eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367866962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Defilad 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nmt.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nmt.waw.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34bff3e8-569a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008814/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki w Warszawie, Oddział w Chlewiskach, ul. Szkolna 34

1.3.3 Usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia w głównej siedzibie Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301635/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.9.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.5.) Wartość części: 608780,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na obszarze oraz w budynkach znajdujących się w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie przy Placu Defilad 1, doraźnych patrolach grupy interwencyjnej oraz nadzorem nad monitoringiem wizyjnym Zamawiającego.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
1) świadczeniu całodobowej usługi ochrony fizycznej obiektu, osób i mienia Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie – Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, gmach „G” Pałacu Kultury i Nauki na jednoosobowym posterunku przy wejściu do siedziby Zamawiającego (gmach „G” parter),
2) kontrolowanych obchodach powierzchni zajmowanych przez Zamawiającego w budynku PKiN,
3) nadzorze nad systemami przeciwpożarowymi,
4) kontroli ruchu osobowo-materiałowego oraz prowadzenia stosownej dokumentacji,
5) gospodarce kluczami będącymi w posiadaniu Zamawiającego z obowiązkiem prowadzenia ewidencji wydawanych/przyjmowanych kluczy,
6) współpracy z Dowódcą Służby Działu Ochrony i Zabezpieczeń Zarządu Pałacu Kultury i Nauki w zakresie działań w sytuacji ogłaszanych alarmów, zagrożeń pożarowych w obiekcie, jak również innych zdarzeń, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo w zajmowanych przez Zamawiającego części budynku PKiN lub obiektu PKiN,
7) nadzorze i kontroli nad realizacją prac, które mogą mieć wpływ na zagrożenia pożarowe lub mogące skutkować zaborem lub uszkodzeniem mienia ze szczególną uwagą na przedmioty będące muzealiami,
8) wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku bezpośredniego zagrożenia dla chronionego mienia i osób znajdujących się w chronionym obszarze,
9) podjęcie interwencji w stosunku do osób zakłócających spokój i porządek publiczny,
10) natychmiastowe wezwanie właściwych służb, np. Straży Pożarnej, Policji, Pogotowia Ratunkowego w przypadku zaistnienia zdarzeń, które mogą wymagać ich interwencji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych

4.5.5.) Wartość części: 565600,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555769,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630116,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630116,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Kral i Wspólnicy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991906572

7.3.3) Ulica: Jastrzębska 1

7.3.4) Miejscowość: Szydłowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 26-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630116,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 551238,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590459,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 551238,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel Security Solutions Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527

7.3.3) Ulica: Ślężana 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 551238,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.