Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302495/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00302495/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07 (po zmianach)
- 2021/BZP 00304692/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza miejskiego przy ul. Gen. Józefa Bema 17 w Zduńskiej Woli w roku 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438250229
1.5.8.) Numer faksu: 438250202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu cmentarza miejskiego przy ul. Gen. Józefa Bema 17 w Zduńskiej Woli w roku 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-302cfaba-5735-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów na potrzeby Urzędu Miasta Zduńska Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302495/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.63.2021.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214098,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów z terenu cmentarza miejskiego położonego przy ul. Gen. Józefa Bema 17 w Zduńskiej Woli, gromadzonych w kontenerach KP 5 i KP 7 lub w pojemnikach 1100 l stanowiących własność Wykonawcy, użyczonych przez Wykonawcę nieodpłatnie Zamawiającemu w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
2. Zakres usługi polega w szczególności na :
1) podstawieniu jednakowych pod względem wykonania kontenerów lub pojemników na inne odpady nieulegające biodegradacji oraz na odpady ulegające biodegradacji w ilościach zgodnie z pkt 3 i ustawienie w miejscach na terenie cmentarza wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie kontenery lub pojemniki dostarczone przez Wykonawcę powinny być stale sprawne, zamykane i mieć estetyczny wygląd oraz oznaczenie, które są na inne odpady nieulegające biodegradacji, a które na odpady ulegające biodegradacji;
2) odbiorze zapełnionych kontenerów lub pojemników na zgłoszenie mailowe lub telefoniczne w dni od poniedziałku do czwartku, przy czym zabranie pojemników ma nastąpić w czasie zadeklarowanym w ofercie;
3) opróżnieniu kontenerów i pojemników zapełnionych w okresie Świąt Wielkanocnych w dniach od 11.04.2022r. do 22.04.2022 r. oraz Świąt Wszystkich Świętych w dniach od 25.10.2022 r. do 10.11.2022r., wskazanych przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby 31 października były opróżnione w godzinach popołudniowych wszystkie kontenery i pojemniki znajdujące się na cmentarzu;
4) konserwacji, dokonywania niezbędnych napraw w celu utrzymywania kontenerów w stanie zdatnym do ich używania zgodnie z przeznaczeniem, mycia i dezynfekowania kontenerów w razie zaistnienia takiej potrzeby bądź stosownie do wskazań upoważnionego pracownika Zamawiającego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się do podejmowania czynności w zakresie weryfikowania istnienia potrzeby konserwacji, dokonywania niezbędnych napraw, mycia oraz dezynfekowania kontenerów.
3. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy:
1) przewidywana ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania w okresie obowiązywania umowy wynosi ok 130 ton w tym:
a) inne odpady nieulegające biodegradacji – 120 ton
b) odpady ulegające biodegradacji – 10 ton
2) wymagana przez Zamawiającego ilość kontenerów to:
a) 3 sztuki KP 7 i 6 sztuk PK 5 lub zamiennie 20 pojemników 1100 l na inne odpady nieulegające biodegradacji ustawionych w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
b) 5 sztuk KP 5 lub zamiennie 5 pojemników 1100 l na odpady ulegające biodegradacji ustawionych w miejsca wskazane przez Zamawiającego,
c) od 2 do 4 szt. kontenerów KP 7; KP 5 lub zamiennie na pojemniki 1100 l - dodatkowo na zlecenie przed Świętami Wielkanocnymi, oraz przed i po Święcie Wszystkich Świętych. Zamawiający zleci ilość kontenerów KP 7, KP 5 lub pojemników 1100 l, potrzebnych do utrzymania czystości na cmentarzu
w okresie ww. Świąt.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kontenerów lub pojemników w zależności od potrzeb i ilości wytwarzanych odpadów w okresie obowiązywania niniejszej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223479 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223479 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Zduńskiej Woli sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: KRS: 0000860810
7.3.3) Ulica: ul. Sieradzka 68/70
7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej przy ul. Romera 21-29 w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Oczyszczanie miasta Bydgoszczy.
- 3 353 680,00 PLN.
- Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kielce w sezonach zimowych 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.