eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.300.000,00 zł



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.300.000,00 zł

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipinki 53

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-305

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 134477021

1.5.8.) Numer faksu: 134477021 (wew. 42)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/541446

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.300.000,00 zł

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b12ac744-4d17-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003202/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1 300 000 zł

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282785/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 164643,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 1.300.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2021 rok oraz na spłatę zaciągniętych w latach poprzednich kredytów i pożyczek.
2. Okres kredytowania – od dnia podpisania umowy do 31.12.2031 roku.
3. Spłaty kredytu będą następowały w polskich złotych kwartalnie, w ostatnim dniu kwartału w wysokościach określonych w pkt. 4, z karencją spłaty do 31.03.2022 r. Spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 31 marca 2022 r. a ostatniej w dniu 31 grudnia 2031 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania od tych czynności dodatkowych opłat przez bank.
4. Należne odsetki naliczane będą za każdy dzień od faktycznie wykorzystanych środków kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie i płatność odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu miesiąca. O wysokości należnych odsetek bank powiadomi Zamawiającego na dwa dni przed dniem spłaty odsetek za dany okres.
5. Za spłatę odsetek i rat kredytowych przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek Banku. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
6. Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane.
7. Oprocentowanie kredytu zmienne tj. średnia arytmetyczna dziennych stanów stawki WIBOR 1 M liczone jako średnia stawek dziennych z miesiąca poprzedzającego kolejny miesiąc obrachunkowy plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
8. W celu sporządzenia oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 1 M z dnia 02.11.2021 r. tj. 0,6400 p. p. powiększoną o stałą marżę banku. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami.
9. Przyjmuje się kalendarz odsetkowy 365 dni, a w roku przestępnym 366 dni.
10. Zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy.
11. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu kredytowana poprzez jego skrócenie lub wydłużenie, zmianę harmonogramu spłat tj. wysokości spłacanych kwot w poszczególnych latach. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zmianach w celu podpisania stosownego aneksu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Zmiana okresu kredytowania wymaga zgody banku.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, a niewykorzystana kwota zmniejsza o jednakową kwotę raty kredytu zaplanowane do spłaty w latach 2025-2031.
13. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty dotyczące kredytu (w tym aneksy, opinie bankowe), o które będzie występował Zamawiający były wydawane bezpłatnie.
14. Zamówienie nie podlega podziałowi na części, ponieważ zamówienie dotyczące usługi udzielenia i obsługi kredytu długoterminowego nie zostało podzielone na części, ponieważ brak jest możliwości funkcjonalnego podziału tego zamówienia. Ponadto przedmiot zamówienia jest jednorodny w swoim zakresie, a samo zamówienie nie wymaga stosowania różnych przepisów PZP, zastosowanie mają jedynie przepisy dotyczące usług. Dodatkowo z obawy na zwiększenie kosztów obsługi kredytu nie dokonano podziału zamówienia na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe

66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne

66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125187,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125187,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125187,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Lipinkach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000506627

7.3.3) Ulica: Lipinki 444

7.3.4) Miejscowość: Lipinki

7.3.5) Kod pocztowy: 38-305

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125187,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2031-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.