eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Część nr 1 - Sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego, Centrum Obsługi Pasażerów oraz Punktu Konsultacyjno - Informacyjnego dla Ofiar Przemocy w Rodzinie oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Nowej Soli.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Część nr 1 – Sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego, Centrum Obsługi Pasażerów oraz Punktu Konsultacyjno - Informacyjnego dla Ofiar Przemocy w Rodzinie oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.4.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.4.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00004735

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00570990

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:
a) jedno zamówienie polegające na sprzątaniu pomieszczeń budynku o powierzchni minimum 500 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy, w przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał zamówienia przez okres co najmniej 6 miesięcy - przez sprzątanie należy rozumieć wykonywanie co najmniej następujących czynności: zamiatanie i mycie podłóg oraz ścieranie kurzy,
b) jedno zamówienie polegające na maszynowym czyszczeniu podłóg pomieszczeń lub korytarzy wewnątrz budynku.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania zamówienia winien wykazać samodzielnie odpowiednio co najmniej jeden wykonawca oraz podmiot udostępniający swoje zasoby.
2) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który posiada certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań normy ISO 45001:2018, w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg dotyczy tego wykonawcy/podmiotu, który będzie wykonywał usługi sprzątania.

Po zmianie:
1. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1) O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie:
a) jedno zamówienie polegające na sprzątaniu pomieszczeń budynku o powierzchni minimum 500 m2 przez okres co najmniej 6 miesięcy, w przypadku usług wykonywanych i jeszcze nie zakończonych, zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonywał zamówienia przez okres co najmniej 6 miesięcy - przez sprzątanie należy rozumieć wykonywanie co najmniej następujących czynności: zamiatanie i mycie podłóg oraz ścieranie kurzy,
b) jedno zamówienie polegające na maszynowym czyszczeniu podłóg pomieszczeń lub korytarzy wewnątrz budynku.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania zamówienia winien wykazać samodzielnie odpowiednio co najmniej jeden wykonawca oraz podmiot udostępniający swoje zasoby.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa pełnomocnik.
2) Ważny certyfikat potwierdzający spełnianie wymagań normy ISO 45001:2018 wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub równoważne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę norm zarządzania jakością, wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma dostępu do podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej, lub nie ma możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe dotyczące zapewnienia jakości, o ile udowodni, że stosowane przez niego środki zapewnienia jakości są zgodne z wymaganymi normami zarządzania jakością.

Po zmianie:
1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku usług powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku usług powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wykaz usług w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa pełnomocnik.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-01-05 10:00

Po zmianie:
2024-01-11 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-01-05 10:15

Po zmianie:
2024-01-11 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-02-03

Po zmianie:
2024-02-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.