eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa ulicy 8 Maja w Lęborku z budową kanalizacji deszczowej i przebudową gazociągu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy 8 Maja w Lęborku z budową kanalizacji deszczowej i przebudową gazociągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy 8 Maja w Lęborku z budową kanalizacji deszczowej i przebudową gazociągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f90c28-6cdf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057709/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Budowa ul. 8 Maja w Lęborku z budową kanalizacji deszczowej i przebudową gazociągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.33.2023.R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715447,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi długości 200 m o nawierzchni asfaltowej z utwardzonym poboczem wraz z kanalizacją deszczową i przebudową gazociągu.
2. Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu,
45000000 –7 – Roboty budowlane
45111200 – 0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291– 4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220 –7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232400 – 6 – Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Budowa ul. 8 Maja w Lęborku z budową kanalizacji deszczowej i przebudową gazociągu” stanowiącą załącznik nr 9 do SWZ, obejmującej;
3.1. Projekt budowlany;
3.2. Wniosek o ZRID – załączniki;
3.3. Projekt wykonawczy – branża drogowa;
3.4. Projekt wykonawczy – kanalizacja deszczowa;
3.5. Projekt wykonawczy – branża gazowa;
3.6. Specyfikacja techniczna – branża drogowa;
3.7. Specyfikacja techniczna – kanalizacja deszczowa;
3.8. Specyfikacja techniczna – branża gazowa;
3.9. Przedmiar;
3.9.1. Decyzja nr 618/2020 z dnia 30.12.2020 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
4. Zakres zamówienia obejmuje również:
4.1. Należy wykonać zjazdy szerokości 4,5 m oraz dojścia do posesji szerokości 1,5 m tylko dla nieruchomości zabudowanych. Zjazdy należy wykonać z kostki betonowej szarej grubości 8 cm na odbudowie (podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm; kliniec – kruszywo łamane 0/31,5 – 15 cm; podsypka piaskowo-żwirowa/pospółka – min. 10 cm);
4.2. Kanalizację deszczową od strony wschodniej należy wyprowadzić poza wyniesione przejście rurą PVC Ø250 długości około 6 m.
4.3. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 1 egz. uzgodnionego Projektu tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowego zadania, którego wykonanie leży po stronie Wykonawcy.
4.4. Wykonawca wykona i umieści na terenie inwestycji w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych 1 dwustronną tablicę informacyjną ustawioną prostopadle do osi drogi, której wzór musi być zgodny z wytycznymi wskazanymi w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U z 2021 r. poz. 953). Miejsce ustawienia tablic wskaże Zamawiający. Treść tablic zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy.
4.5. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie;
4.6. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających);
4.7. Realizacje prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych;
4.8. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów);
4.9. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty) jeżeli zachodzi taka potrzeba. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzania ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem;
4.10. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją;
4.11. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych;
4.12. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego;
4.13. Zawiadomienie odpowiednich organów o wprowadzonej zmianie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z przekazaniem Zamawiającemu przedmiotowego zawiadomienia w przypadku gdy dokumentacja projektowa obejmowała zmianę organizacji ruchu.
4.14. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży zawiadomienie o zakończeniu robót oraz uzyska zaświadczenie z PINB o braku sprzeciwu użytkowania.
4.15. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów;
4.16. Wszelkie materiały nie nadające się do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719816,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1127910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719816,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO-POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719816,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.