eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niepołomice › Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.topor@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu i https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc67a0b-38b3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001431/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252088/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Niepołomice polegająca na:
1.Otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu dla Miasta i Gminy Niepołomice.
2. Otwarcie i prowadzenie odrębnych rachunków dla budżetu związanych z projektami unijnymi (również w walucie Euro).
3. Otwarcie i prowadzenie rachunków dla Urzędu Miasta i Gminy w Niepołomicach - Depozyty, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Kształcenie Młodocianych Pracowników.
4. Otwarcie i Prowadzenie rachunków podstawowych, rachunków dodatkowych dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, ewentualnie rachunku dla projektu unijnego dla każdej jednostki budżetowej tj.:
- Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach,
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Niepołomicach,
- Publiczna Ponadgminna Placówka Wsparcia Dziennego w Niepołomicach
- Przedszkole Samorządowe Nr 1 w Niepołomicach
- Przedszkole Samorządowe w Podłężu
- Przedszkole Samorządowe w Woli Batorskiej
- Przedszkole Samorządowe z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Niepołomicach
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Niepołomicach
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Niepołomicach
- Szkoła Podstawowa w Staniątkach
- Szkoła Podstawowa w Podłężu
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zagórzu
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zakrzowie
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Suchorabie
- Szkoła podstawowa w Woli Batorskiej
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Zabierzowskiej
- Klub Dziecięcy "Pod Bociusiem" w Woli Zabierzowskiej
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim
- Zespół Szkół im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Niepołomicach
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Niepołomicach
- Młodzieżowe Obserwatorium Astronomiczne
- Klub Dziecięcy "AGATKA"
- Klub Dziecięcy "JACEK"
5. Elektroniczna obsługa bankowa umożliwiająca między innymi:
- elektroniczną realizację przelewów
- sporządzanie wyciągów bankowych, dziennych następnego dnia roboczego, z każdego dnia, w którym były dokonane operacje (systemowe również) na rachunku
- zerowanie kont wskazanych rachunków bankowych jednostek budżetowych na koniec roku obrachunkowego bezpłatne
- instalacja systemu bezpłatna
- obsługa systemu bezpłatna
- przeszkolenie pracowników bezpłatne
- konsolidacja wskazanych kont na koniec każdego miesiąca bezpłatna
6. Zakładanie i prowadzenie rachunków pomocniczych dla Gminy bezpłatne.
7. Obsługa kasowa Gminy i jej jednostek organizacyjnych:
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych każdego dnia roboczego dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych, w placówce Banku na terenie Niepołomic, bezpłatne
- Dokonywanie wypłat gotówkowych dotyczących Gminy i jej jednostek organizacyjnych, w placówce Banku na terenie Niepołomic dotyczące jednostek organizacyjnych Gminy, bezpłatne.
8. Bank nie będzie pobierał prowizji od przelewów składanych między rachunkami prowadzonymi dla Gminy i jej jednostkami organizacyjnymi.
9. Wszystkie przelewy międzybankowe złożone do realizacji w danym dniu, zostaną zaksięgowane na rachunku Gminy jako wychodzące w tym samym dniu i będą widoczne na wyciągu bankowym z tego dnia.
10. Bank nie będzie pobierał prowizji od wartości przelewów elektronicznych i papierowych wychodzących poza Bank obsługujący Gminę, a jedynie stałą, ustaloną opłatę.
11. Realizacja przelewów między rachunkami Gminy i jej jednostkami w Banku prowadzącym obsługę będą realizowane na bieżąco, przez co rozumie się zaksięgowanie wartości przelewu na rachunku przyjmującym przelew niezwłocznie po złożeniu dyspozycji.
12. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym o wartości 5.000.000,00 zł z oprocentowaniem zmiennym liczonym comiesięcznie w oparciu o średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M ze wszystkich dni roboczych miesiąca poprzedzającego dany miesiąc obrachunkowy. Do wyliczenia ceny ofertowej przyjmuje się średnią arytmetyczną stawki WIBOR 1M miesiąca października 2021 r.
13. Odsetki od kredytu płatne będą do 10 dnia m-ca następującego po skończonym m-cu za który zostały naliczone, na podstawie informacji otrzymanej z banku.
14. Przyjmowanie środków na lokaty jednodniowe, weekendowe, tygodniowe. Oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych ma być podane jako stopa procentowa tj. x% p.a.
15. Uruchomienie rachunków pomocniczych kont indywidualnych dla podatników i opłaty śmieciowej bez prowizji za ustaloną opłatą.
16. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w dniu podpisania umowy.
17. Uwaga: ze względu na konieczność codziennej gotówkowej obsługi Zamawiającego, w przetargu mogą uczestniczyć Banki, które zapewniają codzienną, ciągłą obsługę kasową Zamawiającego w Niepołomicach ( dysponują punktem obsługi klienta, filią, oddziałem na terenie Niepołomic bądź utworzą najpóźniej w dniu podpisania umowy punkt obsługi klienta, filię, odział na terenie Niepołomic czynny co najmniej w godzinach pracy Urzędu).
Informacje dodatkowe:
1. Szacowana ilość użytkowników, którzy będą mieli uprawnienia do korzystania z systemu bankowości elektronicznej : gmina 8 osób ( w tym 3 osoby tylko podgląd i generowanie wyciągów bankowych), jednostki łącznie 5 osób.
2. Szacowana roczna ilość realizowanych przelewów sorbnet: gmina 350, jednostki łącznie 50.
3. Zamawiający nie realizuje przelewów w formie papierowej.
4. Szacowana roczna ilość przelewów elektronicznych: gmina 15.500, jednostki łącznie 63.000.
5. Szacowana roczna ilość rachunków pomocniczych kont indywidualnych dla podatników: 35.000

Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.
1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia w szczególności.:
1) opiekuna klienta

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264164,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264164,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolski Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831001554

7.3.3) Ulica: ul. Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Wieliczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264164,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.