eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Polisa na wsparcie techniczne do posiadanych licencji IT Managera dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Polisa na wsparcie techniczne do posiadanych licencji IT Managera dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inflancka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.garbarczyk@mazowia.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc5886be-9e52-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Polisa na wsparcie techniczne do posiadanych licencji IT Managera dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5886be-9e52-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Roczny support dla posiadanego systemu IT MANAGER

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych posiada oprogramowanie IT Manager firmy Infoprojekt w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania zdalnego wsparcia pracowników jednostki niezbędny jest zakup usługi wsparcia technicznego ze strony producenta oprogramowania.
Zamawiający zakupił licencje na oprogramowanie wspomagające utrzymanie infrastruktury IT w 2007 roku (200 licencji). Wybrany w trybie przetargu nieograniczonego Wykonawca zaproponował rozwiązanie pod nazwą ArchCreator producenta Infonet Projekt S.A. Zamawiający dokonywał rozszerzenia zakupionej w 2007 roku licencji o kolejne stanowiska (lata 2008-2012; w sumie zakupiono ok. 500 licencji).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.331-1-78/23.U.WI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie Zamawiającemu przez Wykonawcę rocznej polisy, w ramach której Wykonawca będzie świadczył zdalnie usługi wsparcia technicznego, do posiadanych przez Zamawiającego licencji IT MANAGERA w modułach Asset Management, Data Security, Work Analyser, Help Desk, Access Management.
2. Warunki świadczonego wsparcia:

1) Wsparcie techniczne jest inicjowane przez rejestrację zgłoszenia wysłanego za pomocą systemu z poziomu konsoli systemu IT Manager (rejestrujący otrzyma potwierdzenie e-mailem).
2) Wsparcie techniczne jest świadczone wyłącznie drogą elektroniczną. Cała korespondencja w ramach wsparcia prowadzona jest poprzez system Wykonawcy.
3) Zgłoszenia serwisowe realizowane w ramach wsparcia będą przyjmowane poprzez system Wykonawcy - link dostępny z poziomu konsoli systemu IT Manager. W przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia poprzez system alternatywnymi drogami rejestracji są:
- rejestracja poprzez faks pod numerem ………… (przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00);
- rejestracja telefoniczna pod numerem …………… (przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00);
- rejestracja pod dyżurnym numerem telefonu ………… (przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00);
- rejestracja e-mailem na adres: …………… (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku).
4) Wsparcie techniczne jest inicjowane przez rejestrację zgłoszenia jedną z wymienionych w pkt. 3 metod (rejestrujący otrzyma potwierdzenie e-mailem).
5) Czas, w jakim Wykonawca podejmie działania zmierzające do rozwiązania zgłoszenia serwisowego (Czas Reakcji), określa się na nie dłuższy niż 48 godzin od momentu dokonania przez Zamawiającego prawidłowego zgłoszenia jedną z wymienionych w pkt. 3 metod. Czas ten obejmuje przyjęcie i analizę zgłoszenia oraz odpowiedź zwrotną do Zamawiającego.
6) Wykonawca gwarantuje Czas Usunięcia Usterki systemu w ciągu 10 dni roboczych, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, przy czym za „Usterkę” rozumie się występujące pojedynczo błędy działania systemu nie mające wpływu na działanie produkcyjne systemu.
7) Wykonawca gwarantuje Czas Usunięcia Awarii systemu w ciągu 3 dni roboczych, od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, przy czym za Awarię rozumie się błędnie działający system (powtarzająca się usterka) w obrębie co najmniej 10% ilości stacji objętych systemem.
8) W ramach wsparcia Zamawiający otrzyma dostęp do nowych wersji systemu w ramach posiadanych stref systemu IT Manager.
9) Dostępność świadczenia wsparcia technicznego: dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach 08:00 – 16:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infonet Projekt SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532087889

7.3.3) Ulica: Towarowa 2

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.