skutków w okresie nie dłuższym niż 2 godziny po ich ustąpieniu,
5. Zimowe utrzymanie polegać będzie na świadczeniu usług odśnieżania i usuwania śliskości z ulic, dróg, chodników,
schodów, alejek, kładek i z ciągów pieszych znajdujących się na terenie miasta Międzylesia, których utrzymanie należy do
zadań własnych Gminy Międzylesie. W zakres zimowego utrzymania wchodzą prace i czynności mające na celu likwidację
lub zmniejszenie zakłóceń ruchu pojazdów i pieszych wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak śliskość zimowa,
gołoledź oraz opady śniegu, gradu itp.
6. Zakres zimowego utrzymania obejmuje w szczególności:
a) Mechaniczne odśnieżanie dróg – w rozumieniu usunięcia z powierzchni jezdnej oraz obiektów towarzyszących (zatoki
autobusowe, parkingi) śniegu lub błota pośniegowego na szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy
pojazdów,
b) Odśnieżanie ciągów pieszych (chodników, alejek, schodów i kładek) – wykonywane mechanicznie lub ręcznie na
szerokości gwarantującej swobodny ruch dwukierunkowy pieszych, zapewniające powierzchnię twardą, bez zalegania
luźnego śniegu lub błota pośniegowego,
c) Usuwanie śliskości – w rozumieniu posypywania piaskiem, solą lub mieszanką solno-piaskową (10% wagowych soli w
mieszance) z powierzchni dróg lub ciągów pieszych,
d) Oczyszczanie i udrażnianie wlotów wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej,
e) Utrzymanie przez Wykonawcę stałej gotowości do zimowego utrzymania, gdy nie będą występowały opady śniegu i/lub
gołoledź. W tym okresie do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie ciągłej czystości dróg, placów, chodników w
mieście.
7. W okresie zimowym Wykonawca we własnym zakresie ma obowiązek zapewnienia materiału szorstkiego do
posypywania jezdni, jego załadunku oraz składowania.
8. Letnie utrzymanie ma na celu zapewnienie ciągłej czystości w mieście Międzylesie, polegać będzie na świadczeniu usług
sprzątania na terenie miasta Międzylesie, a w szczególności na:
a) Omiataniu ulic,
b) Omiataniu chodników,
c) Omiataniu placów, schodów, kładek i innych terenów,
d) Odpiaszczaniu krawężników na jezdniach lub chodnikach,
e) Odchwaszczaniu krawężników,
f) Usuwaniu pojedynczych zanieczyszczeń (papierki, butelki, inne pojedyncze śmieci),
g) Wykonaniu innych czynności, nie wymienionych wyżej, które są niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania
przedmiotu zamówienia.
9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również:
a) Właściwe oznakowanie robót i czynności wykonywanych przy realizacji przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi
zasadami BHP oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego.
b) Udział potrzebnego do realizacji zadań sprzętu, pojazdów specjalistycznych i narzędzi.
c) Przekazywanie odpadów i innych zanieczyszczeń do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych
(RIPOK) wskazanej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania dokumentów potwierdzających przekazywanie odpadów do
RIPOK, w tym kart ewidencji odpadów i kart przekazywania odpadów.
10. Usuwanie materiałów niebezpiecznych z terenu pasa drogi (m.in. pozostałości po wichurach).
11. Zabezpieczenie otworów po skradzionych kratkach ściekowych usytuowanych w pasie drogi i powiadamianie
Zamawiającego o wszelkich nagłych zdarzeniach, wypadkach mających miejsce na utrzymywanym terenie, a ujawnionych w
czasie wykonywania przedmiotu umowy (np. brakujące kratki wpustów ulicznych, nagłe uszkodzenia nawierzchni
stwarzające zagrożenie itp.).
12. Czynności przyjęte do realizacji w poszczególnych okresach (letnim i zimowym) i charakterystyczne dla tych okresów
muszą być stosowane przez Wykonawcę odpowiednio do panujących warunków klimatycznych (np. przy braku opadów
śniegu w okresie zimowym konieczne jest oczyszczenie terenu w sposób przyjęty dla okresu letniego).
13. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.).
14. Wykonawca w zimowym utrzymaniu chodników, alei, schodów, parkingów, dróg ma obowiązek prowadzić miesięczny
rejestr wyjazdów (z podziałem na dni, godziny, rodzaj użytego sprzętu, materiału) związanych z zakresem zapytania, który
jest załącznikiem do wystawionego rachunku, faktury.
15. Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania 98 koszy ulicznych (o pojemności od 10 l do 50 l) zlokalizowanych głównie
przy ulicach w Międzylesiu, terenach rekreacyjnych, placach zabaw i przystankach na terenie miasta i gminy oraz
utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Częstotliwość opróżniania koszy ulicznych w Międzylesiu – codziennie;
pozostałe miejsca – co najmniej 2 razy w miesiącu.
16. Wykonawca odpowiada za utrzymanie koszy ulicznych we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, a w przypadku
ich trwałego uszkodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego.
17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku wokół koszy ulicznych – w trakcie i po wywozie
odpadów, tj. zebrania i odebrania odpadów wysypanych z pojemników, w trakcie ich załadunku, wywianych, rozrzuconych
przez osoby trzecie (np. w wyniku aktów wandalizmu) i zwierzęta.
18. Przedsiębiorstwo lub zakład Wykonawcy świadczące usługi związane z przedmiotem zamówienia powinno być
zlokalizowane na terenie Gminy Międzylesie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków
dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na
podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów –
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:
1. aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych min. o kodzie: 20 03 01 – niesegregowane
(zmieszane) odpady komunalne.
2. zaświadczenie Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9 b i 9 c ustawy z dnia 13.09.1996 r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w
tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
d) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1. Przedsiębiorstwo lub zakład Wykonawcy świadczące usługi związane z przedmiotem zamówienia jest zlokalizowane na
terenie Gminy Międzylesie – wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 8 osobami zatrudnieniowymi na podstawie umowy
o pracę. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, do
oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu ich do dyspozycji- według wzoru, stanowiącego
załącznik nr 5 do SWZ
3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej:
• trzema ciągnikami lub innymi nośnikami pługów śnieżnych i piaskarek,
• trzema pługami,
• dwiema piaskarkami,
• jednym sprzętem samojezdnym do odśnieżania i usuwania śliskości chodników,
• jedną ładowarką,
• jednym samochodem wywrotką
• zamiatarką
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innego
podmiotu przy wykonaniu zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu ich
do dyspozycji.
4. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże usługi wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane,
lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzane przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał 1 usługę w zakresie
utrzymanie w czystości ulic, dróg, chodników, schodów, alejek, innych ciągów komunikacyjnych oraz opróżniania koszów
ulicznych – wg załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie
od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach. Z
treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Do oferty każdy
Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz
braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą
stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 125 ust
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00554581/01 z dnia 2023-12-15
2023-12-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
1 ustawy pzp).
2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 SWZ wraz ze zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby (rozdział X ust 3 SWZ).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa
pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.
U. Nr 16, poz.93 ze zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
b. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych: czyli w stosunku do którego otwarto
likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury; sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
c. Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt. 2) SWZ,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt. 5-10
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do
oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w
oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu (art. 125 ust 1 ustawy pzp).
2) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
b) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 SWZ wraz ze zobowiązaniem tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie musi być wystawione przez podmiot udostępniający dane zasoby (rozdział X ust 3 SWZ).
4) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa
pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.
U. Nr 16, poz.93 ze zm.) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
a. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, przygotowany
wg wzoru - załącznika nr 4 do SWZ.
b. Dowody określające czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informacje o tym
czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zgodnie z art.
127 ust. 2 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
c. Wykaz lokalizacji przedsiębiorstwa lub zakładu Wykonawcy świadczącego usługi związane z przedmiotem zamówienia – wg.
Wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
d. Wykaz narzędzi, którymi dysponuje Wykonawca i do których Wykonawca ma tytuł prawny. Tytułem prawnym może być m.in.
prawo własności, umowa najmu, umowa leasingu, jak też każda inna umowa cywilnoprawna dająca możliwość używania pojazdu
przez Wykonawcę wraz z ważnymi dowodami rejestracyjnymi – załącznik nr 6 do SWZ.
e. Wykaz osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zatrudnieniowymi na podstawie umowy o pracę. W przypadku,
gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, do oferty należy dołączyć pisemne
zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu ich do dyspozycji- według wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
f. Aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych min. o kodzie: 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane)
odpady komunalne.
g. zaświadczenie Burmistrza Miasta i Gminy Międzylesie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w art. 9 b i 9 c ustawy z dnia 13.09.96

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 pkt. 1) SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w ofercie (formularzu ofertowym), które usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ogólne warunki umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/miedzylesie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.