Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259619/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00267515/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50
1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cdf7233-3e33-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000375/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa komputerów, urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz programów i licencji do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259619/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 408516,68 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 395980,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 1: Dostawa komputerów przenośnych typu Notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów przenośnych typu Notebook wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w ilości 63 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1A do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 1.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.2. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych komputerów przenośnych typu Notebook i oprogramowania na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń.
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 306495,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 2: Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w ilości 3 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1B do niniejszej SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 2.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.3. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych komputerów stacjonarnych i oprogramowania na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 14447,01 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 3: Dostawa serwera sieciowego z systemem operacyjnym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. serwera z systemem operacyjnym do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1C do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 3.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.4. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego serwera z systemem operacyjnym na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 40900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 4: Dostawa przełącznika sieciowego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. przełącznika sieciowego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1D do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 4.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.5. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego przełącznika sieciowego na okres minimum 3 lat, liczony od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 5805,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET NR 5: Dostawa drukarek oraz akcesoriów informatycznych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drukarek oraz akcesoriów informatycznych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, o następującym zakresie:
1) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z duplexem typ A – 2 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu),
2) drukarka laserowa monochromatyczna sieciowa z duplexem typ B – 1 sztuka,
3) drukarka laserowa kolorowa sieciowa z duplexem – 1 sztuka,
4) zasilacz awaryjny UPS 3kVA – 2 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu),
5) pamięć RAM do serwera DELL EMC PowerEdge R540 32 GB– 2 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu),
6) pamięć RAM do serwera DELL PowerEdge R730 16 GB – 4 sztuki (tego samego producenta i tego samego modelu),
7) klawiatura QWERTY + numeryczna, USB – 25 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu),
8) mysz optyczna, USB – 40 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu),
9) podkładka pod mysz optyczną – 40 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu),
10) pendrive 64 GB – 15 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu),
11) baterie do UPS APC BACK – UP ES 550 – 10 sztuk (tego samego producenta i tego samego modelu).
2) Szczegółowe wymagania techniczne, parametry, konfiguracja oraz inne wymagania Zamawiającego określone zostały w załączniku nr 1E do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Pakiet Nr 5.
3) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 4.5. SWZ Wymagania ogólne, a także wymagań określonych w punkcie 6.6. SWZ.
4) Gwarancja:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonego sprzętu na okres:
- minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem typ A , licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
- minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone drukarki laserowe monochromatyczne sieciowe z duplexem typ B, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
- minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczoną drukarkę laserową kolorową sieciową z duplexem , licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
- minimum 3 – letniej gwarancji na dostarczone zasilacze awaryjne UPS 3kVA, licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń,
b) rękojmię za wady ustala się na okres trwania gwarancji.
c) termin gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowi kryterium oceny ofert oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
6.7. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 28333,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271215,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410232,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271215,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370426330
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 21
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U."HORYZONT" Krzysztof Lech
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271215,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18376,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21121,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21121,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360225243
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3 lok. 28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-453
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21121,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39114,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45641,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360225243
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3 lok. 28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-453
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45641,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W tej części postępowania złożona została jedna oferta, której cena przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego w tej części zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11175,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11175,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31647,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AppNet Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360225243
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 3 lok. 28
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-453
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA W OBIEKCIE WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W BIAŁYMSTOKU W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ
- Termomodernizacja budynku oraz dostosowanie do przepisów p.poż. Zespołu Szkół nr 16, ul. Zwycięstwa 28 wraz z modernizacją sali gimnastycznej oraz pomieszczeń czytelni i biblioteki
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont i przebudowę budynków mieszkalnych przy ul. Nowowarszawskiej 32 i 32/1 w Białymstoku.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia sal lekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej nr 1 w Grójcu.
- Cyfryzacja usług medycznych poprzez modernizację infrastruktury teleinformatycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego (MFP)
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.