Ogłoszenie z dnia 2023-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431516/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2024/BZP 00000870/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00000888/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00053234/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00053305/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00053517/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00053657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00053724/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
- 2024/BZP 00053818/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonych przy Bat. Chłopskich 86, Ku Słońcu 23, Łuczniczej 64, Staromłyńskiej 21, Powst. Wlkp. 66, Czesława 9, W. Polskiego 101, 105 oraz P. Skargi 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321139821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czesława 9
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-504
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914216323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aczerkawska@niol.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niol.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonych przy Bat. Chłopskich 86, Ku Słońcu 23, Łuczniczej 64, Staromłyńskiej 21, Powst. Wlkp. 66, Czesława 9, W. Polskiego 101, 105 oraz P. Skargi 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbbd99fb-601c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431516/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NiOL/ZP/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 726456,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 373233,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Batalionów Chłopskich 86 w Szczecinie.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
a) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet o łącznej powierzchni wynoszącej 347,94 m2,
b) dostarczanie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 45393,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Ku Słońcu 23-24 w Szczecinie.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
l) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet o łącznej powierzchni wynoszącej 543,50 m2,
a) dostarczenie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 42300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Łuczniczej 64 w Szczecinie.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
m) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet o łącznej powierzchni wynoszącej 693,25 m2,
a) dostarczenie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 53580,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Staromłyńskiej 21-26 w Szczecinie.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
a) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet o łącznej powierzchni wynoszącej 677,33 m2,
b) dostarczenie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 47880,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy al. Powstańców Wielkopolskich 66-68 w Szczecinie.1. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
a) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, poczekalni, klatek schodowych, toalet o łącznej powierzchni wynoszącej 623,22 m2,
b) dostarczenie (na koszt własny) środków czystości oraz innych materiałów (np. mydła, papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz worków na śmieci) w ilościach zapewniających całodzienne korzystanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 49980,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości wewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Czesława 9 w Szczecinie.W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do:
1) utrzymania czystości wewnątrz budynku m.in. poprzez:
a) sprzątanie pomieszczeń wspólnych tj. korytarzy, klatek schodowych, toalet oraz pomieszczeń biurowych o powierzchni wynoszącej 958,91 m2, przy czym:
• wszelkie środki niezbędne do realizacji zadania zapewni wykonawca (w tym worki do śmieci, gąbki z włókniny midi oraz odświeżacze powietrza);
• powierzchnia pomieszczeń może ulegać zmianie (zmniejszeniu, bądź zwiększeniu) w trakcie realizacji umowy, w zależności od zapotrzebowania zamawiającego (maksymalnie do 1.250,00 m2), o ewentualnej zmianie wykonawca poinformowany zostanie z minimum 5-dniowym wyprzedzeniem, zaś zapłata za wykonywaną usługę następować będzie w oparciu o aktualnie sprzątaną powierzchnię oraz stawkę za 1 m2, sprzątanej powierzchni zaoferowaną przez wykonawcę w ofercie przetargowej,
b) uzupełnianie pojemników na mydło i ręczniki papierowe, wykładanie papieru toaletowego – niezbędne materiały zapewni zamawiający,
c) wykładanie gąbek z włókniny oraz odświeżaczy powietrza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 62100,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania w czystości:1. pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach przy ul. Piotra Skargi 20 o łącznej powierzchni wynoszącej ok. 485 m2 (obejmującej 8 pomieszczeń sanitarnych o powierzchni ok. 40 m2),
2. pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy al. Wojska Polskiego 105 o łącznej po-wierzchni wynoszącej ok. 692 m2 (obejmującej 6 pomieszczeń sanitarnych o powierzchni ok. 36 m2) wraz z oknami o powierzchni, liczonej obustronnie wynoszącej ok. 115 m2,
3. pomieszczeń zlokalizowanych w budynku przy al. Wojska Polskiego 101 o łącznej powierzchni wynoszącej ok. 79 m2 (obejmującej 1 pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenia archiwum).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8608,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3191,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8959,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3191,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38302,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3321,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8854,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3321,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39852,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3616,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3616,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43394,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3357,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3357,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40286,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o., sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Salus Agencja Ochrony Osób i Mienia sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513235735
7.3.3) Ulica: ul. Monte Cassino 18/011
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-467
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14758,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomex Usługi Porządkowe Marcin Rudnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552321422
7.3.3) Ulica: ul. Miedwiańska 5
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-845
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMEX USŁUGI PORZĄDKOWE MARCIN RUDNICKI
jakie przetargi wygrała firma
TOMEX USŁUGI PORZĄDKOWE MARCIN RUDNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na II, III i IV piętrze budynku głównego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Policach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- ROBOTY MELIORACYJNE W LIPNIKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu w lokalu mieszkalnym przy ul. E. Plater 82B /6 w Szczecinie w trybie zamówienia "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci ...
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.