eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na pracownie praktycznej nauki zawodu w placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na pracownie praktycznej nauki zawodu w placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10

1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56

1.5.8.) Numer faksu: 62 725-34-23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na pracownie praktycznej nauki zawodu w placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński z podziałem na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e876597-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002823/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace adaptacyjne i modernizacyjne pomieszczeń przeznaczonych na 6 pracowni praktycznej nauki zawodu w 6 placówkach prowadzonych przez Powiat Krotoszyński

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Inteligentne Specjalizacje w Powiecie Krotoszyńskim - adaptacja pomieszczeń i wyposażenie pracowni w szkołach prowadzących kształcenie zawodowe”. Nr RPWP.09.03.02-30-0003/20-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250949/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Modernizacja pracowni gastronomiczno-cukierniczej - ZSS w Krotoszynie.
Zakres prac: Roboty polegają na wykonaniu remontu podłogi , ścian i sufitu.
Zakres prac remontowych:
1) demontaż wykładziny podłogowej w pomieszczeniu,
2) montaż wykładziny podłogowej,
3) szpachlowanie powierzchni ścian po zabiegach instalacyjnych,
4) malowanie ścian i sufitu.
5) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
6) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
e) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
f) montaż zasilania opraw oświetlenia,
g) montaż nowych opraw oświetlenia
7) prace instalacyjne – wod.-kan.:
a) montaż nowych urządzeń - umywalki z półnogą, baterią stojącą i zlewozmywaki,
b) modernizacja podejść dopływowych w miarę potrzeb do nowych urządzeń
c) modernizacja podejść odprowadzenia kanalizacji sanitarnej z podłączeniem
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju.
8) modernizacja urządzeń gazowych:
a) demontaż starych kuchenek gazowych,
b) demontaż części urządzeń gazowych,
c) montaż urządzeń gazowych w nowej aranżacji dla nowych kuchenek gazowych,
d) montaż kurków gazowych odcinających,
e) podłączenie kuchenek gazowych,
f) próba ciśnieniowa,
g) malowanie

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 a do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 25189,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Modernizacja pracowni produkcji rolniczej ZSP Koźmin Wlkp.
Zakres prac: Obejmuje niezbędne prace budowlane polegające na odnowieniu ścian, sufitów i podłogi sali wykładowej oraz pracach adaptacyjnych sąsiedniego pomieszczenia polegających na wzmocnieniu głównej konstrukcji drewnianej pomieszczenia, zabezpieczeniu p-poż i podstawowym remoncie pomieszczenia, w szczególności:
1) Wymiana i wzmocnienie głównej konstrukcji pomieszczenia przechodniego,
2) obudowa p-poż komunikacji pionowej,
3) podwieszenie sufitu,
4) termoizolacja stropu i komunikacji pionowej,
5) naprawa posadzki betonowej i wykonanie żywicznej,
6) wymiana okien i w części drzwiowej, przepierzenia wewnętrznego z siatki w konstrukcji metalowej,
7) tynkowanie, szpachlowanie i malowanie
8) demontaż płytek i montaż płytek ściennych,
9) montaż dwóch warstw papy termozgrzewalnej na dachu.
10) wymiana instalacji elektrycznej oświetleniowej i sanitarnej (wod. – kan., c.o.),
11) prace instalacyjne – elektryczne:
a) prace demontażowe,
b) montaż zasilania tablicy rozdzielczej,
c) montaż tablicy rozdzielczej,
d) rozbudowa istniejącej tablicy rozdzielczej,
e) montaż zasilania obwodów 3-faz.,
f) montaż zasilania obwodów gniazd 1-faz.,
g) montaż zasilania opraw oświetlenia,
h) montaż nowych opraw oświetlenia
12) prace instalacyjne - wod.- kan.:
a) montaż umywalek (2 szt.) z półnogą , baterią stojącą i elektrycznym zasobnikiem ciepłej wody V = 10 l,
b) doprowadzenie zimnej wody z sąsiedniego pomieszczenia,
c) odprowadzenie kanalizacji sanitarnej z podłączeniem do dwóch pomieszczeń,
d) umieszczenie wszystkich instalacji w bruzdach ściennych i podposadzkowych w izolacji poliuretanowej w celu uzyskania w pomieszczeniu właściwego standardu wystroju,
13) prace instalacyjne – c.o.
a) demontaż ciągu cieplika c.o. wzdłuż obu pomieszczeń pod oknami z rur stalowych czarnych spawanych
o średnicy 2x fi40 mm,
b) montaż nowych grzejników stalowych płytowych z zaworami grzejnikowymi termostatycznymi – 5 szt.

Zgodnie z załączoną dokumentacją kosztorysową, rysunkami stanowiącą załącznik Nr 1 b do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 163802,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63147,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63147,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63147,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU DAF-MAL Usługi Budowlane Dariusz Fabianowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211131759

7.3.3) Ulica: Salnia ul. Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne - PPHU Instaltech Paweł Fgielek
Instalacje sanitarne - Hydraulika Marcin Siennicki


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63147,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263 tj. - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271777,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271777,81 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.