eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług recepcyjno-informacyjnych wraz z serwisem pościelowo-sprzątającym oraz dozorem urządzeń zainstalowanych w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług recepcyjno-informacyjnych wraz z serwisem pościelowo-sprzątającym oraz dozorem urządzeń zainstalowanych w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKI TEATR SCENA STU W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351309352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zygmunta Krasińskiego 16-18

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-101

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: (12) 422 22 63

1.5.8.) Numer faksu: (12) 422 22 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@scenastu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenastu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług recepcyjno-informacyjnych wraz z serwisem pościelowo-sprzątającym oraz dozorem urządzeń zainstalowanych w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec439daf-581e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143810 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług recepcyjno-informacyjnych wraz z serwisem pościelowo-sprzątającym oraz dozorem urządzeń zainstalowanych w siedzibie Krakowskiego Teatru Scena STU w 2022 roku.
Do obowiązków wykonawcy będzie należała:
a) obsługa recepcyjna, w tym:
- meldowanie i wymeldowywanie gości pokoi gościnnych
- rozliczanie pobytu gości w pokojach gościnnych (obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie gotówki i jej odpowiednie zabezpieczenie). Zamawiający wymaga umiejętności obsługi kasy fiskalnej marki Elzab
- obsługa centrali telefonicznej
- wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń administracyjnych, pracowni i innych pomieszczeń Teatru wg wykazu pracowników upoważnionych do pobrania kluczy, prowadzenie ewidencji pobrań kluczy za pokwitowaniem
- po godzinach pracy właściwych komórek organizacyjnych Zamawiającego: sprawdzanie zamknięcia drzwi do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń garderób i magazynów; sprawdzanie zamknięcia drzwi z tyłu sceny oraz wyjścia do palarni; wyłączanie zbędnego oświetlenia w obiekcie
b) serwis pościelowo-sprzątający w pokojach gościnnych, w tym zmiana pościeli, sprzątanie na żądanie gości pokoi gościnnych
c) obsługa informacyjna, w tym udzielanie informacji dotyczących oferty repertuarowej Krakowskiego Teatru Scena STU i oferty pokoi gościnnych
d) dozór urządzeń technicznych zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego, w tym osuszaczy i pomp awaryjnych. Zamawiający wymaga po stronie wykonawcy umiejętności obsługi osuszaczy przemysłowych.
Usługa świadczona będzie:
- w dni robocze w godzinach od 17.00-09.00 rano następnego dnia. W przypadku gdy w danym dniu roboczym odbywa się spektakl świadczenie usługi rozpoczyna się o godzinie 19.00.
- w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy – 24 h / doba
- w okresie przerwy wakacyjnej tj. w okresie od 1 sierpnia 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. - 7 dni w tygodniu, 24 h / doba.
Szczegółowy harmonogram świadczenia usług ustala co miesiąc Dyrektor Teatru lub pracownik nadzorujący pracę wykonawcy i przekazuje go wykonawcy najpóźniej ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy. W wyjątkowych wypadkach w trakcie trwania miesiąca Zamawiający może wprowadzić zmiany w harmonogramie, a wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne odszkodowanie.
Maksymalna ilość godzin wykonywania usługi w 2022 r. nie przekroczy 7.300 h. Minimalna ilość godzin wykonywania usługi w 2022 r. wyniesie 6.500 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79992000-4 - Usługi recepcyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156773,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253656,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anna Kuć

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Barbara Paluszewska, Stanisława Socha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441785118

7.3.3) Ulica: Wileńska 7A/14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-413

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143810,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-04 do 2023-01-03

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawcy Anna Kuć, Barbara Paluszewska i Stanisława Socha prowadzą działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - Dozór Mienia Spółka Cywilna.
2. Umowa zawarta została na okres 12 miesięcy tj. od dnia 4 stycznia 2022 r. do dnia 3 stycznia 2023 r. albo do wcześniejszego wyczerpania limitu 7.300 godzin.
3. Cena wybranej oferty netto: 143.810 zł, brutto: 143.810 zł; cena oferty z rażąco niską ceną: 127.458,00 zł netto, 156.773,34 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.