Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271304/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem bezpiecznych przejść dla pieszych w Rawiczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 616 49 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5366581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem bezpiecznych przejść dla pieszych w Rawiczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0e220f1-46bf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001375/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy rondzie Solidarności w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)
1.1.25 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy galerii i markecie Biedronka w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)
1.1.26 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Kosynierów Gdyńskich przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)
1.1.27 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)
1.1.28 Poprawa bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte na skrzyżowaniu z ul. Rolniczą w Rawiczu (zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271304/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na wykonaniu:1) dla część 1
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Sarnowskiej w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy rondzie Solidarności w Rawiczu” i „Przebudowa ul. Sarnowskiej w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Sarnowskiej przy galerii i markecie Biedronka w Rawiczu”,
oraz
wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadań powiatowych
i gminnych mających na celu poprawę wyłączenie bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności, oddzielenie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń i decyzji (zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana) związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie potrzebnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) z podziałem na branże wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych
e) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
f) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
g) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
h) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
i) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
j) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
k) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
l) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
m) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym
i wykonawczym,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panią Julitą Pokryszką. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana (przed rozpoczęciem robót) zobowiązany będzie do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty – oddzielnie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części (1, 2):
1) po 3 egzemplarze projektu budowlanego i 3 egzemplarze projektu wykonawczego + 1 egzemplarz dla każdego projektu w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2) po 1 egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word,
3) po 1 komplecie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego (stanowiącego jednocześnie kosztorys ofertowy Wykonawcy, który uwzględnia szczegółowe koszty inwestycji w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym) i zerowego wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD,
4) po 1 egzemplarzu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową ww. projektu budowlanego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej,
5) podkłady mapowe w formie elektronicznej lub papierowej (jeżeli były konieczne),
6) kopię zgłoszenia robót lub oryginał ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkie wcześniej uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki i decyzje (jeżeli zostały wydane),
7) oświadczenie, że opracowane dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć,
8) oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych.
9. UWAGA: Przekazana dokumentacja projektowa wraz ze zgłoszeniem przebudowy dróg lub pozwoleniem na budowę będzie podlegała zatwierdzeniu przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu udzielający dofinansowania na realizację zamówienia. Jeśli w trakcie uzgodnień zgłoszone zostaną jakieś uwagi jednostki dofinansowującej, Wykonawca będzie zobligowany do wprowadzenia stosownych zmian w projekcie budowlanym.
10. Wykonawca w ramach odbioru robót budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu zadania,
2) dziennik budowy (roboczy, zakup po stronie Wykonawcy),
3) wyniki badań laboratoryjnych lub inne pomiary (jeżeli były wykonywane),
4) dokumentacja inwentaryzacyjna powykonawcza - 3 egz. wraz z tabelami pomiarów powykonawczych (3 egz.),
5) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru (pdf i ath)
6) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną itp. wbudowanych materiałów i urządzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
7) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne urządzeń, sprzętu (w przypadku zmiany w trakcie realizacji),
8) inne niezbędne dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności Prawa budowlanego,
9) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na cały okres jej obowiązywania (w tym okres rękojmi
za wady) – w przypadku gdy wcześniej wniesione zabezpieczenie nie obejmowało tego okresu.
Wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy (nie później jednak niż do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy).
11. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych, roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 368399,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegające na wykonaniu:1) dla część 2
dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień oraz przygotowaniu materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie wykonania robót przez Wykonawcę oraz uzyskaniu innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Kosynierów Gdyńskich przy skrzyżowaniu z ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu”, „Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Sucharskiego w Rawiczu”, „Przebudowa ul. Bohaterów Westerplatte w Rawiczu w zakresie poprawy bezpieczeństwa w obrębie przejścia dla pieszych na ul. Bohaterów Westerplatte przy skrzyżowaniu z ul. Rolniczą w Rawiczu”,
oraz
wykonaniu robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu inwestycyjnym w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę robót i zatwierdzoną przez Zamawiającego, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa.
2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zadań powiatowych
i gminnych mających na celu poprawę wyłączenie bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych.
3. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności, oddzielenie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części:
1) w zakresie prac projektowych:
a) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, warunków, pozwoleń i decyzji (zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana) związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej w zakresie potrzebnym dla realizacji niniejszego zadania,
b) wykonanie wymaganych pomiarów (w tym geodezyjne) i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych,
c) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) z podziałem na branże wraz z informacją BIOZ, zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami, opiniami, warunkami, pozwoleniami i decyzjami,
d) zakup aktualnych podkładów mapowych
e) opracowania i zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac,
f) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikację techniczną wykonania
i odbioru robót budowlanych sporządzoną na podstawie ogólnych specyfikacji technicznych
z uwzględnieniem wymagań na wszystkie rodzaje projektowanych robót,
g) konsultowania z Zamawiającym, na etapie opracowywania dokumentacji, elementów dotyczących istotnych, mających wpływ na koszty eksploatacyjne, rozwiązań funkcjonalnych, materiałowych (jeśli konieczna będzie zmiana w tym zakresie),
h) uwzględniania uwag i sugestii Zamawiającego – do czasu zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji. (Wykonawca zobowiązany jest jednak monitorować wpływ sugestii Zamawiającego na zgodność
z obowiązującymi przepisami i informować o tym Zamawiającego),
i) wyjaśnienia wątpliwości dotyczących projektów i zawartych w nich rozwiązań osobom wyznaczonym przez Zamawiającego,
j) wprowadzenia w dokumentacji zmian, które będą zgodne z obowiązującymi przepisami, jeżeli Zamawiający uzna to za celowe z uwagi na warunki realizacji i przeznaczenie,
k) w przypadku stwierdzenia niekompletności dokumentacji – wykonanie dokumentacji uzupełniającej
i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym,
l) w przypadku konieczności zmiany dokumentacji projektowej – wystąpienie, w imieniu Zamawiającego
z wnioskiem o zmianę dokumentacji i pozostawanie w dyspozycji Wydziału Architektury, Budownictwa
i Ochrony Środowiska w Starostwie Powiatowym w Rawiczu do czasu uzyskania zgody na zmianę,
m) w przypadku, gdy w toku wykonawstwa robót budowlanych lub w okresie gwarancji robót zajdzie konieczność wprowadzenia uszczegółowień lub zmian do dokumentacji projektowej – wprowadzenie niezbędnych zmian (również w wersji elektronicznej) i dostarczenie poprawionej dokumentacji do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiający.
2) w zakresie robót budowlanych:
a) wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym
i wykonawczym,
b) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
d) prowadzenie dziennika budowy,
inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się
z terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy
i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panią Julitą Pokryszką. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiących integralną część niniejszej SWZ.
Wymienione dokumenty zamieszczone zostały na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
8. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i zgłoszeniu wykonania robót / uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę – jeżeli będzie wymagana (przed rozpoczęciem robót) zobowiązany będzie do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty – oddzielnie dla każdego ze skrzyżowań w ramach danej części (1, 2):
1) po 3 egzemplarze projektu budowlanego i 3 egzemplarze projektu wykonawczego + 1 egzemplarz dla każdego projektu w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2) po 1 egzemplarzu specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word,
3) po 1 komplecie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego (stanowiącego jednocześnie kosztorys ofertowy Wykonawcy, który uwzględnia szczegółowe koszty inwestycji w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w postępowaniu przetargowym) i zerowego wraz z przedmiarem robót + po 1 egzemplarzu
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD,
4) po 1 egzemplarzu informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową ww. projektu budowlanego) + po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej,
5) podkłady mapowe w formie elektronicznej lub papierowej (jeżeli były konieczne),
6) kopię zgłoszenia robót lub oryginał ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę oraz wszelkie wcześniej uzyskane uzgodnienia, opinie, warunki i decyzje (jeżeli zostały wydane),
7) oświadczenie, że opracowane dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu któremu ma służyć,
8) oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych.
9. UWAGA: Przekazana dokumentacja projektowa wraz ze zgłoszeniem przebudowy dróg lub pozwoleniem na budowę będzie podlegała zatwierdzeniu przez Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu udzielający dofinansowania na realizację zamówienia. Jeśli w trakcie uzgodnień zgłoszone zostaną jakieś uwagi jednostki dofinansowującej, Wykonawca będzie zobligowany do wprowadzenia stosownych zmian w projekcie budowlanym.
10. Wykonawca w ramach odbioru robót budowlanych zobowiązany jest do zdania Zamawiającemu następujących dokumentów:
1) oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu zadania,
2) dziennik budowy (roboczy, zakup po stronie Wykonawcy),
3) wyniki badań laboratoryjnych lub inne pomiary (jeżeli były wykonywane),
4) dokumentacja inwentaryzacyjna powykonawcza - 3 egz. wraz z tabelami pomiarów powykonawczych (3 egz.),
5) kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez inspektora nadzoru (pdf i ath)
6) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności z Aprobatą Techniczną itp. wbudowanych materiałów i urządzeń, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami,
7) karty katalogowe lub specyfikacje techniczne urządzeń, sprzętu (w przypadku zmiany w trakcie realizacji),
8) inne niezbędne dokumenty wynikające z obowiązujących przepisów, w szczególności Prawa budowlanego,
9) zabezpieczenie należytego wykonania umowy na cały okres jej obowiązywania (w tym okres rękojmi
za wady) – w przypadku gdy wcześniej wniesione zabezpieczenie nie obejmowało tego okresu.
Wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do zgłoszenia, o którym mowa w § 3 ust. 3 projektu umowy (nie później jednak niż do dnia wyznaczonego na odbiór końcowy).
11. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: roboty polegające na wykonaniu robót nawierzchniowych, roboty polegające na wykonaniu robót elektrycznych Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 456585,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 629081,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646870,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 629081,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 629081,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641820,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 744374,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641820,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Matuszewski Kamieniarstwo GRANITLUX Centrum Kamienia i Klinkieru
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991826507
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641820,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
- Przebudowa i modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Rawickiego wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego przy użyciu masy asfaltowej na gorąco oraz emulsją i grysami przy użyciu remontera.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.