Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00145704/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
- 2021/BZP 00176847/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi eksperckie realizowane w projekcie „μGranty B+R dla przedsiębiorstw"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Excento Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221890770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: areta.zygadlowska@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://excento.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/excento1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka celowa uczelni wyższej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi eksperckie realizowane w projekcie „μGranty B+R dla przedsiębiorstw"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81b8458-fa7b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001258
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„μGranty B+R dla przedsiębiorstw" (Projekt) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, Osi Priorytetowej 01. Komercjalizacja wiedzy, Działania 01.01. Ekspansja przez innowacje, Poddziałania 01.01.01. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145704/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/06/2021/mG/EX
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175609,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 1 — technologie offshore i portowo-logistyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 2 – Technologie interaktywne w środowisku nasyconym informacyjnie4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 3 — technologie ekoefektywne w produkcji, przesyle, dystrybucji i zużyciu energii i paliw oraz w budownictwie4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi eksperckie w obszarze ISP 4 — technologie medyczne w zakresie chorób cywilizacyjnych i okresu starzenia4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Selim Oleksowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73-283-11-01
7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Suchanek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42720 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marian Piwowarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42720 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 18
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43152 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Sienkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43152 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
(nazwa wykonawcy-miejscowość-data zawarcia umowy-wartość umowy PLN brutto-NIP)
1. Selim Oleksowicz -Kąty Wrocławskie - 13.12.2021 – 40560
2. Michał Suchanek - Gdańsk - 02.12.2021 – 43200
3. Mawi Consulting Engineer Paweł Mawduk - Elbląg - 08.12.2021 - 29520 - 5782942597
4. Andrzej Wieczorek - Czerwionka-Leszczyny - 09.12.2021 - 42720
5. Szymon Mania - Łęgowo - 09.12.2021 - 48000
6. Robert Tylingo - Gdańsk - 10.12.2021 - 48000
7. Czesław Dymarski - Gdańsk - 07.12.2021 - 48000
8. Justyna Kucińska-Lipka - Gdańsk - 07.12.2021 - 40560
W części II zostało zawartych łącznie 9 umów ramowych z 9 wykonawcami:
(nazwa wykonawcy-miejscowość-data zawarcia umowy-wartość umowy PLN brutto-NIP)
1. Michał Suchanek - Gdańsk- 02.12.2021 - 64800
2. MODERN IT Paweł Lubomski - Gdańsk -07.12.2021 - 79200 - 8741658903
3. Michał Ditrich - Gdańsk - 02.12.2021 - 64080
4. Andrzej Wieczorek - Czerwionka-Leszczyny - 09.12.2021 - 64080
5. Monika Woźniak -Pomlewo- 14.12.2021 - 72000
6. Piotr Sliż - Gdańsk -14.12.2021 - 72000
7. Robert Bogdanowicz - Gdańsk -14.12.2021 - 79200
8. Mirosław Włas- Gdańsk -14.12.2021 - 108000
9. Bartosz Reichel - Sopot 81 -805 -14.12.2021 - 144000
W części III zostało zawartych łącznie 8 umów ramowych z 8 wykonawcami:
(nazwa wykonawcy-miejscowość-data zawarcia umowy-wartość umowy PLN brutto-NIP)
1. Marian Piwowarski - Gdańsk - 13.12.2021 - 42720
2. Selim Oleksowicz - Kąty Wrocławskie- 13.12.2021 - 40560 - 8732831101
3. Maciej Sienkiewicz - Gdańsk - 07.12.2021 - 43152
4. Jerzy Kowalski - Gdynia - 07.12.2021 - 33120
5. Łukasz Piszczyk - Gdańsk -14.12.2021 - 43152
6. Michał Michna - Gdynia - 10.12.2021 - 48000
7. Andrzej Wieczorek - Czerwionka-Leszczyny - 09.12.2021 - 42720
8. Aleksandra Małachowska - Gdańsk - 14.12.2021 - 38400
W części IV zostało zawartych łącznie 8 umów ramowych z 8 wykonawcami:
(nazwa wykonawcy-miejscowość-data zawarcia umowy-wartość umowy PLN brutto-NIP)
1. Maciej Sienkiewicz - Gdańsk - 07.12.2021 - 43152
2. Michał Ditrich - Gdańsk - 02.12.2021 - 42720
3. Angela Jadwiga Andrzejewska - Bydgoszcz - 14.12.2021 - 43200
4. Barbara Kutryb Zając 8- Gdansk - 09.12.2021 - 40800
5. Paweł Filipkowski - Rotmanka -13.12.2021 - 48000
6. Justyna Kucińska-Lipka - Gdańsk - 07.12.2021 - 42720
7. Robert Tylingo - Gdańsk - 10.12.2021 - 48000
8. Biochemistry Research & Consulting Joanna Klimaszewska-Łata - Łapino - 07.12.2021 - 48000 - 381594352
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej dla cz. I, II, III i IV : do 2022-12-31
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Bocheńskie Błoto" - koszenie trzcinowiska na torfowisku.
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.