Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490627/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski - Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831205339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48158464910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpt@tarnobrzeski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpt.nowadeba.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58ae1eac-7f93-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ae1eac-7f93-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037512/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.2620.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 1- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 9 869 mb.
Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 55500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 2- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 54 065 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 148500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 3- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 28 954 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 136800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 4- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 49 333 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 138000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiegow 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 5- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 33 323 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1, Równiarka – szt. 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.5.) Wartość części: 141900,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiegow 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na
drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 6- Przygotowanie i załadunek mieszanki piaskowo-solnej.
Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Zarządu Dróg z/s w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba w ilości niezbędnej do zapewnienia płynnego i zgodnego z wymaganymi standardami wykonania usługi zwalczania śliskości.
Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w takich ilościach i w takim czasie jakie wynikają z aktualnych na dany dzień potrzeb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Ładowarka – szt. 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 88950,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55317,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55317,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55317,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670003134
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1
7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba
7.3.5) Kod pocztowy: 39-460
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55317,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177219,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177219,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177219,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Handlowa Bogdan Myszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670001052
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18
7.3.4) Miejscowość: Skopanie
7.3.5) Kod pocztowy: 39-451
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MYSZKA BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MYSZKA BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177219,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144050,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144050,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144050,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Kosior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8672070703
7.3.3) Ulica: ul. Wiącka 14A
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ŁUKASZ KOSIOR
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA ŁUKASZ KOSIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144050,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skład Materiałów Budowlanych i Opału - Dariusz Skóra i Mirosław Skóra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671021476
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 1
7.3.4) Miejscowość: Grębów
7.3.5) Kod pocztowy: 39-410
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SKÓR-POL S.C. SKÓRA DARIUSZ-SKÓRA MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
"SKÓR-POL S.C. SKÓRA DARIUSZ-SKÓRA MIROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144892,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144892,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144892,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671877349
7.3.3) Ulica: ul. Cichy Kącik 4, Stale
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144892,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96099,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96099,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96099,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671877349
7.3.3) Ulica: ul. Cichy Kącik 4, Stale
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96099,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 2 – Wykonawca: Firma Transportowo-Handlowa Bogdan Myszka, ul. Szkolna 18, 39-451 Skopanie, wartość umowy: 177 219,90 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 136 323,00 zł., ,,prawo opcji”: 40 896,90 zł.
Część nr 3 – Wykonawca: Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Kosior, ul. Wiącka 14A, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 144 050,40 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 110 808,00 zł., ,,prawo opcji”: 33 242,40 zł.
Część nr 4 – Wykonawca: Skład Materiałów Budowlanych i Opału - Dariusz Skóra i Mirosław Skóra, ul. Ogrodowa 1, 39-410 Grębów, wartość umowy: 112 320,00 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 86 400,00 zł., ,,prawo opcji”: 25 920,00 zł.
Część nr 5 – Wykonawca: INTER-BUD Grzegorz Kozak, Stale, ul. Cichy Kącik 4, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 144 892,80 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 111 456,00 zł., ,,prawo opcji”: 33 436,80 zł.
Część nr 6 – Wykonawca: INTER-BUD Grzegorz Kozak, Stale, ul. Cichy Kącik 4, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 96 099,90 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 73 923,00 zł., ,,prawo opcji”: 22 176,90 zł.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Dostawa termalnych oraz kontaktowych(wielowarstwowych) figur bojowych w ilości i asortymencie wg opisu przedmiotu zamówienia(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisowania klimatyzatorów przenośnych
- "Dostawa wyposażenia stołowo-kuchennego oraz drobnego sprzętu kuchennego dla Służby Żywnościowej (zamówienie z podziałem na 2 części)"
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.