eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu typu śmieciarka



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu typu śmieciarka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Polna 71

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego pojazdu typu śmieciarka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39a4cdb-4d08-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podwozie:
- fabrycznie nowe, rok produkcji: 2021,
- podwozie dwuosiowe 4 x 2 o DMC min. 8 t,
- maksymalny rozstaw osi 3400 mm,
- silnik turbodoładowany, wysokoprężny o mocy min. 175 KM,
- pojemność silnika max. 3000 cm3,
- norma emisji spalin EURO 6,
- manualny rególator obrotów silnika,
- elektroniczny ogranicznik prędkości do 90 km/h,
- włącznik ograniczający prędkość pojazdu 30km/h i blokowanie jazdy do tyłu przy włączonej przystawce
- automatyczna lub automatyzowana skrzynia biegów,
- przystawka odbioru mocy do napędu pompy śmieciarki,
- instalacja elektryczna podwozia 12V, przyłącze nadwozia 24V,
- sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego,
- ogumienie 17,5”,
- hamulce tarczowe na wszystkich osiach,
- system przeciwblokujący (ABS),
- kabina 3 miejscowa,
- klimatyzacja fabryczna,
- elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i pasażera,
- lusterka zewnętrzne podgrzewane,
- tachograf cyfrowy,
- centralny zamek,
- lewostronny układ kierowniczy,
- kabina – kolor biały,
- zbiornik paliwa min. 100 l,
- radio fabryczne z Bluetooth,
- oświetlenie pojazdu zgodne z przepisami ruchu drogowego,
- gwarancja min. 24 miesiące.

Zabudowa:
- pojemność zabudowy min 7 m3,
- całkowicie szczelna nowa zabudowa przystosowana do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych, BIO odpadów, półpłynnych odpadów i zielonych,
- ściany zabudowy gładkie, wykonane z jednego arkusza blachy o grubości min 3 mm,
- ściany zabudowy dodatkowo przetłoczone w celu wzmocnienia konstrukcji zabudowy,
- podłoga zabudowy wykonana z blachy o grubości min 4 mm,
- rama pośrednia zabudowy wykonana ze stali o grubości min 5 mm,
- płyta zgniatająca o konstrukcji zapobiegającej przedostawaniu się na zewnątrz odpadów zarówno podczas zgniotu jak i transport,
- zbiornik hydrauliczny umieszczony pomiędzy kabiną pojazdu a zabudową śmieciarki,
- siłownik płyty przesuwnej oraz zgniatającej umieszczony na zewnątrz zabudowy,
- urządzenie załadowcze tylne obsługujące pojemniki od 110 l do 1100 l,
- podpory hydrauliczne stabilizujące pojazd podczas wyładunku,
- rozładunek poprzez podnoszenie zabudowy za pomocą siłownika umieszczonego pod zabudową,
- system zgniotu 1:3,
- nieprzerwalne spawy wewnątrz zabudowy,
- dodatkowe ramiona wrzutnika do pojemników 1100 l,
- ładowność minimum 3500 kg,
- otwieracz do pojemników o pojemności 1100 l z wiekiem półokrągłym,
- możliwość bezpośredniego przeładunku do dużej śmieciarki z tylnym załadunkiem,
- system sterowania wrzutnikiem za pomocą dźwigni umieszczonych z prawej strony zabudowy,
- sterowanie opróżniania zbiornika za pomocą dźwigni umieszczonych z prawej strony zabudowy,
- sterowanie płytą przesuwną i zagarniającą za pomocą przycisków (cykl automatyczny oraz osobno poszczególne cykle),
- sterowanie podporami stabilizującymi pojazd za pomocą dźwigni,
- oświetlenie pola załadunku min jedna lampa robocza,
- alarm w kabinie kierowcy,
- wyłącznik bezpieczeństwa,
- włączenie przystawki mocy w kabinie kierowcy za pomocą przycisku,
- boczne osłony najazdowe błotniki kół tylnych z najazdami,
- system wysokiego ciśnienia wraz ze zbiornikiem na wodę o pojemności min 200l ze stali nierdzewnej, lancą do mycia o długości węża min 10 m na bębnie,
- stopień dla ładowacza,
- kolor RAL 9010 biały,
- zabudowa odpowiada wytycznym 2006/42/WE, normie PN-EN1501-1:2011 oraz posiada znak CE,
- belka ostrzegawcza na dachu kabiny,
- gwarancja min. 24 miesiące.

Wymagania szkoleniowe
- przeprowadzenie szkolenia praktycznego w siedzibie zamawiającego dla grupy pracowników w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu do momentu nabycia umiejętności umożliwiających prawidłową eksploatację pojazdu.
- dostarczenie instrukcji obsługi i konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim.
- dostarczenie kompletnych dokumentów w celu rejestracji pojazdu w Polsce
- dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego gdzie nastąpi odbiór końcowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467523 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467523 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467523 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STT Trading Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7252057463

7.3.3) Ulica: Dowborczyków 30/34

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-019

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467523 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.