eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Mielca w latach 2022 i 2023



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Mielca w latach 2022 i 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 177874001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mielec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Mielca w latach 2022 i 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50737183-5e6a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00002094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002066/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Sprzątanie przystanków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319045/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 340000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie miasta Mielca w latach 2022 i 2023, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miejska Mielec.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
I. Utrzymanie w czystości przestanków:
1) Szczegółowy opis zamówienia wraz z liczbą oraz wykazem przystanków znajduje się w Rozdziale III SWZ. Utrzymanie w czystości przystanków w tym m. in.: zbieranie zanieczyszczeń, zamiatanie powierzchni przystanku, usuwanie naklejek i ogłoszeń naklejanych na przysmakach i wiatach przystankowych, usuwanie i sprzątanie chwastów, usuwanie kurzu i zabrudzeń, opróżnianie koszy:
• sprzątanie przystanków autobusowych z zatoką- dotyczy całej długości zatoki i szerokości chodnika,
• przystanek autobusowy z wydzielonym peronem – dotyczy powierzchni na całej długości i szerokości peronu,
• przystanek autobusowy bez wydzielonego peronu- dotyczy powierzchni na dł. 7 m w jedna i drugą stronę od słupka przystankowego na całej szerokości chodnika.
2) bezpośrednio po zakończeniu sprzątania Wykonawca zobowiązany jest usunąć wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni terenów czyszczonych,
3) Wykonawca nie ma prawa zamiatania nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek oraz wrzucanie ich do koszy znajdujących się na przystankach, pętlach i w pobliżu przystanków.
II. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych:
Szczegółowy opis zamówienia wraz z liczbą oraz wykazem wiat przestankowych znajduje się w Rozdziale III SWZ. Utrzymanie w czystości wiat przystankowych w tym m.in.: mycie i czyszczenie szyb wiaty, konstrukcji wiaty, ławek siedzeń, tablic znaku przystankowego, dachu wiaty od wewnątrz i na zewnątrz, usuwanie graffiti, pozostałe szczegóły opisane zostały w Rozdziale nr III SWZ.
III. Odśnieżanie oraz likwidacja gołoledzi na przystankach i pętlach w okresie zimowym

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336182,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336182,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336182,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Unstalacyjne Wod-KLan Ujas Eugeniusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171008142

7.3.3) Ulica: Rzędzianowice 534

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336182,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.