eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › SVA/U/4620-74/2021: Docieplenie budynku nr 80 na terenie JW. w m. Komorowo



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SVA/U/4620-74/2021: Docieplenie budynku nr 80 na terenie JW. w m. Komorowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amwsinevia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SVA/U/4620-74/2021: Docieplenie budynku nr 80 na terenie JW. w m. Komorowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e653d8-323e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SVA/U/4620-74/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307301,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z dociepleniem budynku nr 80 na terenie kompleksu wojskowego w m Komorowo, w następującym zakresie:
a) Docieplenie ścian elewacji i ścian fundamentowych:
- przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką mokrą,
- docieplenie ścian elewacji płytami styropianowymi o grubości 14 cm,
- wykonanie wykończenia elewacji tynkiem cienkowarstwowym akrylowym,
- obróbki okien z blachy ocynkowanej,
- odkopanie ścian fundamentowych i piwnicy,
- oczyszczenie powierzchni ścian fundamentowych i piwnicy,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych i piwnicy,
- docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi typu XPS o grubości 10 cm,
- docieplenie kominów płytami styropianowymi gr. 5 cm,
- wymiana obróbek blacharskich (pas podrynnowy),
- wymiana rur spustowych i rynien,
- wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej,
- wywóz materiału z rozbiórki,
- utylizacja odpadów budowlanych.
b) Wymiana drzwi zewnętrznych:
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwi,
- obróbka otworów drzwiowych,
- dostawa i montaż drzwi aluminiowych ocieplonych o współczynniku Uo < 1,3 W/(m*K) wraz z ościeżnicą z obróbką obsadzenia.
c) Docieplenie stropu i ścian w części nieużytkowej:
- docieplenie styropianem gr. 10 cm ścian pomieszczeń na poddaszu w części nieużytkowej,
- docieplenie stropu płytami z wełny mineralnej o grubości 15 cm,
- montaż podestów technologicznych z płyt OSB o grubości 22 mm.
d) Instalacja odgromowa:
- demontaż przewodów wyrównawczych i odgromowych wraz ze wspornikami zainstalowanych na ścianach,
- montaż zwodów pionowych na ścianach,
- montaż złączy do rynny okapowej na dachu w instalacji uziemiającej i odgromowej,
- montaż złączy kontrolnych w instalacji uziemiającej i odgromowej,
- montaż przewodów odprowadzających instalacji odgromowej na ścianie z cegły budynku,
- wykonanie pomiarów instalacji odgromowej (protokół z badań).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja (przedmiar robót, STWiOR) stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376063,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412612,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376063,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URBI PROJEKT Artur Wojciech Tośka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5681241226

7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta nr 10 lok. U9

7.3.4) Miejscowość: Pułtusk

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376063,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.