eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Rozbudowa i modernizacja bazy oświatowej na terenie Gminy Limanowa w tym wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii



Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i modernizacja bazy oświatowej na terenie Gminy Limanowa w tym wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B

1.4.2.) Miejscowość: Limanowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004824

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00514851

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:3.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 każda (musi to być min. 1000m2 nowej powierzchni użytkowej w przypadku rozbudowy lub nadbudowy) oraz wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o całkowitej wartości minimum 1 500 000zł brutto każda,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
trzydzieści (30) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 40 kWp wykonanych dla obiektów użyteczności publicznej,
c) dla Zadania 4 (Część 4):
dziesięć (10) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu kotłowni gazowych o minimalnej mocy zainstalowanego kondensacyjnego kotła gazowego 140 kW wykonanych w obiektach użyteczności publicznej oraz wykonaniu co najmniej trzech (3) kotłowni gazowych z zastosowaniem dodatkowej pompy ciepła o minimalnej mocy 10kW (moc dla pompy ciepła) wykonanych w obiektach użyteczności publicznej,
d) dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu montażu zewnętrznej stolarki budowlanej o minimalnej powierzchni 200m2 wykonaną w obiekcie użyteczności publicznej.
4.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021, poz. 2351 ze zm.) tj. upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
- inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c) dla Część 4 (Część 4):
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
e) dla Część 5 (Część 5):
- konstrukcyjno-budowlanej.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale IV SWZ.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:3.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna ubezpieczenia nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 każda (musi to być min. 1000m2 nowej powierzchni użytkowej w przypadku rozbudowy lub nadbudowy) oraz wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o całkowitej wartości minimum 1 500 000zł brutto każda,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
dziesięć (10) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 10 kWp wykonanych dla obiektów użyteczności publicznej,
c) dla Zadania 4 (Część 4):
trzy (3) roboty budowlane polegające na kompleksowym wykonaniu kotłowni gazowych o minimalnej mocy zainstalowanego kondensacyjnego kotła gazowego 50 kW wykonane w obiektach użyteczności publicznej oraz wykonaniu co najmniej jednej (1) kotłowni gazowej z zastosowaniem dodatkowej pompy ciepła o minimalnej mocy 5kW (moc dla pompy ciepła) wykonanych w obiektach użyteczności publicznej,
d) dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu montażu zewnętrznej stolarki budowlanej o minimalnej powierzchni 200m2 wykonaną w obiekcie użyteczności publicznej.
4.2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2021, poz. 2351 ze zm.) tj. upoważnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
- inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c) dla Część 4 (Część 4):
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez
ograniczeń,
e) dla Część 5 (Część 5):
- konstrukcyjno-budowlanej.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu, zawarto w Rozdziale IV SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł
2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 500 000,00 zł
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 każda (musi to być min. 1000m2 nowej powierzchni użytkowej w przypadku rozbudowy lub nadbudowy) oraz wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o całkowitej wartości minimum 1 500 000zł brutto każda,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
trzydzieści (30) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 40 kWp wykonanych dla obiektów użyteczności publicznej,
c) dla Zadania 4 (Część 4):
dziesięć (10) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu kotłowni gazowych o minimalnej mocy zainstalowanego kondensacyjnego kotła gazowego 140 kW wykonanych w obiektach użyteczności publicznej oraz wykonaniu co najmniej trzech (3) kotłowni gazowych z zastosowaniem dodatkowej pompy ciepła o minimalnej mocy 10kW (moc dla pompy ciepła) wykonanych w obiektach użyteczności publicznej,
d) dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu montażu zewnętrznej stolarki budowlanej o minimalnej powierzchni 200m2 wykonaną w obiekcie użyteczności publicznej

- z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu są opisane w rozdziale VI SWZ.

Po zmianie:
1) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 2 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 4 (część 4) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 1 000 000,00 zł
2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
- w zakresie Zadania nr 1 (część 1) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 2 (część 2) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 3 (część 3) - 1 000 000,00 zł
- w zakresie Zadania nr 5 (część 5) - 500 000,00 zł
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na:
a) dla Zadania 1 i 2 (Część 1 i Część 2):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 każda (musi to być min. 1000m2 nowej powierzchni użytkowej w przypadku rozbudowy lub nadbudowy) oraz wykonał co najmniej dwie (2) roboty budowlane polegającą co najmniej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej o całkowitej wartości minimum 1 500 000zł brutto każda,
b) dla Zadania 3 (Część 3):
dziesięć (10) robót budowlanych polegających na kompleksowym wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o minimalnej mocy dla pojedynczej instalacji 10 kWp wykonanych dla obiektów użyteczności publicznej,
c) dla Zadania 4 (Część 4):
trzy (3) roboty budowlane polegające na kompleksowym wykonaniu kotłowni gazowych o minimalnej mocy zainstalowanego kondensacyjnego kotła gazowego 50 kW wykonanych w obiektach użyteczności publicznej oraz wykonaniu co najmniej jednej (1) kotłowni gazowych z zastosowaniem dodatkowej pompy ciepła o minimalnej mocy 5kW (moc dla pompy ciepła) wykonanych w obiektach użyteczności publicznej,
d) dla Zadania 5 (Część 5):
jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu montażu zewnętrznej stolarki budowlanej o minimalnej powierzchni 200m2 wykonaną w obiekcie użyteczności publicznej

- z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ.
Szczegółowe informacje o warunkach udziału w postępowaniu są opisane w rozdziale VI SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.