Ogłoszenie z dnia 2024-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00546098/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu osobowego typ Bus 9-cio osobowy, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym na 1 wózek inwalidzki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 333 23 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu osobowego typ Bus 9-cio osobowy, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym na 1 wózek inwalidzki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3943e42-98c3-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012589/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup samochodu osobowego typ Bus 9-cio osobowy, z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym na 1 wózek inwalidzki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546098
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego – typu Bus 9-cio osobowego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym na 1 wózek inwalidzki z przeznaczeniem dla gminy Świecie dla Środowiskowego Domu Samopomocy im. Heleny Ratka-Fejtko w Świeciu.
2. Zakup przedmiotu umowy realizowany jest w ramach projektu pn. „Likwidacja barier transportowych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Świeciu.” w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III”.
3. Dostarczony przedmiot umowy musi być w fabrycznie nowy, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie
z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi być zgodny z ofertą Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony przez Wykonawcę na adres wskazany przez Zamawiającego.
7. Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie prawem wymagane dokumenty w celu jego zarejestrowania.
8. Przedmiot zamówienia zostanie zarejestrowany przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
9. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach.
11. Zamawiający wymaga minimalnych następujących okresów gwarancji na wykonany przedmiot umowy:
• długość okresu gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów - minimum 2 lata, wymagany okres gwarancji jest jednocześnie kryterium oceny ofert,
• długość okresu gwarancji na powłoki lakiernicze - minimum 2 lata,
• długość okresu gwarancji na perforację nadwozia - minimum 6 lat.
12. Przedmiot zamówienia dostosowany jest dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez wydzielenie miejsca dla wózka inwalidzkiego, najazd inwalidzki z bieżnią antypoślizgową, wyposażenie w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózku inwalidzkim i uchwyty podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ – szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie przetargowe na realizację przedmiotu umowy w dniu 12.12.2023 r. z terminem składania ofert do dnia 20.12.2023 r. do godz. 09:00. W ramach postępowania nie wpłynęła żadna oferta dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie przetargowe.INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu elektrycznego
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TOWAROWO-OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OBIEKTÓW MUZEALNYCH I 7 OSÓB
- Świadczenie usługi najmu długoterminowego samochodu osobowego o napędzie hybrydowym (silnik benzynowy i silnik elektryczny) typu Plug-in (ładowany również z sieci 230V) dla UM KK w okresie 36 m-cy
- Leasing operacyjny fabrycznie nowego samochodu osobowego z segmentu D dla SPSZOZ "Zdroje"
- Dostawa 1 (jednego) samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Szczecinie
- "Zakup 1 szt. samochodu typu furgon przeznaczonego do przewozu osób (8-9 wraz z kierowcą) na potrzeby Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.