Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00301635/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367866962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nmt.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nmt.waw.pl/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bff3e8-569a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008814/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie, Oddział w Chlewiskach, ul. Szkolna 34
1.3.3 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w głównej siedzibie Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301635/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.9.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.5.5.) Wartość części: 608780,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.5.5.) Wartość części: 565600,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555769,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630116,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630116,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Kral i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991906572
7.3.3) Ulica: Jastrzębska 1
7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 26-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY KRAL I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY KRAL I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630116,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551238,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590459,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551238,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Security Solutions Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: Ślężana 118
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551238,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10 -postępowanie powtórzone 2
- Ochrona i dozór siedziby Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie przy ul. Bolesława Czerwieńskiego 16 - usługa społeczna
- Ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Ochrona mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKOM sp. z o. o.
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.