Og³oszenie z dnia 2022-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00281143/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 1 im. gen. Józefa Bema
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000270745
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Styczniowa 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (068) 385 27 94
1.5.8.) Numer faksu: (068) 385 27 94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@psp1sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sp1.sulechow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://sp1.bip.sulechow.pl/bipkod/281854261.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Podstawowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-66e238a5-4c57-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00004665
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00279243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Doposa¿enie Szko³y Podstawowej Nr 1 w Sulechowie w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci” – przybory kuchenne i akcesoria krawieckie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00281143/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP1.Sek.261.1.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 5059,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. ZADANIE A: Przybory kuchenne.2.1. Wykaz i opis zamawianych przyborów kuchennych zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1a do SWZ.
2.2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia maj± byæ fabrycznie nowe.
2.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie elementów bêd±cych przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
2.4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
2.5. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zosta³y opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
2.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39221100-8 - Zastawa kuchenna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221180-2 - Naczynia do gotowania
39221200-9 - Zastawa sto³owa
39223000-1 - £y¿ki, widelce
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4522,90 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. ZADANIE B: Akcesoria krawieckie.3.1. Wykaz i opis zamawianych akcesoriów krawieckich zamieszczony jest w formularzu cenowym – za³±cznik nr 1b do SWZ.
3.2. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia maj± byæ fabrycznie nowe.
3.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie elementów bêd±cego przedmiotem zamówienia transportem w³asnym, w opakowaniach zapewniaj±cych ca³o¶æ, nienaruszalno¶æ i zabezpieczaj±cych przed uszkodzeniem do siedziby zamawiaj±cego, tj. Szko³a Podstawowa Nr 1 w Sulechowie przy ul. Styczniowej 23.
3.4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiaj±cego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiaj±cego.
3.5. Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zosta³y opisane przez okre¶lenie minimalnych wymagañ co oznacza, ¿e dopuszczalne jest dostarczenie wyposa¿enia posiadaj±cego parametry na wymaganym przez zamawiaj±cego poziomie lub lepsze od opisanych.
3.6. Zamówienie finansowane jest ze ¶rodków bud¿etu pañstwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZ£O¦CI”.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39227100-0 - Ig³y krawieckie lub druty dziewiarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 536,46 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6002,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6002,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6002,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRZEWIARZ-BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911328304
7.3.3) Ulica: Kardyna³a Wyszyñskiego 46A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6002,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na realizacjê zamówienia kwotê 659,84 z³ brutto (s³ownie: sze¶æset piêædziesi±t dziewiêæ z³otych 84/100), natomiast oferta z najni¿sz± cen± opiewa na kwotê 1 965,54 z³ brutto (s³ownie: jeden tysi±c dziewiêæset sze¶ædziesi±t piêæ z³otych 54/100).
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
wiêcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku by³ej szko³y przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy spo³ecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 czê¶ci:
- Zakup i dostawa wyposa¿enia do ¿³obka w Strzelinie - Wyposa¿enie kuchni w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
wiêcej: Zastawa kuchenna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.