Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę chodnika w miejscowości Rurzyca i Kliniska Wielkie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 091 46 98 200
1.5.8.) Numer faksu: 091 46 98 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę chodnika w miejscowości Rurzyca i Kliniska Wielkie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-397edea9-659d-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.49.2022.ET
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 pn.: „Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę chodnika od ul. Srebrnej w Kliniskach Wielkich do ul. Sasanki w Rurzycy wraz z wyceną kosztów realizacji zadania” - paramenty techniczne przedmiotu zamówienia: chodnik na odcinku od ul. Srebrnej w Kliniskach Wielkich do ul. Sasanki w Rurzycy o długości ok. 1700 m i szerokości chodnika 1,8 m. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dwóch koncepcji (przedstawiających odrębne rozwiązania), które w swoim zakresie obejmować będą:
- budowę chodnika o szerokości 1,8 m,
- likwidację kolizji z infrastrukturą techniczną,
- przebudowę ogrodzeń,
- podziały geodezyjne,
- inwentaryzację zieleni,
- oprowadzenie wód opadowych (zabezpieczenie min. 1 m pobocza),
b) opracowanie na podstawie uzgodnionej koncepcji PFU z rozbiciem na branże, obejmującego:
- mapę do celów projektowych,
- dokumentację geologiczno - inżynierską,
- zagospodarowanie terenu,
- budowę chodnika,
- uzyskanie warunków na usunięcie kolizji z infrastrukturą (elektrotechniczną, teletechniczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową),
- inwentaryzację zieleni wraz z planem wycinki ( w razie konieczności),
- oryginały uzgodnień i decyzji,
- zestawienie kosztów uwzględniające budowę chodnika, budowę zjazdów do posesji, wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania, podziały geodezyjne, wykupy gruntów, likwidację kolizji, wycinkę drzew i nasadzenia zastępcze.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentach zmówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 pn.: „Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na budowę chodnika na ul. Szczecińskiej w Kliniskach Wielkich na odcinku od przedszkola do końca miejscowości Kliniska Wielkie ( stronę m. Pucice) wraz z wyceną kosztów realizacji zadania” - paramenty techniczne przedmiotu zamówienia: chodnik na odcinku od przedszkola do końca miejscowości Kliniska Wielkie (w stronę miejscowości Pucice do tablicy miejscowości) o długości ok. 930 m i szerokości chodnika 1,8 m. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym dwóch koncepcji (przedstawiających odrębne rozwiązania), które w swoim zakresie obejmować będą:
- budowę chodnika o szerokości 1,8 m,
- likwidację kolizji z infrastrukturą techniczną,
- przebudowę ogrodzeń,
- podziały geodezyjne,
- inwentaryzację zieleni,
- oprowadzenie wód opadowych (zabezpieczenie min. 1 m pobocza),
b) opracowanie na podstawie uzgodnionej koncepcji PFU z rozbiciem na branże, obejmującego:
- mapę do celów projektowych,
- dokumentację geologiczno- inżynierską,
- zagospodarowanie terenu,
- budowę chodnika,
- uzyskanie warunków na usunięcie kolizji z infrastrukturą (elektrotechniczną, teletechniczną, wodociągową, kanalizacyjną, gazową),
- inwentaryzację zieleni wraz z planem wycinki ( w razie konieczności),
- oryginały uzgodnień i decyzji,
- zestawienie kosztów uwzględniające budowę chodnika, budowę zjazdów do posesji, wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, oznakowania, podziały geodezyjne, wykupy gruntów, likwidację kolizji, wycinkę drzew i nasadzenia zastępcze.
Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówieniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Cities Infrastructure Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9571135123
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina 11b/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green Cities Infrastructure Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9571135123
7.3.3) Ulica: Jaśkowa Dolina 11b/3
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-252
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GREEN CITIES INFRASTRUCTURE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Goleniów - EkoOświetlenie
- Dostawa odczynników do posiadanego na własność zamkniętego systemu DiaMed do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą oprogramowania na okres 36 miesięcy - część II.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W GOLENIOWIE SP. Z O.O.
- Remont 14 cel mieszkalnych i korytarza wraz z remontem instalacji elektrycznej, antenowej i domofonowej w pawilonie mieszkalnym E III w Zakładzie Karnym w Goleniowie
- Przebudowa mostu o numerze JNI 14180029 na rzece Stepnica w ciągu drogi powiatowej nr 4156Z w km 3+457 wraz z dojazdami
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy torowisk tramwajowych w podziale na 3 zadania
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.