eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Budowa budynku Centrum Integracji Mieszkańców Świetlica Wiejska w miejscowości Sławno



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Centrum Integracji Mieszkańców Świetlica Wiejska w miejscowości Sławno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614297010

1.5.8.) Numer faksu: 674297011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e9c9092-37b9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku Centrum Integracji Mieszkańców Świetlica Wiejska w miejscowości Sławno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9c9092-37b9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004344

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002419/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa budynku Centrum Integracji Mieszkańców Świetlica Wiejska w miejscowości Sławno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

12. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248905/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuję wykonanie i odbiór zadania budowy budynku centrum integracji mieszkańców (świetlica wiejska) w miejscowości Sławno, gmina Kiszkowo zlokalizowanej na działce nr 83/3 ark 1. wraz z instalacjami wewnętrznymi (instalacja wody użytkowej i kanalizacyjnej oraz instalacja centralnego ogrzewania), a także z instalacją gazową na cele socjalno – grzewcze w budynku świetlicy.
Konstrukcja świetlicy wiejskiej opierać się będzie na ścianach zewnętrznych nośnych, na których opierać się będzie drewniana konstrukcja dachu w postaci kratowych wiązarów deskowych.
OPIS ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH:
a) fundamenty – ławy żelbetowe o wysokości 40 cm, szerokości podane są w części graficznej projektu. Fundamenty wykonane z betonu B-20. Zbrojenie podluzne ław fundamentowych – 4xØ12 i strzemiona Ø6 co 30 cm, zbrojenie pod rdzeniami żelbetowymi – krzyżowo Ø12 co 10 cm, stopy fundamentowe zbrojone krzyżowo Ø12 co 10cm, słup stopy fundamentowej zbrojony 8Ø12 i Ø6 co 20 cm.
b) ściany fundamentowe – z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowej M30
c) ściany przyziemia – gr. 25 cm z pustaków ceramicznych odmiany 15MPa na zaprawie cementowo-wapiennej marki 5
d) nadproża żelbetowe prefabrykowane sprężone SBN120 układane po dwie sztuki,
e) rdzenie żelbetowe R- 25x25 cm zbrojony 8Ø12 i strzemiona Ø6 co 20 cm
f) wieńce – żelbetowe wylewane na mokro z betonu klasy B-20 o wymiarach 25x25, zbrojone podłużnie prętami 4Ø12 i strzemionami Ø6 co 25cm w narożnikach stosować dodatkowe pręty Ø12 ugięte w kształcie litery L o długości boku 1,0m.
g) stropach – elementami konstrukcyjnymi stropodachu są drewniane kratowe wiązary deskowe KWD oparte na wieńcach żelbetowych i przymocowane do nich za pomocą kątowników ciesielskich i śrub M-12.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU:
- powierzchnia zabudowa 168,25 m2
- powierzchnia użytkowa 10,35 m2
- kubatura 794,84 m3
- długość budynku 17,00 m
- szerokość budynku 11,50 m
- wysokość budynku 5,79 m
- wysokość pomieszczeń 3,20 m
ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE:
- roboty ziemne,
- fundamenty
- ściany nośne budynku,
- dach konstrukcja z pokryciem
- roboty elektryczne,
- roboty sanitarne
- roboty wykończeniowe
- elewacja
- roboty drogowe.
INSTALACJA WODOCIĄGOWA
Instalacja wody zimnej, ciepłej na potrzeby socjalnobytowe włączyć należy do przyłącza w obrębie pomieszczenia łazienki. Całość instalacji przewidziano z rur systemu PEX.
Doprowadzenie wody zimnej do wszystkich przyborów wskazanych na rysunkach. Główne przewody należy przeprowadzić w podłogach. Podejście do punktów poboru w bruzdach lub we wspólnych obudowach z podejściami kanalizacji sanitarnej. Całość instalacji należy zabezpieczyć przed wykraplaniem się wilgoci stosujac izolację np. z pianki o odpowiedniej grubości. Wszystkie materiały stykające się z woda powinny mieć świadectwo Państwowego Zakładu Higieny o dopuszczeniu do kontaktu z wodą do picia. Laczenie, mocowanie i proby (na ciśnienie 0,9 MPa) należy wokonac zgodnie z instrukcja producenta.
INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
Instalacja kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U na potrzeby sanitarnobytowe. Całość instalacji przewidziano z rur sytemu PVC-U niskoszumowe. Instalacja wyprowadza nieczystości z pomieszczeń łazienki i kuchni. Odprowadzenie na zewnątrz budynku i wpięcie w istniejącą studnię. Zestawienie urządzeń sanitarnych: umywalka (3 szt.), ustęp spłukiwany za zbiornikiem 6l (2 szt.), zmywarka do naczyń (1szt.)
INSTALACJA C.O.
Instalacja c.o. na potrzeby socjalnobytowe. Instalację projektowaną włączyć do kotła w pomieszczeniu łazienki. Całość instalacji przewidziano z rur sytemu PEX.
INSTALACJA GAZOWA
Wewnętrzna instalacja gazowa na cele socjalno-grzewcze w budynku świetlicy. · montaż nowej instalacji gazowej
wytrasowanie przebiegu nowej instalacji i wyznaczenie miejsca montażu gazomierzy montaż przewodów gazowych z rur stalowych czarnych lub miedzi o połączeniach zaciskanych, średnich, bez szwu o średnicach DN 22-15, oraz rur PE na przy prowadzeniu pod powierzchnią terenu w podwórzu.
montaż armatury- zawory odcinające-zawory,
montaż gazomierzy G-4 (montuje operator sieci gazowej)
montaż kotła gazowego
montaż kuchenki gazowej
Wykonanie przebić otworów w ścianach murowanych osadzenie tulei ochronnych wykonanie prób i badań.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załącznik nr A - Dokumentacji projektowej:
Kosztorysach ofertowy/przedmiarach robót
Projekcie zagospodarowania terenu-mapa
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
 Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia
 wzorze umowy – załącznik nr 5
5. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
5.1. W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
5.2. Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących
w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu.
5.3. Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów.
5.4. Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a służą jedynie do sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego – Inwestora.
5.5. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5.6. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5.7. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
6. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu – planu zagospodarowania działki 83/3 obręb ewidencyjny 0017, Sławno, gmina Kiszkowo, przedmiaru robót, wizji terenowej i ewentualne prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
7. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!
9. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
10. Wynagrodzenie za przedmiot umowy – ryczałtowe, płatne jednorazowo.
11. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę z dnia 11.12.2020 r. - Decyzja nr 1688/2020, nr sprawy AB6740.1675.1412 gm.Kisz.2020 oraz pozwolenie na budowę z dnia 4.02.2021 r. – Decyzja nr 184/2021, nr sprawy AB6740.1840.1412 gm.Kisz.2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212170-8 - Roboty budowlane w zakresie budynków rozrywkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928388,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1147352,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928388,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gringo Jaroslaw Mikołajczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 766-165-02-47

7.3.3) Ulica: Lipowa 29a

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928388,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.