Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
- 2021/BZP 00134666/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ AKCESORIÓW SAMOCHODOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcdbe729-ef8c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Akcesoria i części zamienne do pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129680/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 51/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486729,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 33676,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 48092,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 46825,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 4841,11 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 56890,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 95306,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 63741,54 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 30862,41 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 63328,85 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 28594,02 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 4834,59 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa technicznych środków materiałowych (części samochodowych), akcesoriów samochodowych dla 31 WOG oraz Jednostek Wojskowych w Łodzi, Leźnicy Wielkiej, Tomaszowie Mazowieckim, Nowym Glinniku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. 9. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne (zamienniki), tj. wyroby zamienne o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych od ustalonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SWZ – formularzu cenowym. Wówczas należy uzupełnić kolumnę „Nazwa produktu równoważnego/nr katalogowy” 13. Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 9734,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca OLMOT Jerzy Olech, nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. W związku z tym, oferta przedmiotowego Wykonawcy, złożona w zakresie zadania nr 2, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73127,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73127,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73127,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922505390
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73127,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W zadaniu nr 4 w pozycjach 6 i 7 Zamawiający dokonał modyfikacji przedmiotu zamówienia, uzupełniając opis o błędny numer VIN.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95343,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95343,45 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95127,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95127,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95127,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MCC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130114553
7.3.3) Ulica: ul. Omulewska 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-128
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95127,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59996,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78738,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59996,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STARKOP Leszek Kucharski Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6640000963
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 74 c
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59996,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30347,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35158,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30347,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922505390
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30347,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69230,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79109,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69230,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOTORPOL Sławomir Falkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921004958
7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69230,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50872,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56196,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50872,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922505390
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55438,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6974,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7798,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6974,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MCC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130114553
7.3.3) Ulica: ul. Omulewska 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-128
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6974,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACHY POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922505390
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
- "Prace konserwatorskie i restauratorskie w Kościele pw. św. Ap. Piotra i Pawła w Białej k. Zgierza - ołtarz boczny z obrazem Matki Boskiej, ambona, drzwi główne"
- usługa cateringu konferencji w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez (...)
- Postępowanie z odpadami zebranymi z terenu Nadleśnictwa Grotniki
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.