eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Wyposażenie pracowni przedmiotowych w 5 jeleniogórskich szkołach objętych wsparciem w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w 5 jeleniogórskich szkołach objętych wsparciem w ramach projektu „Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757546390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie pracowni przedmiotowych w 5 jeleniogórskich szkołach objętych wsparciem w ramach projektu „Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71bf4a43-406c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003734

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Zakup i dostawa sprzetu i pomocy dydaktycznych do pracowni w jeleniogórskich szkołach w ramach projektu "Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Wysoka jakość edukacji w jeleniogórskich szkołach”. Projekt Nr: RPDS.10.02.03-02-0001/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262023/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.44.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 45067,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu do pięciu szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra:
1. I Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Jeleniej Górze, ul. Jana Kochanowskiego 18, 58-500 Jelenia Góra
2. SP nr 5 Szkoła Podstawowa nr 5 w Jeleniej Górze, ul. Lotnictwa 1, 58-500 Jelenia Góra
3. SP nr 6 Szkoła Podstawowa nr 6 im. Włodzimierza Puchalskiego w Jeleniej Górze,
ul. Cieplicka 74, 58-560 Jelenia Góra
4.SP nr 15 Szkoła Podstawowa nr 15 im. Bronka Czecha w Jeleniej Górze, ul. Kamiennogórska 9, 58-570 Jelenia Góra
5.SP nr 7 Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Jeleniej Górze, ul. Sudecka 53,
58-500 Jelenia Góra
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) dostarczyć pomoce dydaktyczne i sprzęty o parametrach (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z załącznikiem nr 1 do Tomu III SWZ do jeleniogórskich szkół określonych w załączniku
nr 2 do Tomu III SWZ,
b) przekazać Zamawiającemu instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz przekazać osobom wyznaczonym przez Przedstawiciela Zamawiającego/Jednostki oświatowej niezbędne informacje z zakresu obsługi danego wyposażenia (jeżeli dotyczy),
c) przekazać Zamawiającemu karty gwarancyjne (dotyczy pomocy dydaktycznych/sprzętów określonych w załączniku nr 1 do Tomu III SWZ - tj. w poz. 1, 8, 9 w ramach PAKIETU nr 1 oraz w poz. 8 w ramach PAKIETU nr 3).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40971,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51179,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42227,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO S.C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572913756

7.3.3) Ulica: Suchowola nr 6

7.3.4) Miejscowość: Chmielnik

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42227,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia do 6 tygodni tj. 42 dni od dnia podpisania umowy tj. do dnia 10.02.2022 r.
Termin zawarcia umowy 30.12.2021 r

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.