Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469634/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług pedagogicznych w jednostkach Zamawiającego w Zgorzelcu i Sieniawce (oddziały psychiatryczne)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231161448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubańska 11-12
1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_zgorzelec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
świadczenie usług pedagogicznych w jednostkach Zamawiającego w Zgorzelcu i Sieniawce (oddziały psychiatryczne)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f94857b6-7155-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008893/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 świadczenie usług pedagogicznych w jednostkach Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469634/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług pedagogicznych przez osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lubpedagogika specjalna w jednostkach Zamawiającego:
1) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Zgorzelcu,
2) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce,
3) Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce
2380 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług pedagogicznych przez osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lubpedagogika specjalna w jednostkach Zamawiającego:
1) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Zgorzelcu,
2) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce,
3) Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce
2380 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług pedagogicznych przez osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lubpedagogika specjalna w jednostkach Zamawiającego:
1) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Zgorzelcu,
2) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce,
3) Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce
2380 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług pedagogicznych przez osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lubpedagogika specjalna w jednostkach Zamawiającego:
1) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Zgorzelcu,
2) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce,
3) Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce
2380 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
świadczenie usług pedagogicznych przez osobę posiadającą ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika lubpedagogika specjalna w jednostkach Zamawiającego:
1) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Zgorzelcu,
2) Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce,
3) Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży w Sieniawce
2380 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 119000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151863044
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Didur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151153851
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PAMADA" DOROTA DIDUR
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PAMADA" DOROTA DIDUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Pluta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151664623
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Wikliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151948912
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Gadzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151034230
7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
- Bieżące utrzymanie i konserwacja publicznych instalacji oświetleniowych na terenie miasta Zgorzelec oraz montaż i demontaż iluminacji świątecznych
- Przebudowa muru oporowego przy ul. Wrocławskiej 14-15
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu"
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań laboratoryjnych i diagnostycznych
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- "Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych w tym z niepełnosprawnościami"
- Zaj. terap.-pedagogiczne wspieranie rozwoju poznawczego dzieci oraz konsultacje dla rodziców dzieci zakwalifikow. do wczesnego wspomagania rozwoju, w ram.pr.kom.wsp dla rodzin ZA ŻYCIEM, z podz na cz.
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.