eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ GMINY BARTOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510252764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SĘDŁAWKI 4

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 762-64-01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbgkim.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff0d11b3-76e8-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff0d11b3-76e8-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012454/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZB.271.7.2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 464333,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części.
Powodami niedokonania podziału jest: brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców, co poważnie zagrozi właściwemu wykonaniu dostawy oraz nadmierne trudności techniczne. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną. Przedmiotem zamówienia jest wóz asenizacyjny, jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym wozem.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wozu asenizacyjnego.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SWZ – Formularz techniczny.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony wóz:
1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2022 oraz nie był wozem demonstracyjnym;
2) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletny i gotowy do użytkowania;
3) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone w arkuszu technicznym;
4) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego – Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Sędławki 4, 11-200 Bartoszyce, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony pojazd na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie znajdują się w pkt XVII niniejszej SWZ.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy w sprawie zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
6. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowej dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej w języku polskim, karty gwarancyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527547,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527547,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527547,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "POMOT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810045369

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 2

7.3.4) Miejscowość: Chojna

7.3.5) Kod pocztowy: 74-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527547,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonanie przedmiotu umowy w terminie 7 miesięcy - tj do 20.07.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.