Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401755/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00417147/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
- 2022/BZP 00429984/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych w okresie 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 7
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364482876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leszka 42
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-062
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsp7poznan@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp87.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych w okresie 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1be7f1d-5058-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00212148/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP7.ZP/252-04/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania posiłków dla dzieci szkolnych i przedszkolnych w okresie 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 3 do SWZ (projekt umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej: 178 000,00.Kwota, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 175 000,00 PLN brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe w postaci serwisu kanapkowo-kawowego
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Żłobka i Klubów Dziecięcych Gminy Wielka Wieś w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Modlnicy w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Wielkiej Wsi w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Czajowicach w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Modlniczce w okresie od dnia 01.09.2024 r. do dnia 31.08.2025 r.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.