eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciepłej do ronda na ul. Wojska Polskiego w Świeciu



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciepłej do ronda na ul. Wojska Polskiego w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świecie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 124

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523332310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@swiecie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/swiecie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciepłej do ronda na ul. Wojska Polskiego w Świeciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb473e1-4dde-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001862/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ul. Armii Krajowej w Świeciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284153/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-IN.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Armii Krajowej od ul. Ciepłej do ronda na ul. Wojska Polskiego w Świeciu.
Początek przedmiotowej drogi znajduje się na dowiązaniu do istniejącej nawierzchni ulicy Armii Krajowej przy skrzyżowaniu z ulicą Ciepłą, a koniec na włączeniu do wlotu ronda na ulicy Wojska Polskiego.
Długość budowanej Armii Krajowej wynosi 375 m.

 W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:
− wycinka kolidujących drzew i krzewów,
− usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
− rozbiórka elementów dróg i ulic,
− przestawienie kolidujących ogrodzeń,
− wykonanie kanału technologicznego,
− wykonanie robót ziemnych,
− budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem do istniejącej kanalizacji,
− przebudowa istniejącej sieci ciepłowniczej,
− przebudowa istniejącej sieci elektroenergetycznej,
− budowa oświetlenia,
− wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV pod konstrukcję nawierzchni,
− wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
− wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
− wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa,
− wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
− wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej,
− wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm (kolor) na podsypce cementowo-piaskowej oraz z betonu asfaltowego,
− wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z betonu asfaltowego (AC 8S),
− wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA),
− ustawienie oporników betonowych o wymiarach 12x25x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej C8/10 z oporem i podsypce cementowo-piaskowej,
− regulacja wysokościowa istniejących studni i zaworów,
− ustawienie balustrad U-12,
− wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
− wykonanie terenów zielonych wraz z profilowaniem, humusowaniem i obsianiem trawą,
− wykonanie robót wykończeniowych,
− inwentaryzacja powykonawcza.

 W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
Wykonanie, zatwierdzenie oraz poinformowanie odpowiednich instytucji o wprowadzeniu/wyłączeniu tymczasowej organizacji ruchu, zapewnienie znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ich ustawieniem, wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ – w dokumentacji technicznej, w skład której wchodzi Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projekt Techniczny oraz Przedmiar Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2616745,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3672198,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2616745,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591700297

7.3.4) Miejscowość: Kozłowo 8A

7.3.5) Kod pocztowy: 86-105

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty kanalizacyjne - "Hydrokom - Świecie" S.c. M.Huppert i J. Bagiński, roboty ciepłownicze - INFRATECH Sp. z o.o. Sp. Komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2616745,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.