eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zielonagora.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292066920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chemiczna 8

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-713

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@mzk.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.zgora.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291935785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110 C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zgk@zgkim.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprwnej "Promyk Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291659411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bartosza Głowackiego 8 A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-301

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rejestracja@promyk.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://promyk.zgora.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórski Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290011719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Festiwalowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zok@zok.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zok.com.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Wystaw Artystycznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730195067

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Niepiodległości 19

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-048

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bwa@bwazg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bwazg.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730593649

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawada-Zielonogórska 62

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-001

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@zawada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bibliotekazawada.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Archeologiczne Środkowego Nadodrza w Zielonej Górze z siedzibą w Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730465696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-swidnica.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum-swidnica.org/pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuskie Muzeum Wojskowe w Zielonej Górze z siedzibą w Drzonowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730339595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzonów 54

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-008

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.drzonow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.drzonow.eu

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291085602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 10

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pssezielonagora@wsse.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-zielona-gora

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291610824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kasprowicza 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-074

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-zielona-gora

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Biznesu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Westerpaltte 23

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-078

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cb@centrumbiznesu.zgo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumbiznesu.zgo.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórski Zakład Usług Miejskich Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290118162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boh. Westerpaltte 23

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-078

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzum.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1040000159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zwik.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zwik.zgora.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8a0f3e-4097-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005924/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie na rzecz Zamawiającego i Jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2024 r

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268480/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.49.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 418731,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2024 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) świadczenie na rzecz Zamawiającego i jednostek mu podległych kompleksowych usług doradczych (konsultingowych) w zakresie gospodarowania energią elektryczną w okresie od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2024 r., w tym coroczne przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do prawidłowego i skutecznego przeprowadzenia procedury przetargowej oraz uczestnictwo w postępowaniu przetargowym na wyłonienie sprzedawcy energii elektrycznej dla grupy zakupowej organizowanej przez Miasto Zielona Góra, a w przypadku takiej konieczności - również dystrybutora energii elektrycznej dla Miasta i miejskich jednostek organizacyjnych;
b) prowadzenie zdalnego monitoringu (on-line) zużycia energii elektrycznej za pośrednictwem urządzeń pomiarowych będących własnością Zamawiającego i zainstalowanych w 50 obiektach/jednostkach Miasta, prowadzonego w sposób ciągły za pomocą systemu informatycznego przygotowanego (opracowanego) przez Wykonawcę i udostępnionego Zamawiającemu poprzez przeglądarkę internetową, który pozwala na szczegółową rejestrację parametrów zużycia i kosztów energii.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w załączniku numer 1 do umowy (wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia).
4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy i rękojmi na okres 6 miesięcy po upływie okresu gwarancji.
5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
6. W przypadku realizacji zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych wykonawców.
7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, w szczególności w dokumentacji projektowej, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
9. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
11. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
12. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: bieżących konsultacje w zakresie gospodarowania energią elektryczną oraz prowadzeniu kompleksowej obsługi systemu informatycznego do zdalnego monitoringu parametrów zużycia energii elektrycznej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ .
13. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 7 ust. 3 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rfeeen sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291838214

7.3.3) Ulica: Stefana Batorego 16/19

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-084

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy, w tym termin rozpoczęcia prac nastąpi od dnia 01.01.2022 roku, termin zakończenia zadania: 31.12.2024 rok.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.