eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Budowa skateparku przy ul. Chełmińskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budową zewnętrznej instalacji oświetlenia ścieżek parkowych przy ul. Chełmińskiej w Szczecinie - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skateparku przy ul. Chełmińskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budową zewnętrznej instalacji oświetlenia ścieżek parkowych
przy ul. Chełmińskiej w Szczecinie – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91-48-57-141

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.zadernowska@zuk.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skateparku przy ul. Chełmińskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budową zewnętrznej instalacji oświetlenia ścieżek parkowych
przy ul. Chełmińskiej w Szczecinie – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44cffa1d-d7f2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002168

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033787/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa skateparku Chełminek - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/22/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1151299,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku przy ul. Chełmińskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budową zewnętrznej instalacji oświetlenia ścieżek parkowych przy ul. Chełmińskiej w Szczecinie – etap I.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
4500000 0- 7 Roboty budowlane
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112720 - 8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233250 - 6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233000 - 9 Elementy ulic - ustawianie obrzeży betonowych
45233000 - 9 Nawierzchnie - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej
45233260 - 9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45111291 - 4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
77310000 - 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100 - 5 Usługi w zakresie trawników
45231400 - 9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45314310 - 7 Układanie kabli
45316100 - 6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) roboty wstępne, przygotowawcze, tymczasowe, zabezpieczające, towarzyszące
i pomiarowe,
2) oczyszczenie terenu ze śmieci, gruzu, odpadów stałych i innych zanieczyszczeń wraz
z wywozem i utylizacją,
3) wykonanie robót ziemnych,
4) budowa skateparku o nawierzchni betonowej w technologii torkretowania na mokro,
5) wycinka drzew, cięcia sanitarne i pielęgnacyjne i formujące, zrębkowanie, wywóz
i utylizacja karpin, dłużyc i gałęzi,
6) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z przerostem,
7) wykonanie schodów terenowych,
8) wykonanie nawierzchni mineralnej,
9) wykonanie krawężników, obrzeży i ścianek oporowych,
10) dostawę i montaż wyposażenia (m.in.: ławki parkowe, stojaki rowerowe, siedziska betonowe, kosze na odpady, tablice z regulaminem, zabudowa kabiny przenośnej WC),
11) wykonanie trawników,
12) nasadzenia drzew i krzewów,
13) wykonanie przyłącza i zewnętrznej instalacji wodociągowej,
14) wykonanie płyty skateparku,
15) wykonanie oświetlenia terenu,
16) wykonanie monitoringu wizyjnego,
17) wykonanie prób, badań i sprawdzeń.

Zw względu na limit znaków, szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1701920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1701920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1701920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo-Usługowa THOMAS Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TECHRAMPS Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513213165

7.3.3) Ulica: Lubieszyńska 34

7.3.4) Miejscowość: Mierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 72-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1701920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.