eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 322147114

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.czechowice-dziedzice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56ec791a-64f0-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442062/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:
1.1. Część nr 1
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Czechowic-Dziedzic, z miejsc zamieszkania uczniów do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,
• Przedszkola Publicznego Nr 11 w Czechowicach-Dziedzicach ul. Młyńska 6
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 27 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy 81 km, dowóz uczniów na godzinę 800, odbiór o godz. 1500
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 29 970.

Zadanie w części 1 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.

2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a

UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 130675,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:
1.2. Część nr 2
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych:
a) z terenu sołectw (Bronów, Ligota, Zabrzeg), z miejsc zamieszkania uczniów do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E,
• Szkoły Podstawowej w Zabrzegu, ul. K. Pytla 1
b) z terenu Czechowic-Dziedzic do:
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 27 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy: 80 km, dowóz uczniów na godz. 800, odbiór o godz.1500,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 29 600.

Zadanie w części 2 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.

2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a

UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 122443,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:
1.3. Część nr 3
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych
a) z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsc zamieszkania uczniów) do:
• Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Piasku ul. Dworcowa 27
• Zespołu Szkół Specjalnych w Czechowicach-Dziedzicach ul. Nad Białką 1E
2) Planowana liczba dowożonych uczniów: 8 + 1 opiekun,
3) Planowana dzienna długość trasy: 110 km, dowóz uczniów na godz. 800, odbiór o godz.1500,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 48 988.

Zadanie w części 3 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).

2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a

UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 152256,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:
1.4. Część nr 4
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsc zamieszkania uczniów) do:
• Specjalnego Ośrodka Edukacyjno-Leczniczo Rehabilitacyjnego dla dzieci Niewidomych i Niedowidzących w Rudołtowicach ul. Zawadzkiego 128,
2) Planowana ilość uczniów: 3 + 1 opiekun,
3) Dzienna długość trasy 46 km, dowóz uczniów na godz.800, odbiór o godz. 1530,
4) Planowana ilość km w latach 2022-2023 – 15 552.

Zadanie w części 4 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).

2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a

UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 100845,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych (tam i z powrotem) w latach 2023 i 2024 r. z podziałem na części:
1.5. Część nr 5
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice (z miejsca zamieszkania uczniów) do:
• Szkoły Podstawowej „JONATAN” w Bielsku-Białej, ul. Mickiewicza 21 i ul. Błękitna 14
• Niepublicznej Szkoły Podstawowej DaVinci w Bielsku-Białej, ul. Bystrzańska 5
• Szkoły Podstawowej „Słoneczna Kraina” w Bielsku-Białej, ul. Legionów 6
• Szkoły Podstawowej „Nowa Szkoła” w Bielsku-Białej, ul. Sikorskiego 4
2) Planowana ilość uczniów: 13 + 2 opiekunów,
3) Planowana dzienna długość trasy 148 km, dowóz uczniów na godz. 800, odbiór ok. godz. 1500,
4) Planowana ilość km w latach 2023-2024 – 54 760.

Zadanie w części 5 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych tj. lipca i sierpnia.

2. Wymagania wobec pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa:
a) Pojazdy używane do transportu dzieci niepełnosprawnych muszą być przystosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia przewozu osoby korzystającej z wózka inwalidzkiego w części 3 zamówienia oraz w pozostałych częściach w razie zaistnienia takiej potrzeby. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdu w środki łączności (telefon komórkowy).
b) Wykonawca winien dysponować kierowcami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
c) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna/opiekunów oraz zobowiązuje się do ubezpieczenia pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków i poniesienia związanych z tym kosztów.
d) W razie awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić transport zastępczy, spełniający wymagania określone w lit. a

UWAGA!
W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewni na czas jego naprawy inny pojazd spełniający wymagania w zakresie normy emisji spalin Euro co najmniej takiej jak pojazd, który jest zastępowany.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 198358,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164751,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164751,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164751,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZULC BARTŁOMIEJ Express Bus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521686233

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164751,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), informuję, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” – CZĘŚĆ NR 2 zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” – CZĘŚĆ NR 2 i na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 140 000,00 zł brutto.

W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta, tj.:
Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi
ul. Górnicza 48
43-502 Czechowice-Dziedzice
na kwotę 239 760,00 zł brutto

W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega wykluczeniu, jednakże z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy, nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239760,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239760,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), informuję, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” – CZĘŚĆ NR 3 zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice- Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” i na sfinansowanie CZĘŚCI NR 3 zamówienia przeznaczył kwotę 175 000,00 zł brutto.

W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty, tj.:

Oferta nr 1 firmy Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi, ul. Górnicza 48, 43-502 Czechowice-Dziedzice, na kwotę 259 244,50 zł brutto. W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega wykluczeniu, jednakże z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy, nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta nr 2 firmy ALFA BUS Sp. z o.o., ul. Kolberga 9 25-516 Kielce, na kwotę 398 390,01 zł brutto. W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca winien był wskazać, czy wybór jego oferty NIE BĘDZIE / BĘDZIE prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Ponadto Wykonawca w swoim formularzu nie wskazał czy jego oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne, bądź oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaniechał jednak wezwania Wykonawcy zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, ponieważ w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, w wyniku czego Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259244,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398390,01 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92042,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326853,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92042,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOŁODZIEJCZYK ADAM "ADAMTRANS"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521129030

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 36

7.3.4) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-502

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92042,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), informuję, że postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” – CZĘŚĆ NR 5 zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zadanie pod nazwą: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w latach 2023 i 2024” i na sfinansowanie CZĘŚCI NR 5 zamówienia przeznaczył kwotę 225 000,00 zł brutto.

W ww. postępowaniu w wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty, tj.:

Oferta nr 1 firmy Marek Ogrodzki „MAR-BUS” Handel i Usługi, ul. Górnicza 48, 43-502 Czechowice-Dziedzice, na kwotę 283 875,84 zł brutto. W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż oferta została sporządzona prawidłowo, Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia i nie podlega wykluczeniu, jednakże z uwagi na fakt, iż w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy, nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta nr 2 firmy ALFA BUS Sp. z o.o., ul. Kolberga 9 25-516 Kielce, na kwotę 394 469,14 zł brutto. W toku badania oferty Zamawiający stwierdził, iż w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca winien był wskazać, czy wybór jego oferty NIE BĘDZIE / BĘDZIE prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Ponadto Wykonawca w swoim formularzu nie wskazał czy jego oferta oraz wszelkie załączniki do niej są jawne, bądź oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa. Zamawiający zaniechał jednak wezwania Wykonawcy zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, ponieważ w wyniku analizy możliwości finansowych Gminy nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej, w wyniku czego Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283875,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394469,14 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

dla części nr 1, 2 i 5
Okres w miesiącach: 24 miesiące
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż 01.01.2023 r.
Termin zakończenia: do 31.12.2024 r.

Zadanie w częściach 1, 2 i 5 będzie realizowane przez rok kalendarzowy 2023 i 2024, za wyjątkiem miesięcy wakacyjnych
tj. lipca i sierpnia.

dla części nr 3 i 4
Okres w miesiącach: 24 miesiące
Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż 01.01.2023 r.
Termin zakończenia: do 31.12.2024 r.

Zadanie w części 3 i 4 realizowane będzie cały rok kalendarzowy 2023 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca
lub sierpnia) i cały rok kalendarzowy 2024 za wyjątkiem jednego miesiąca wakacyjnego (lipca lub sierpnia).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.