eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnobrzeski - Zarząd Dróg Powiatu Tarnobrzeskiego z siedzibą w Nowej Dębie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831205339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48158464910

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpt@tarnobrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpt.nowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58ae1eac-7f93-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58ae1eac-7f93-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037512/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZD.2620.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 709650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 1- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 9 869 mb.
Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 55500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 2- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 54 065 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem:
Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 3- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 28 954 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 136800,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 4- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 49 333 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem - szt. 2, Ładowarka - szt. 1, Równiarka - szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 138000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 5- Zimowe utrzymanie dróg o łącznej długości 33 323 mb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Nośnik z piaskarką i pługiem – szt. 2, Ładowarka – szt. 1, Równiarka – szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.5.) Wartość części: 141900,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
w 2024 roku" polegające w szczególności na:
- zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu tarnobrzeskiego poprzez odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na
drogach powiatowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
Część nr 6- Przygotowanie i załadunek mieszanki piaskowo-solnej.
Przygotowanie mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Zarządu Dróg z/s w Nowej Dębie, ul. Ogrodowa 20, 39-460 Nowa Dęba w ilości niezbędnej do zapewnienia płynnego i zgodnego z wymaganymi standardami wykonania usługi zwalczania śliskości.
Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na piaskarki w takich ilościach i w takim czasie jakie wynikają z aktualnych na dany dzień potrzeb.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: Ładowarka – szt. 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 88950,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55317,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55317,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55317,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670003134

7.3.3) Ulica: ul. Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Dęba

7.3.5) Kod pocztowy: 39-460

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55317,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177219,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177219,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177219,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo Handlowa Bogdan Myszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8670001052

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Skopanie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-451

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177219,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144050,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144050,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144050,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Kosior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8672070703

7.3.3) Ulica: ul. Wiącka 14A

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144050,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skład Materiałów Budowlanych i Opału - Dariusz Skóra i Mirosław Skóra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671021476

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 1

7.3.4) Miejscowość: Grębów

7.3.5) Kod pocztowy: 39-410

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144892,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144892,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144892,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671877349

7.3.3) Ulica: ul. Cichy Kącik 4, Stale

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144892,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96099,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96099,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96099,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-BUD Grzegorz Kozak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8671877349

7.3.3) Ulica: ul. Cichy Kącik 4, Stale

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96099,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część nr 1 – Wykonawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, wartość umowy: 55 317,60 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 42 552,00 zł., ,,prawo opcji”: 12 765,60 zł.
Część nr 2 – Wykonawca: Firma Transportowo-Handlowa Bogdan Myszka, ul. Szkolna 18, 39-451 Skopanie, wartość umowy: 177 219,90 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 136 323,00 zł., ,,prawo opcji”: 40 896,90 zł.
Część nr 3 – Wykonawca: Firma Handlowo-Usługowa Łukasz Kosior, ul. Wiącka 14A, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 144 050,40 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 110 808,00 zł., ,,prawo opcji”: 33 242,40 zł.
Część nr 4 – Wykonawca: Skład Materiałów Budowlanych i Opału - Dariusz Skóra i Mirosław Skóra, ul. Ogrodowa 1, 39-410 Grębów, wartość umowy: 112 320,00 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 86 400,00 zł., ,,prawo opcji”: 25 920,00 zł.
Część nr 5 – Wykonawca: INTER-BUD Grzegorz Kozak, Stale, ul. Cichy Kącik 4, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 144 892,80 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 111 456,00 zł., ,,prawo opcji”: 33 436,80 zł.
Część nr 6 – Wykonawca: INTER-BUD Grzegorz Kozak, Stale, ul. Cichy Kącik 4, 39-400 Tarnobrzeg, wartość umowy: 96 099,90 zł. brutto w tym: zamówienie podstawowe: 73 923,00 zł., ,,prawo opcji”: 22 176,90 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.