Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00507026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ul. Starej Baśni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenów zieleni przy ul. Starej Baśni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0d138a3-8844-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00003782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021954/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Realizacja zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenów zieleni przy ul. Starej Baśni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.59.2023.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1168012,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Zabezpieczenie i wygrodzenie placu budowy,
b) Usunięcie istniejącej nawierzchni utwardzonej poprzez rozbiórkę i wywóz na koncesjonowane składowisko gruzu,
c) Wykonanie korytowania gruntu pod murki oporowe, stabilizacja gruntu w wykopach,
d) Wykonanie podbudowy pod murki oporowe i część pergoli i tereny rekreacyjne,
e) Wykonanie wykopów pod instalacje, ułożenie orurowania i okablowania, stabilizacja uzupełnionego w wykopach gruntu,
f) Ustawienie murków oporowych na ustabilizowanej podbudowie,
g) Zasypanie stóp murków oporowych ziemią ogrodową i zagęszczenie ziemi do uzyskania kształtu i wysokości nasypów opisanych w projekcie,
h) Wyznaczenie w terenie ciągów komunikacyjnych i wykonanie podbudowy alejek pieszych i placu zabaw, ułożenie obrzeży betonowych,
i) Ułożenie warstwy wykończeniowej alejek pieszych z płyt chodnikowych,
j) Wypełnienie ziemią ogrodową pozostałego terenu pod nasadzenia i przygotowanie pod zasiew i nasadzenia zgodnie z planem nasadzeń i technologią prowadzenia robót ogrodniczych,
k) Montaż ławek wypoczynkowych i oświetlenia oraz ustawienie koszy na odpadki i realizacja wyposażenia obiektów rekreacyjnych,
l) Realizacja nasadzeń zgodnie z rys.nr 5 projektu technicznego – branża architektura.
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż ROBOTY BUDOWLANE polegające na wykonaniu podbudowy pod murki oporowe i część pergoli oraz boiska sportowe (siłownie, street workout), zakup i montaż części urządzeń – wskazanych w projekcie technicznym (zestawienie elementów małej architektury) dla etapu II, nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia, dlatego NIE NALEŻY ICH KALKULOWAĆ W CENIE OFERTY i stanowić będą zakres zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu robót budowlanych w rozumieniu art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.
5.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
5.7.1 Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
5.7.2 Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:
a) Załącznik nr 8 a) do SWZ– Projekt techniczny – branża instalacje elektryczne,
b) Załącznik nr 8 b) do SWZ – Projekt techniczny – branża instalacje wod-kan,
c) Załącznik nr 8 c) do SWZ – Projekt techniczny – branża konstrukcja,
d) Załącznik nr 8 d) do SWZ – Projekt techniczny – branża architektura,
e) Załącznik nr 8 e) do SWZ – Projekt techniczny – zestawienie urządzeń małej architektury,
f) Załącznik nr 9 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
g) Załącznik nr 10 do SWZ – Przedmiar robót (będący dokumentem pomocniczym przy wycenie oferty).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45223821-7 - Elementy gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1428879,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2144938,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1428879,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182210398
7.3.3) Ulica: ul. Swarzewska 50 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-821
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1428879,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap II
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.