eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brzeskie Centrum Kultury im. Ignacego Jana Paderewskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mleczna, 5

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774169986

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bck-brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bck-brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d397345-778d-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00002720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00485907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.340.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2023 roku. Ochrona powinna mieć na celu przede wszystkim zapobieganie przebywania w ochranianych obiektach osób nieuprawnionych, zapobieganie kradzieżom mienia, ochronę przed włamaniem z zewnątrz, szczególnie po zakończeniu godzin urzędowania, zapobieganie aktom agresji, dewastacji mienia, zapobieganie rozprzestrzenianiu się pożarów oraz zapobieganie innym czynom sprzecznym z obowiązującym prawem.
Usługi ochrony winny być świadczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).

Wymagania dotyczące organizacji pracy posterunku:
1) w budynku Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5, posterunek (1 strażnik),
2) ma to być posterunek wewnętrzny i obchodowy,
3) do zakresu obowiązków strażnika należy:
a) dozorowanie obiektu Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej, ścisłe przestrzeganie ustaleń administracji Brzeskiego Centrum Kultury dot. zgody na przebywanie osób wewnątrz po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy.
b) wykorzystywanie monitoringu do zewnętrznego i wewnętrznego dozorowania obiektu Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5
c) w przypadku wystąpienia awarii zagrażających zdrowiu i życiu bądź mogących skutkować postępującymi uszkodzeniami dozorowanego mienia bezzwłoczne poinformowanie administratora budynku oraz/lub – w zależności od zagrożeń – Straży Miejskiej, Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego lub innych organów.

Od strażników ochrony obiektów nie wymaga się posiadania licencji.
Czas pracy strażników: w ochranianym obiekcie powinien wynosić 10 godzin na dobę, tj. od godziny 22:00 do godziny 08:00 dnia następnego (od poniedziałku do piątku).
W dni wolne od pracy, praca na posterunkach powinna być pełniona przez 24 godziny na dobę.
Szczegółowy wykaz dni stanowi Załącznik nr 2 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79713000-5 - Usługi strażnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151319,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193444,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151319,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKOTRADE Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o.o., SILESIA EKOTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151319,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.