eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec9b7b02-98e1-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00002402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta i Gminy Sobótka w 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132520,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do siedziby Zamawiającego w Sobótce w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, opłacone z dołu;
2) usługi doręczenia PO (potwierdzenia odboru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wy-czerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy.
3) usługi EPO (elektronicznego potwierdzania odbioru) do Zamawiającego przesyłki oznaczonej przez Zamawia-jącego napisem „POLECONA -E” albo napisem „EPO” polegającą na udostępnieniu Zamawiającemu danych elektronicznych o doręczeniu, awizowaniu albo zwrocie przesyłki w formie elektronicznej. W ramach Elektro-nicznego Potwierdzenia Odbioru Zamawiający pozyska informacje zawierające:
• datę doręczenia przesyłki,
• imię i nazwisko odbiorcy,
• datę i miejsce pozostawienia awiza wraz z informacją o terminie odbioru,
• datę pozostawienia powtórnego awiza wraz z informacją o terminie jej odbioru,
• miejsce przechowywania awizowanej przesyłki,
• powód zwrotu (niedoręczenia) przesyłki,
• datę zwrotu przesyłki.
4) usługi nieodpłatnego śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym przez Zamawiającego.
5) udostępnienie Zamawiającemu nieodpłatnie internetowej aplikacji, której zadaniem będzie usprawnić proces nadawania przesyłek pocztowych krajowych i zagranicznych, a poprzez to umożliwić:
– elektroniczny proces nadawania przesyłek,
– generowanie dokumentów nadawczych
– szybkie przygotowanie większej ilości przesyłek do nadania,
– tworzenie książki adresowej – łatwe zarządzanie własną bazą odbiorców (adresatów),
– dostęp do pełnej dokumentacji związanej z obsługą przesyłek,
– proste przygotowanie raportów z nadanych przesyłek,
– elektroniczną komunikację: klient – opiekun handlowy,
– elektroniczne potwierdzenie książki nadawczej,
– import danych o przesyłkach z programów klienta (WebApi lub xml), z plików xls, csv (i innych obsługiwanych przez ODBC),
2. Zamówienie obejmuje świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Sobótka:
1) w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomicznych i priorytetowych:
a) przesyłek listowych nierejestrowanych,
b)przesyłek listowych rejestrowanych,
c)paczek pocztowych,
2)w obrocie krajowym:
a)paczek pocztowych ekonomicznych i priorytetowych,
b)przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością
a także zwrot do zamawiającego przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( Dz.U. z 2023r., poz. 1640).
3. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:
1) nierejestrowane ekonomiczne - przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
2) nierejestrowane priorytetowe - przesyłka nierejestrowana najszybszej kategorii, przewidywany termin reali-zacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15.00,
3) polecone ekonomiczne - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
4) polecone priorytetowe - przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii będąca przesyłką listową, przemiesz-czaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przewi-dywany termin realizacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15.00,
5) polecone ekonomiczne z potwierdzeniem odbioru - przesyłka listowa przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji usługi to 3 dni robocze po dniu nadania (D+3),
6) polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłka najszybszej kategorii przyjęta za potwierdze-niem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru, przewidywany termin realizacji usługi następnego dnia roboczego po dniu nadania (D+l), pod warunkiem nadania do godziny 15:00.
Format S to przesyłki o wymiarach:
a) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 230 mm, szerokość 160 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm. Format M to przesyłki o wymiarach:
a) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć : wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm Format L to przesyłki o wymiarach
a) maksimum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wy-miarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm,
b) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64110000-0 - Usługi pocztowe

64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli :
- nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz 1605 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.