eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Subkowy › Przewóz dzieci do placówek przedszkolnych w gminie Subkowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci do placówek przedszkolnych w gminie Subkowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUBKOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 19 A

1.5.2.) Miejscowość: Subkowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585368501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugsubkowy.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ede189f8-63fd-11ed-aea3-5a7c432eaced

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci do placówek przedszkolnych w gminie Subkowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede189f8-63fd-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016555/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz dzieci do placówek oświatowych w gminie Subkowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436597/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RK.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 49480,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Przewóz dzieci do placówek przedszkolnych w gminie Subkowy”.
Przewóz dzieci objętych obowiązkiem przedszkolnym do szkół i przedszkoli
1) Przewozem zostanie objętych:
a) 27 dzieci do placówek prowadzących oddział przedszkolny, w tym do:
- budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b w Subkowach - szacunkowa ilość dzieci = 18;
- budynku przedszkola przy ul. gen. Wł. Sikorskiego w Subkowach - szacunkowa ilość dzieci = 9.
b) 8 dzieci do szkoły podstawowej w Subkowach:
- do budynku szkoły przy ul. Józefa Wybickiego 19b – szacunkowa ilość dzieci = 7;
- do budynku szkoły przy ul. Zamkowej 2 – szacunkowa ilość dzieci = 1.

Uwaga! Przewóz dzieci do szkoły podstawowej w Subkowach (pkt 1 lit. b) odbywać się będzie jednym kursem w godzinach porannych w ramach zakupu połowy biletu miesięcznego.
Zestawienie ilości dzieci objętych przewozem do i z poszczególnych miejscowości zawarto w załączniku nr 7 do SWZ.
Szacunkowa ilość przejechanych w tygodniu kilometrów wynosi ok. 500.

2) Wykonawca będzie świadczył usługi transportowe w zakresie przewozu dzieci do placówek;
3) Zamawiający w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza możliwość odstępstwa od ustalonego harmonogramu przewozu i wykonywanie usługi, jako przewóz okazjonalny, w przypadku:
- odpracowywania zajęć w innym dniu wolnym od zajęć,
- ferii zimowych,
- zmiany organizacji pracy przedszkoli,
- czasowej zmiany organizacji ruchu,
- niekorzystnych warunków atmosferycznych,
- innych przypadków, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia.

Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, najpóźniej 3 dni przed ich zaistnieniem. Komunikacja odbywać będzie się za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
4) Zamawiający w przypadku ogłoszenia stanu np. epidemii, epidemicznego, wyjątkowego, nadzwyczajnego oraz innych nieprzewidzianych w trakcie sporządzania SWZ, który będzie skutkował przerwą w nauczaniu stacjonarnym w placówkach oświatowych, nie będzie realizował zakupu biletów miesięcznych. W zamian za zakup biletów Zamawiający będzie płacił Wykonawcy świadczenie postojowe.
Trasy przejazdów i ilość dzieci na poszczególnych trasach przedstawione zostały w załącznikach.

Dodatkowe informacje do opisu przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca na każdy miesiąc w roku szkolnym w terminie do ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu, wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże wykaz najpóźniej do 25 dnia każdego miesiąca w roku szkolnym. Komunikacja odbywać będzie się za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
2) Ilość zakupionych biletów miesięcznych może ulegać zmianie, w granicach +/- 25%. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca zapewni ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
3) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych.
4) Wykonawca w przewozach szkolnych zabezpiecza na własny koszt opiekuna (jednego), przy czym opieka nie może być sprawowana przez kierowców, prowadzących pojazdy.
5) Wykonawca będzie dysponował ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (dwóch, w tym jeden rezerwowy). Kierowcy zobowiązani będą do posiadania ważnych stosownych uprawnień tj. prawa jazdy kategorii D, świadectwa kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby.
6) Wykonawca do przewozu dzieci do przedszkoli będzie dysponował 2 pojazdami (w tym jeden rezerwowy) z liczbą miejsc siedzących zapewniających przewóz wszystkich uczniów, które niezależnie od wymogów określonych przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.), ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.) będą posiadały:
a) miejsce z przodu i z tyłu pojazdu na umieszczenie kwadratowej tablicy barwy żółtej
z symbolem dzieci barwy czarnej określonej w przepisach w sprawie rejestracji i oznakowania pojazdów,
b) siedzenia skierowane do przodu, wyposażone w pasy bezpieczeństwa oraz w foteliki
do przewozu dzieci lub podkładki do siedzenia, lub pasy przystosowane do przewozu małych dzieci,
c) siedzenia skrajne będą wyposażone w elementy zabezpieczające pasażerów przed przemieszczaniem się w bok,
d) poręcze przy drzwiach ułatwiające wsiadanie,
e) podłogę antypoślizgową,
f) oznaczone w języku polskim wyjścia awaryjne z wybijakami szyb,
g) monitoring wizyjny wewnątrz i na zewnątrz pojazdu zintegrowany z rejestratorem,
h) wszystkie wymagane przepisami niezbędne homologacje i dopuszczenia do ruchu
i przewozu osób, ważne polisy OC i NW i badania techniczne.
7) Podczas przewozu dzieci muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.
8) Wykonawca będzie świadczył usługę w oparciu o linie otwarte z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci.
9) Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w miarę możliwości umożliwi korzystanie innym podróżnym z przewozów za wykupieniem biletów przejazdu.
10) Baza Wykonawcy oraz punkt napraw nie mogą znajdować się dalej niż 50 km od miejsca realizacji dowozu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Sarkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931074954

7.3.3) Ulica: ul. Akacjowa 6

7.3.4) Miejscowość: Subkowy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-120

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49480,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Cena lub koszt oferty z najniższą i najwyższą ceną lub kosztem to cena jednego biletu miesięcznego brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.