eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zaprojektowanie wraz z wykonaniem bezpiecznych przejść dla pieszych w Rawiczu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem bezpiecznych przejść dla pieszych w Rawiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 616 49 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/536658

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie wraz z wykonaniem bezpiecznych przejść dla pieszych w Rawiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e220f1-46bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy rondzie Solidarności w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)

1.1.25 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy galerii i markecie Biedronka w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)

1.1.26 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Kosynierów Gdyńskich przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)

1.1.27 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)

1.1.28 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte na skrzyżowaniu z ul. Rolniczą w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.29.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na wykonaniu:
1) dla część 1
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Sarnowskiej w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy rondzie Solidarności w Rawiczu” i „Przebudowa ul. Sarnowskiej w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy galerii i markecie Biedronka w Rawiczu”,
oraz
wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadań powiatowych
i gminnych mających na celu poprawę wyłączenie bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.

3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności, oddzielenie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń i decyzji (zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana) związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie potrzebnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) z podziałem na branże wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych
e) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
f) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
g) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
h) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
i) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
j) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
k) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
l) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
m) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym
i wykonawczym,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panią Julitą Pokryszką. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana (przed rozpoczęciem robót) zobowiązany będzie do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty – oddzielnie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części (1, 2):
1) po 3 egzemplarze projektu budowlanego i 3 egzemplarze projektu wykonawczego + 1 egzemplarz dla każdego projektu w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2) po 1 egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word,
3) po 1 komplecie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego (stanowiącego jednocześnie kosztorys ofertowy Wykonawcy, który uwzględnia szczegółowe koszty inwestycji w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym) i zerowego wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD,
4) po 1 egzemplarzu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową ww. projektu budowlanego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej,
5) podkłady mapowe w formie elektronicznej lub papierowej (jeżeli były konieczne),
6) kopię zgłoszenia robót lub oryginał ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkie wcześniej uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki i decyzje (jeżeli zostały wydane),
7) oświadczenie, że opracowane dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć,
8) oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych.
9. UWAGA: Przekazana dokumentacja projektowa wraz ze zgłoszeniem przebudowy dróg lub pozwoleniem na budowę będzie podlegała zatwierdzeniu przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu udzielający dofinansowania na realizację zamówienia. Jeśli w trakcie uzgodnień zgłoszone zostaną jakieś uwagi jednostki dofinansowującej, Wykonawca będzie zobligowany do wprowadzenia stosownych zmian w projekcie budowlanym.
10. Wykonawca w ramach odbioru robót budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu zadania,
2) dziennik budowy (roboczy, zakup po stronie Wykonawcy),
3) wyniki badań laboratoryjnych lub inne pomiary (jeżeli były wykonywane),
4) dokumentacja inwentaryzacyjna powykonawcza - 3 egz. wraz z tabelami pomiarów powykonawczych (3 egz.),
5) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru (pdf i ath)
6) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną itp. wbudowanych materiałów i urządzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
7) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne urządzeń, sprzętu (w przypadku zmiany w trakcie realizacji),
8) inne niezbędne dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności Prawa budowlanego,
9) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na cały okres jej obowiązywania (w tym okres rękojmi
za wady) – w przypadku gdy wcześniej wniesione zabezpieczenie nie obejmowało tego okresu.
Wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy (nie później jednak niż do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy).
11. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych, roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 368399,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na wykonaniu:
1) dla część 2
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Kosynierów Gdyńskich przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu”, „Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego w Rawiczu”, „Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Rolniczą w Rawiczu”,
oraz
wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadań powiatowych
i gminnych mających na celu poprawę wyłączenie bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.

3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności, oddzielenie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń i decyzji (zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana) związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie potrzebnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) z podziałem na branże wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych
e) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
f) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
g) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
h) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
i) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
j) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
k) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
l) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
m) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym
i wykonawczym,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panią Julitą Pokryszką. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana (przed rozpoczęciem robót) zobowiązany będzie do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty – oddzielnie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części (1, 2):
1) po 3 egzemplarze projektu budowlanego i 3 egzemplarze projektu wykonawczego + 1 egzemplarz dla każdego projektu w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2) po 1 egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word,
3) po 1 komplecie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego (stanowiącego jednocześnie kosztorys ofertowy Wykonawcy, który uwzględnia szczegółowe koszty inwestycji w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym) i zerowego wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD,
4) po 1 egzemplarzu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową ww. projektu budowlanego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej,
5) podkłady mapowe w formie elektronicznej lub papierowej (jeżeli były konieczne),
6) kopię zgłoszenia robót lub oryginał ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkie wcześniej uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki i decyzje (jeżeli zostały wydane),
7) oświadczenie, że opracowane dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć,
8) oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych.
9. UWAGA: Przekazana dokumentacja projektowa wraz ze zgłoszeniem przebudowy dróg lub pozwoleniem na budowę będzie podlegała zatwierdzeniu przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu udzielający dofinansowania na realizację zamówienia. Jeśli w trakcie uzgodnień zgłoszone zostaną jakieś uwagi jednostki dofinansowującej, Wykonawca będzie zobligowany do wprowadzenia stosownych zmian w projekcie budowlanym.
10. Wykonawca w ramach odbioru robót budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu zadania,
2) dziennik budowy (roboczy, zakup po stronie Wykonawcy),
3) wyniki badań laboratoryjnych lub inne pomiary (jeżeli były wykonywane),
4) dokumentacja inwentaryzacyjna powykonawcza - 3 egz. wraz z tabelami pomiarów powykonawczych (3 egz.),
5) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru (pdf i ath)
6) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną itp. wbudowanych materiałów i urządzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
7) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne urządzeń, sprzętu (w przypadku zmiany w trakcie realizacji),
8) inne niezbędne dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności Prawa budowlanego,
9) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na cały okres jej obowiązywania (w tym okres rękojmi
za wady) – w przypadku gdy wcześniej wniesione zabezpieczenie nie obejmowało tego okresu.
Wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy (nie później jednak niż do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy).
11. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych, roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 456585,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629081,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646870,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629081,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629081,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641820,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744374,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641820,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641820,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.