eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432725102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek II 6

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazekgmin@zwiazekgmin.lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkgzl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zkgzl.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a448c4-3840-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003892

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044212/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego dla Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, której przedmiotem jest Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych.
4.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami wraz z infrastrukturą serwerową służący do poprawy jakości obsługi mieszkańców poprzez cyfryzację usług. System obejmować będzie obsługę opłat, obsługę finansów i budżetu, obsługę kasy, obsługę kadr i płac, moduł e-Obywatel zapewniający wgląd w stan rozliczeń ze Związkiem zintegrowany z systemami bankowymi, regulowanie należności online, powiadamianie o odbiorach odpadów wg harmonogramu oraz o zaległościach w opłatach, zakup info kiosków do obsługi petentów.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zakup licencji zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi wraz z dostarczeniem infrastruktury technicznej: serwer z infrastrukturą, infokioski wraz ze sprzętem (2 szt) , aplikacja webowa
2) System obejmować będzie: wymiar, obsługę opłat, obsługę finansów (prowadzenie odrębnych ksiąg dla jednostki i organu) i budżetu, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, obsługę kasy, obsługę kadr i płac, rejestru za-kupu oraz rozliczania VAT, rejestrowania sprzedaży , moduł e-Obywatel zapewniający wgląd w stan rozliczeń ze Związkiem, zintegrowany z systemami bankowymi, regulowanie należności online, powiadamianie o odbiorach odpadów wg harmonogramu oraz o zaległościach w opłatach, moduł monitorowania gospodarki odpadami w tym system ma mieć możliwość intergracji z systemem RFiD oraz moduł obsługi PSZOKów,
3) Każdy moduł/program musi być uruchomiony i gotowy do pracy poprzez kliknięcie pojedynczej ikony modułu/programu bez konieczności uruchamiania programów pośrednich.
4) Moduł/System wymiar ( gospodarka odpadami ) musi stanowić fizycznie tylko jeden program dla wszystkich Gmin Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej. Wyszukiwanie/wprowadzanie informacji w Systemie Wymiar dla każdej z Gmin musi odbywać się bez uruchamiania dodatkowych programów i bez wskazywania Gminy której dotyczy.
5) Dokonanie analizy systemowej, poprzez analizę przebiegu procesów realizowanych przez Dział Gospodarki Odpadami odpowiedzialny za obszar gospodarki odpadami komunalnym oraz Dział Finansowy. Procesy mają być zoptymalizowane pod kątem wdrożenia nowego systemu.
6) Wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi poprzez zainstalowanie ww. systemu, migrację danych wskazanych przez Zamawiającego, a także wszelkie inne czynności Wykonawcy, służące udostępnieniu Zamawiającemu zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi do wykorzystania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania migracji bazy danych z
systemów informatycznych obsługiwanych przez dotychczasowych wykonawców (tj. wykonawców którzy obsługiwali systemy informatyczne w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi przed podpisaniem niniejszej umowy) do wersji bazy danych niezbędnych do wdrożenia nowego zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej stanowiącego przedmiot zamówienia,
7) Konfigurację zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z podziałem kompetencyjnym użytkowników, uruchomienie wszystkich modułów określonych w przedmiocie zamówienia oraz szkolenie pracowników (szkolenia uwzględniające role/profile danej grupy użytkowników oraz praktyczne zapoznanie każdego użytkownika z pełnymi funkcjonalnościami systemu w zakresie określonych ról/profili pracy w systemie informatycznym będącym przedmiotem zamówienia). Szkolenia muszą być przeprowadzone w takiej ilości godzin by po ich zakończeniu użytkownicy końcowi potrafili obsługiwać zintegrowany system do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej będący przedmiotem zamówienia,
8) Udzielenia na okres 18 miesięcy gwarancji na korzystanie z zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej, której zadaniem jest funkcjonowanie ww. systemu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz możliwość prowadzenia działalności zgodnie z przepisami prawa obowiązujących w okresie gwarancji,
9) Świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania mających na celu zapewnienie poprawnego i nieprzerwalnego działania zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej zgodnie z potrzebami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia przez okres 18 miesięcy który to termin rozpocznie bieg od momentu odbioru wdrożenia systemu ale nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2025 r.
10) Świadczenia dodatkowe przez Wykonawcę w zakresie usług utrzymania mających na celu zapewnienie poprawnego działania zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez kolejny okres zaproponowany przez Wykonawcę (tj. po zakończeniu okresu wskazanego powyżej w pkt i) stanowi kryterium oceny ofert.
11) System informatyczny musi umożliwić obsługę: opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, finansów (prowadzenie odrębnych ksiąg dla jednostki i organu) i budżetu, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, kasy ,kadr, płac, rejestru zakupu oraz rozliczania VAT, rejestrowania sprzedaży, e-Płatności, PSZOKu, monitorowania gospodarki odpadami w tym system ma mieć możliwość intergracji z systemem RFiD

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

71356200-0 - Usługi pomocy technicznej

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

35261000-1 - Panele informacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 464000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 464000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrobit Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120154956

7.3.3) Ulica: Tomasza Zana 39

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-601

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 464000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.