eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko Wyżne › Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krościenko Wyżne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko Wyżne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-422

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kroscienkowyzne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienkowyzne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.kroscienkowyzne.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-059dfd49-4064-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000212/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krościenko Wyżne w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGOŚ.IV.271.3.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa pn.: „Odbiór odp. komun. z terenu Gminy Krośc. Wyż. w 2022 r.” obejmująca:
1.1. Odbiór odp. komun. od właścic. nieruch. zam. na ter. Gminy Krośc. Wyż. i z PSZOK zlokal. na dz. nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza paraf. w Krośc. Wyż.) oraz transp. tych odpadów do Instalacji do Przetwarzania Odp. komun. w Krośnie, adres Instalacji: 38-400 Krosno ul. Białobrzeska 108 (zwaną dalej Instalacją).
1.2. Odbiór, transp. i zagospod. odp. komun. z PSZOK.
2. Odbiór odp. komun. od właścic. nieruch. zam. na ter. Gminy Krośc. Wyż. i z PSZOK oraz transp. tych odpadów do Instalacji obejmuje odbiór i transp. niżej wym. odpadów:
2.1. Odpadów w workach odbieranych od właścic. nieruch.
1)metale, tworz. szt., odpady opakow. wielomater. oraz papier,
2)szkło,
3)niesegreg. (zmieszane) odp. komun.;
4)bioodpady stanowiące odp. komun..
2.2. Odpadów odbieranych z PSZOK zlokaliz. na dz. nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza paraf. w Krościenku Wyżnym)
1)metale, tworz. szt., odpady opakow. wielomateri. oraz papier gromadz. w pojem. 0,24 m3,
2)szkło w pojem. 0,24 m3,
3)bioodpady stanowiące odp. komun. gromadz. w kontenerach KP-7.
3. Zamaw. informuje, że ma zawarte porozumienie międzygminne z Gminą Miasto Krosno dot. zagospod. odpadów z ter. Gminy Krośc. Wyż. w Instalacji wym. w pkt 1.1.
4. W związku z §3 pkt. 1 ww. porozumienia, o którym mowa w pkt 3, Zamaw. informuje o wymogu dot. przekazywania metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakow. wielomater., papieru, szkła, niesegreg. (zmieszanych) odp. komun. oraz bioodpadów stanowiących odp. komun. z terenu Gminy Krośc. Wyż. do Instalacji.
5. W przypadku wystąpienia awarii Instalacji Wykon. winien przekazywać odpady do innej właściwej instalacji komunalnej. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedm. umowy.
6. Kontrolowanie spełniania przez właścic. nieruch. realizacji obowiązku selektywnego zbierania odp. komun.:
7. Odbiór, transp. i zagospod. odp. komun. z PSZOK obejmuje odbiór niżej wym. odp. komun. z PSZOK zlokaliz. na dz. nr ewid. 4001 przy ul. Południowej (przy parkingu cmentarza parafialnego w Krościenku Wyżnym) oraz ich transp. i zagospod.
SZCZEGÓŁY W SWZ
7.1.Odpady bud. i rozbiórkowe gromadz. w kontenerach KP-7;
7.2.Meble i odpady wielkogabarytowe gromadz. w wiacie;
7.3.Zużyte opony wyłącznie od samochodów osobowych do 3,5 t gromadz. na placu;
7.4.Odpady niebezpieczne gromadz. w pojem.;
7.5.Zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny gromadz. w magazynie ZSEE;
7.6.Przeterminowane leki i chemikalia gromadz. w pojem.;
7.7.Zużyte baterie i akumulatory gromadz. w pojem.;
7.8.Popiół paleniskowy gromadzony w kontenerach KP-7, które zapewni Wykon. w cenie usługi;
7.9.Odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek gromadz. w pojem.;
7.10.Tekstylia i odzież gromadz. w workach.
8. Wykon. zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, do których będą przekazywane odpady wymienione w pkt 7.
9. Odbiór odpadów będzie odbywał się w następujący sposób:
9.1.Odbiór odpadów od właścic. nieruch. zam. z terenu Gminy Krośc. Wyż.:
a)metali, tworzyw sztucznych, odpadów opakow. wielomater. w workach kol. żółtego ozn. napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – ,
b)papieru w workach kol. niebieskiego ozn. napisem „PAPIER”,
c)szkła w workach kol. zielonego ozn. napisem „SZKŁO”,
d)niesegreg. (zmieszanych) odp. komun. w workach kol. czarnego;
e)bioodpadów stanowiących odp. komun. w workach kol. brązowego ozn. napisem „BIO”,
9.2.Odbiór odpadów z PSZOK bezpośrednio z pojemników usytuowanych na terenie PSZOK
10. Terminy i częstotliwość odbioru odp. komun.:
10.1.Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów wyszczeg. w pkt 2 ppkt 1: zgodnie z harmonogramem odbioru odp. komun. najpóźniej do godz. 17.00 w dniu odbioru.
10.2.Wykaz i przebieg dróg stanowiących trasy przejazdu pojazdów odbierających odp. komun. na terenie Gminy Krośc. Wyż. wyszcz. w pkt 2 ppkt 1 przedstawia załącznik do SWZ.
10.3.Przewidywana częstotliwość odbioru odpadów wyszcz. w pkt 2 ppkt 2 i w pkt 6: najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od dokonania zgłoszenia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
11. Inf. dod. dot. przed. zam.
SZCZEGÓŁY W SWZ
12. Wymogi dot. przekazywania odebranych odpadów pozost. (zmiesz.) i selekt. będących przedm. zamów.
SZCZEGÓŁY W SWZ
13. Wykon. dostarczy właścicielom nieruch. deklarującym selekt. zbiórkę odpadów worki (w.) kol. żółtego, niebieskiego i zielonego w nast. pakietach:
13.1. Do gospodarstw zam. przez 1-2 osoby (652 pakiety):
a)24 szt. w. o poj. 120 l kol. żółtego ozn. napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
b)12 szt. w. o poj. 120 l kol. niebieskiego ozn. napisem „PAPIER”,
c)6 szt. w. o poj. 120 l kol. zielonego ozn. napisem „SZKŁO”.
13.2.Do gospodarstw zam. przez 3-4 osoby (558 pakietów):
a)48 szt. w. o poj. 120 l kol. żółtego ozn. napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
b)18 szt. w. o poj. 120 l kol. niebieskiego ozn. napisem „PAPIER”,
c)10 szt. w. o poj. 120 l kol. zielonego ozn. napisem „SZKŁO”.
13.3.Do gospodarstw zam. przez 5 osób i więcej (282 pakietów):
a)72 szt. w. o poj. 120 l kol. żółtego ozn. napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”,
b)24 szt. w. o poj. 120 l kol. niebieskiego ozn. napisem „PAPIER”,
c)12 szt. w. o poj. 120 l kol. zielonego ozn. napisem „SZKŁO”.
14.Wykon. dostarczy do siedziby Zamawiającego:
14.1.W. o poj. 120 l kol. żółtego ozn. napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” w il. 6 000 szt.,
14.2.W. o poj. 120 l kol. niebieskiego ozn. napisem „PAPIER” w il. 5 000 szt.,
14.3.W. o poj. 120 l kol. zielonego ozn. napisem „SZKŁO” w il. 3 000 szt.,
14.4.W. o poj. 120 l kol. brązowego ozn. napisem „BIO” w il. 40 000 szt.
15.W. do selektywnej zbiórki odp. komun. winny być transparentne w celu możliwości oceny ich zawartości przez Wykon. odbierającego odpady tzn. czy odpady w nich zgromadz. spełniają warunki odpadów segreg..
16.W. dostarczone przez Wykon. powinny być oznakowane dodatkowo herbem Gminy Krośc. Wyż. oraz napisem „GMINA KROŚC. WYŻ.”.
17.W. dostarczone przez Wykon. powinny być wykonane z folii o odpowiedniej grubości, dostosowanej do il. i rodzaju odpadów, tak aby zapobiec ich rozrywaniu.
18.W dniu podpisania umowy o udzielnie zamów Zamaw. przekaże Wykon. wykaz nieruch. z podziałem na pakiety. Natomiast Wykon. dostarczy worki właścicielom nieruch. w ciągu 21 dni od udzielenia zamów.
19.Na potwierdzenie faktu dostarczenia właścicielowi nieruch. worków Wykon. zobowiązany jest uzyskać od właściciela nieruch. lub innej osoby pełnoletniej zamieszkującej daną nieruchomość potwierdzenie ich doręczenia. Wykon. przedłoży Zamaw. potwierdzenia dostarczenia worków właścicielom nieruch. w ciągu 14 dni od dnia ich dostarczenia. W tym celu Zamaw. i Wykon. zawrą umowę o powierzenie przetwarzania danych osobowych.
20.Szacunkowa ilość odp. komun., którą Zamaw. przewiduje do odebrania:
20.1.Od właścic. nieruch. zam. z terenu Gminy Krośc. Wyż.:
1)metale, tworzywa sztuczne, odpady opakow. wielomater. oraz papier, w il. 200,56 Mg,
2)szkło w il. 99,08 Mg,
3)niesegreg. (zmiesz.) odp. komun. w il. 417,49 Mg,
4)bioodpady stanowiące odp. komun. w il. 220,00 Mg,
20.2. Z PSZOK:
1)odpady bud. i rozbiórkowe w il. 32,68 Mg,
2)meble i odpady wielkogabarytowe w il. 111,34 Mg,
3)zużyte opony wyłącznie od sam. Osob. do 3,5 t w il. 15,90 Mg,
4)odpady niebezpieczne w il. 1,04 Mg,
5)zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny w il. 8,86 Mg,
6)przeterminowane leki i chemikalia w il. 1,325 Mg,
7)zużyte baterie i akumulatory w il. 0,05 Mg,
8)popiół paleniskowy w il. 42,86 Mg,
9)szkło w il. 0,20 Mg,
10)tworzywa sztuczne, odpady opakow. wielomater., metale, papier w il. 0,20 Mg,
11)odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek w il. 0,10 Mg;
12)tekstylia i odzież w il. 0,50 Mg,
13)bioodpady stanowiące odp. komun. w il. 50,00 Mg.
21.Wg danych wynikających ze złożonych deklaracji:
21.1.liczba osób zam. w Gminie Krośc. Wyż. wynosi: 4 539,
21.2.liczba pktów adres. z zadeklarowaną selek. zbiórką odpadów wynosi 1492 w tym:
1)zam. przez 1-2 osoby: 652
2)zam. przez 3-4 osoby: 558
3)zam. przez 5 i więcej osób: 282
22.Podane powyżej dane liczbowe służą jedynie do wyznaczenia ceny oferty. Mogą one ulec zmianie na etapie realizacji zamów.
23.Zamaw. nie zapewnia realizacji zamów w podanej il. odpadów.
24.Wykon. odbierający odp. komun. jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności:
SZCZEGÓŁY W SWZ.
25.Wykon. ma obowiązek transp.ować odebrane od właścic. odp. komun. w taki sposób, aby zapobiegać mieszaniu odpadów odebranych w sposób selektywny z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi, w tym pozostałościami z sortowania odp. komun., a także mieszaniu ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odp. komun. gromadzonych zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Krośc. Wyż..
26.Wykon. będzie realizował przed. zamów bez względu na warunki atmosferyczne.
27.Wykon. ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody spowodowane w majątku zamawiającego lub osób trzecich oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. osób trzecich, a powstałych w związku z realizacją przed. zamów.
28.Przedm. umowy realizowany przez Wykon. musi spełniać wymogi dostępności. Zapewnienie dostęp. dot. w szczególności zgodności z przepisami prawa, w tym zwłaszcza z art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Wykon. zapewnia dostęp. poprzez włączanie do zespołów odpowiedzialnych za realizację przedm. um. przedstawicieli wykon. wyznacz. do spraw dostęp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680975,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 680975,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680975,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842549994

7.3.3) Ulica: Fredry

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680975,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.