eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851634303

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48146316500

1.5.8.) Numer faksu: 48146316600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@pwsztar.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pwsztar.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pwsztar.edu.pl/tryb-podstawowy-dostawa-wyposazenia-pracowni-fizjoterapii-i-wychowania-fizycznego-pwsz-w-tarnowie-6-11-2021/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308fc85b-3f22-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004110

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117758/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia pracowni fizjoterapii i wychowania fizycznego PWSZ w Tarnowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest częściowo finansowane w ramach przedsięwzięcia „Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości” dofinansowanego ze środków budżetu państwa; Nr umowy: MEiN/DIR/IWDD/156/PZU/2021/13, okres realizacji: od 20 maja 2021r. do 31 grudnia 2021r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.Dz./K-dzpz/382-7/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171428,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – URZĄDZENIA I SPRZĘT DIAGNOSTYCZNO-POMIAROWY
1. Aparat do elektroterapii – 1 szt.
2. Aparat do elektroterapii oraz elektrodiagnostyki układu nerwowo-mięśniowego – 1 szt.
3. Aparat do kontrolowanego i precyzyjnego wykonywania ćwiczeń mięśni odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa – 4 szt.
4. Aparat do terapii falą uderzeniową z 2-ma niezależnymi kanałami – 1 szt.
5. Inklinometr mechaniczny – 2 szt.
6. Laser rehabilitacyjny – 2 szt.
7. Mata tensometryczna do badania rozkładu nacisku stóp na podłoże z kamerą, statywem, poziomicami laserowymi i stacją roboczą – 1 szt.
8. Młotek neurologiczny z igłą – 5 szt.
9. Okulary do lampy Sollux dla pacjenta – 1 szt.
10. Okulary do lampy Sollux dla terapeuty – 1 szt.
11. Okulary do lampy UV dla pacjenta – 2 szt.
12. Okulary do laseroterapii – 2 szt.
13. Pistolet do masażu – 1 szt.
14. Plantokonturograf – 2 kpl.
15. Platforma diagnostyczno- rehabilitacyjna – 1 szt.
16. Platforma tensometryczna do oceny równowagi i symetrii obciążenia stóp ciężarem ciała – 1 szt.
17. Profesjonalny zestaw goniometrów – 1 szt.
18. Przenośny aparat do terapii falami uderzeniowymi – 1 szt.
19. Skaner do lasera – 1 szt.
20. Skoliometr (typu Bunnella) plastikowy inklinometr – 1 szt.
21. Skoliometr pediatryczny – 1 szt.
22. Stolik zabiegowy 3 półkowy metalowy – 1 szt.
23. Urządzenie do masażu ciśnieniowego z 2 mankietami na kończynę górną i 2 mankietami na kończynę dolną – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 146650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – PRZYRZĄDY DO ĆWICZEŃ I MASAŻU
1. Klocek do jogi – 20 szt.
2. Pas na brzuch dla kobiet w ciąży – 2 szt.
3. Pasek do jogi – 13 szt.
4. Roller – 7 szt.
5. Taśma treningowa 15 kg – 10 szt.
6. Taśma treningowa 5 kg – 10 szt.
7. Uchwyt do masażu lodem – 3 szt.
8. Wałek do jogi – 13 szt.
9. Zestaw do ćwiczeń mięśni Kegla – 1 kpl.
10. Zestaw do masażu: wałek, piłka, drążek do masażu – 3 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – MATERIAŁY ZUŻYWALNE
1. Baterie do aparatów z elektroterapii – 10 szt.
2. Elektroda czteropolowa – 3 szt.
3. Elektrody samoprzylepne 5 x 5 cm - 10 op.
4. Elektrody samoprzylepne okrągłe 7,5 cm – 10 op.
5. Elektrody silikonowe 6 x 12 cm – 20 szt.
6. Membrany do aparatu Aquavibron – 5 szt.
7. Okłady żelowe – 10 szt.
8. Opaska do elektrod 40 x 100 cm – 10 szt.
9. Opaska elastyczna uciskowa 12 cm x 5 cm – 30 szt.
10. Podkłady wiskozowe 6 x 12 cm - 60 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – SPRZĘT BADAWCZO-TRENINGOWY
1. Atlas – 1 szt.
2. Ciśnieniomierz naramienny manulany – 6 szt.
3. Ergometr rowerowy – 2 szt.
4. Przenośne urządzenie do oznaczania stężania mleczanu we krwi – 1 szt.
5. Sporttester - kardiomonitor do pomiaru tętna – 5 szt.
6. Stadiometr do mobilnego pomiaru wysokości ciała – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 16187,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – AKCESORIA DO ĆWICZEŃ
1. Laska gimnastyczna – 15 szt.
2. Magnezja w kostce – 10 szt.
3. Obręcze do gimnastyki artystycznej – 15 szt.
4. Piłka gimnastyczna 75 cm – 15 szt.
5. Taśma treningowa 15 kg – 5 szt.
6. Taśma treningowa 25 kg – 5 szt.
7. Taśma treningowa 35 kg – 5 szt.
8. Taśma treningowa 45 kg – 5 szt.
9. Taśma treningowa 5 kg – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33140000-3 - Materiały medyczne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 2691 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona na Część 1 oferta została odrzucona z powodu jej niezgodności z warunkami zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4189,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4189,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4189,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 35

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4189,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część 3 postępowania nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28085,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28085,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28085,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 35

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28085,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4310,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4310,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4310,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO JUSTYNA KOTLEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II 35

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4310,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.