eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › "Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022- -2024"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-
-2024"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstancin-Jeziorna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271045

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaseczyńska 77

1.5.2.) Miejscowość: Konstancin-Jeziorna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstancinjeziorna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstancinjeziorna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0bf13ad-4cfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-
-2024"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0bf13ad-4cfe-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001011/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych, Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282794/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.53.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna Biura Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna w latach 2022-2024.
1. Wykonywanie zastępstwa procesowego, reprezentowania Gminy Konstancin-Jeziorna wobec kontrahentów lub pracowników przed urzędami i innymi instytucjami w sprawach powierzonych, również pozasądowych. Obsługa prawna ma zapewnić prawidłową ochronę interesów Gminy Konstancin-Jeziorna.

2. Obsługa prawna, polegać będzie w szczególności na:
1) sporządzaniu opinii prawnych oraz analiz prawnych i udzielaniu porad prawnych, konsultacji lub informacji prawnych dotyczących spraw związanych
z prowadzonymi postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego
2) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp.
3) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń),
4) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami;
5) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami, np.: Krajową Izbą Odwoławczą;
6) pomoc w przygotowaniu dokumentów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach dyżurów, a w szczególności Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami;
7) udzielaniu porad i konsultacji prawnych innym pracownikom Zamawiającego
w sprawach z zakresu zamówień publicznych Zamawiającego,
8) ocenie skutków prawnych zamierzonych lub dokonanych przez Zamawiającego czynności prawnych,
9) udzielaniu porad prawnych w zakresie toczących się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
10) prowadzenie postępowań (w oparciu o art. 37 ust. 3pkt 4) ustawy pzp) na wyraźne zlecenie Zamawiającego (Zamawiający przekaże Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz propozycję warunków udziału w postępowaniu oraz propozycję kryterium oceny ofert. Ewentualne koszty Wykonawcy związane z reprezentacją Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławcza ponosi Wykonawca. Koszty postępowania odwoławczego leżą po stronie Zamawiającego tj. wpis oraz zastępstwo procesowe strony przeciwnej.
a) przewidywana ilość prowadzonych postępowań w ciągu trwania umowy – ok. 2;


b) wynagrodzenie za prowadzenie postępowania nie może być wyższe niż 1 wynagrodzenie miesięczne, z zastrzeżeniem odrzucenia oferty w przypadku niezgodności z tym wymogiem.
11) opiniowaniu możliwości wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie innym niż podstawowe,
12) udziale na pisemny wniosek Zamawiającego w negocjacjach prowadzonych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
13) parafowaniu wzorów lub projektów umów załączanych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umów przedkładanych do podpisu Burmistrzowi po rozstrzygnięciu postępowań.
14) przeprowadzeniu 3 szkoleń maksymalnie 2 dniowych- łącznie maksymalnie 14 godzin
każde szkolenie ( 1 szkolenie w 2022 roku, 1 szkolenie w 2023 roku, 1 szkolenie w 2024 roku), nie mniej niż 20 pracowników Urzędu Miasta i Gminy Konstancin- Jeziorna, w siedzibie Zamawiającego (salę, sprzęt audiowizualny, catering zapewnia Zamawiający).
UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia( z wyłączeniem zapisu ust. 10 niniejszego rozdziału).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 183129,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Obsługa prawna Wydziału Planowania Przestrzennego w Urzędzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w latach 2022-2024.
1) sporządzanie opinii oraz analiz prawnych i udzielaniu porad, konsultacji lub informacji
prawnych dotyczących spraw związanych z prowadzonymi przez Wydział postępowaniami indywidualnymi, w szczególności:
a) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
c) o ustalenie decyzji o warunkach zabudowy,
d) a także innych postępowań administracyjnych i sądowych przed sądami
administracyjnymi i sądami powszechnymi w sprawach indywidualnych;
sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących procedur sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, a także ich zmian, w trybie określonym ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowania przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz.199 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 7 lipca 1994r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139 z późn. zm.);
2) opiniowaniu projektów uchwał, przygotowywanych przez Wydział, kierowanych na posiedzenia Rady Miejskiej,
3) uczestnictwie w posiedzeniach Rady Miejskiej Konstancin-Jeziorna oraz wyjątkowo w uzasadnionych przypadkach w posiedzeniach komisjach Rady Miejskiej na których będą omawiane lub przyjmowane sprawy prowadzone przez Wydział,
4) sporządzaniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych dotyczących zawieranych umów, porozumień, aneksów itp.
5) opracowywaniu lub sporządzaniu projektów aktów prawnych (np.: umów, jednostronnych oświadczeń woli, regulaminów, uchwał, zarządzeń),
6) sporządzaniu poświadczeń odpisów dokumentów za zgodność z okazanym oryginałem w zakresie określonym odrębnymi przepisami;
7) zastępstwie prawnym i procesowym przed sądami, urzędami, organami władzy publicznej i innymi podmiotami w zakresie spraw związanych z roszczeniami z zakresu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu przestrzennym;
8) pomoc prawna w zakresie zadań Gminy związanych z ochroną zabytków.
UWAGA: Wszystkie ww. czynności będą wykonywane w ramach stałego, ryczałtowego wynagrodzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.5.) Wartość części: 160340,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222241,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222241,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222241,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy spółka partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521

7.3.3) Ulica: al. Szucha 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-582

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222241,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200189,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200189,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200189,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radców Prawnych Ćwik i Partnerzy spółka partnerska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521

7.3.3) Ulica: al. Szucha 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-582

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200189,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.