eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki › Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki - 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki – 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35

1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.panki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki – 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8dfac2-3bca-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004042/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Panki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.07.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 126000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102439,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ* I – Zakup energii elektrycznej dla potrzeb eksploatacji budynków, lokali i obiektów użyteczności publicznej, jednostek organizacyjnych Gminy Panki.

1. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej w 12 miesięcznym okresie dostawy dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 1 zamówienia wnosi – 117,65 [MWh/12 m-cy], w taryfach C12B, C11, C21, G11;
Przewidywana ilość 26 punkty poboru energii - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy

2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej przyjęta została w oparciu o zużycie za 2021r. i służy o do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.

Prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości.

3. Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania określa minimalną i maksymalną ilość zakupionej energii elektrycznej na poziomie:
- ilość minimalna 125,00 [MWh/12 m-cy]
- ilość maksymalna 138,00 [MWh/12 m-cy]

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb tj. zapotrzebowania na energie elektryczną – po zrealizowaniu minimalnego zakresu zamówienia do wysokości maksymalnej ilości energii elektrycznej.

5. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy jednak nie więcej niż o 10 %.

6. Zamawiający uzależnia również możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej.

7. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

8. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

9. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji. Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.

10. Zakup energii elektrycznej w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy.

11. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

12. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.

13.Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do 31.12.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki, na zasadach określonych w ustawie Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.

1. Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej w 12 miesięcznym okresie dostawy dla wszystkich punktów poboru określonych w załączniku nr 2 wynosi: 234,08 [MWh/12 m-cy], w taryfie O11.
Przewidywana ilość 44 punkty poboru energii - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do umowy

2. Szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej przyjęta została w oparciu o zużycie za 2021r. i służy o do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania energii i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.

Prognozowane zużycie energii ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości.

3. Zamawiający dla potrzeb niniejszego postępowania określa minimalną i maksymalną ilość zakupionej energii elektrycznej na poziomie:
- ilość minimalna 152,50 [MWh/12 m-cy],
- ilość maksymalna 183,00 [MWh/12 m-cy]

4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy będzie to leżeć w interesie w Zamawiającego i wynikać z jego bieżących potrzeb tj. zapotrzebowania na energie elektryczną – po zrealizowaniu minimalnego zakresu zamówienia do wysokości maksymalnej ilości energii elektrycznej.

5. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednie zwiększenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy jednak nie więcej niż o 10 %.

6. Zamawiający uzależnia również możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej.

7. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

8. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

9. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym Wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji.
Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.

10. Zakup energii elektrycznej w ilości przekraczającej prawo opcji wymaga zmiany umowy.

11. Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy.

12. O uruchomieniu opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie w formie oświadczenia woli.

13. Zamawiający ma możliwość skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy, tj. do 31.12.2022r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt. 7 w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ Wykonawca, którego oferta była najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93787,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110294,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110294,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 364959321

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86/88

7.3.4) Miejscowość: Jawczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110294,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.