eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2024r. do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie



Og³oszenie z dnia 2024-01-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2024r. do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490669491

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 75 531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@spjordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spjordanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2024r. do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-796d3eb6-a959-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00003461

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00001007/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2024r. do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-796d3eb6-a959-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
- Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
- Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”)
- Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie.
- Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy(Dz. U. 2020 poz. 2415).
- Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza), a plików przesy³anych za po¶rednictwem poczty elektronicznej wynosi 50 MB
- Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
- Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: szkola@spjordanow.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert.
- Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w niniejszym ustêpie, sk³ada siê w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- W przypadku, gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub Podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty inne ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostêpniaj±cy zasoby lub Podwykonawca, zwane dalej „upowa¿nionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
- W zakresie nieuregulowanym ustaw± lub SWZ do podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia ws. podmiotowych ¶rodków dowodowych.
- Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
Pozosta³e informacje w swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.3.13 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1.3.13.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Bohaterów Wrze¶nia 1939 r. reprezentowana przez Dyrektora Szko³y z siedzib±: ul. Kolejowa 7, 34-240 Jordanów, tel. 182675531, e-mail: szkola@spjordanow.pl ;
1.3.13.2 kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939 r. jest mo¿liwy pod adresem e-mail: dariusz.kozlowski@cbi24.pl
1.3.13.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawê oleju opa³owego lekkiego w 2024r. do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie” nr postêpowania SPJ-271-2/2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
1.3.13.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
1.3.13.5 okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
1.3.13.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.3.13.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.3.13.8 posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
1.3.13.9 nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego okre¶lono w rozdz 1 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPJ-271-2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem ) dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2024r do Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Wrze¶nia 1939r. przy ul. Kolejowej 7 w Jordanowie.
Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia:
1) £±czna orientacyjna ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego w okresie obowi±zywania umowy dla budynku Szko³y wynosi oko³o 31 000 litrów,;
2) Olej opa³owy winien byæ dostarczony na w³asny koszt i ryzyko Wykonawcy do 1 kot³owni Szko³y mieszcz±cej siê w Jordanowie przy ul. Kolejowej 7.
3) Rzeczywista ilo¶æ zamawianego, w okresie trwania umowy, oleju opa³owego przez Zamawiaj±cego bêdzie zale¿na od jego faktycznych potrzeb, które uzale¿nione s± w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy, przy czym nie bêdzie ni¿sza ni¿ 50 % zamawianej ilo¶ci oleju opa³owego.
4) Posiadane zbiorniki: 5 zbiorników po 1500 litrów.
pozosta³e informacje w SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1 Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Lp.
Nazwa kryterium
Waga kryterium (w %)
Liczba mo¿liwych do uzyskania punktów
1
Cena (C)
100 %
100 punktów

Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:

Cena – waga kryterium 100 %
Oferta o najni¿szej cenie brutto otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 100
Pozosta³e oferty otrzymaj± ocenê wg formu³y:
C = (C min. : C oferty) x 100
C- ilo¶æ punktów dla danej oferty
C min.- cena brutto najtañszej oferty
C oferty – cena brutto danej oferty
100 – waga kryterium wyboru

13.2 Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± i otrzyma najwy¿sz± punktacjê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wymagane jest posiadanie wa¿nej/ aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz. 1385 z pó¼n. zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 5.1. SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w pkt 4.1.1. SWZ.- wzór Za³±cznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objêtymi zamówieniem, o której mowa w art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2022 poz. 1385 z pó¼n. zm.)

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do up³ywu terminu na sk³adanie ofert za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” na Platformie e-Zamówienia - Wykonawca sk³ada:
a) Formularz Ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 2 do SWZ oraz podpisany przez osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy
b) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wystêpuj±cych wspólnie), o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik- je¿eli dotyczy (formê pe³nomocnictwa okre¶la Rozporz±dzenie ws. komunikacji elektronicznej).
c) O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy (w Formularzu ofertowym).
d) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 4.1.2. SWZ – wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ- je¿eli dotyczy.
e) o¶wiadczenia potwierdzaj±ce wstêpnie spe³nianie przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu nie podleganie przez Wykonawców wykluczeniu z postêpowania wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 3 do SWZ, dotycz±ce odpowiednio: samego Wykonawcy lub ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a tak¿e podmiotu, na którego zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – je¿eli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

WYKONAWCY MOG¡ WSPÓLNIE UBIEGAÆ SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
4.4.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
4.4.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 5.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.4.4 O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

PODWYKONAWCY
4.5.1 Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
4.5.2 Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie z uwzglêdnianiem art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych m.in. w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT, o której mowa w § 3 ust. 4 niniejszej umowy, w przypadku zmiany wysoko¶ci stawek podatku VAT przez przepisy odrêbne.
2) zmiany ilo¶ci dostarczanego oleju opa³owego - dopuszczalne jest zwiêkszenie ilo¶ci zamawianego paliwa o maksymalnie 30 % ilo¶ci okre¶lonej w § 1 ust 3 niniejszej umowy.
3) zmiany maksymalnej wysoko¶æ wynagrodzenia wskazanej w § 3 ust 2 niniejszej umowy – dopuszczalne jest zwiêkszenie maksymalnej wysoko¶æ wynagrodzenia wskazanej w § 3 ust 2 umowy o maksymalnie 30 % w przypadku wzrostu cen jednostkowych za litr oleju opa³owego producenta, gdyby przedmiotowy wzrost cen mia³ spowodowaæ ograniczenie ilo¶ci zamawianego oleju wskazanej w § 1 ust 3.
2. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, tylko na warunkach okre¶lonych w Umowie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl
strona internetowa Zamawiaj±cego:
https://bip.malopolska.pl/spjordanow
Adres strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
https://bip.malopolska.pl/spjordanow
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy
(podwykonawcom). Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do
dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia pozosta³e informacje w SWZ.
4.1 O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:
4.1.1 nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania;
...............
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego ( Dz. U. z 2022r. poz. 835 z pó¼n. zm.) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
pozosta³e informacje w SWZ

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.